Kokemuksia Vanajanlinnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mii"

Vieras
Millainen paikka tuo on yöpyä?

Olisi tarkoitus miehen kanssa lähteä yöksi vapaalle ja tuolla näyttäisi olevan tosi hyvä tarjous nyt...

Kannattaako siis harkita? :)

Hyi oikeesti! En harkitse oikeesti! Mä oon ite nähny mun omin silmin haamun!Tallilla kerran yöllä puol kaks! Se haamu taluttaa sen mustaa hevosta ja sen kuuluisa nimi "Päätön posteljooni" Se kulkee siitä tallin poikki aina joka yö puoli kaks! Mut mulla ittellä ei oo kokemusta tästä vanajan linnasta mut yks tyyppi joka oli ollu hää yönä siellä nii oli nähny sen! ????

En menis. Sinne on jatkosodan aikana Neuvostoliittolainen desantti piilottanu pommin, eikä sitä ole löydetty. Voi koska tahansa paikka räjähtää taivaan tuuliin.

Romanttisuus oli kaukana moisessa paikassa
Kamalat kapeat jyrkät portaat alakertaan, käytävällä matto rutussa, wc-paperia lattialla ja käytävä-wc:n ovi auki jossa näkyi liian täysi roskis ja tyhjä wc-paperirulla telineessä. Huoneemme haisi ummehtuneelle tuulettamattomalle vanhainkodille, vanha todella kauhtunut matto lattialla, kylppäri noin kahden neliömetrin kokoinen. Saippuaa oli kaksi minipalasaippuaa paperipaketissa sekä yksi minishampoo sekä minisuihkusaippua ei muuta pariskunnalle vuorokaudeksi. Kylppärin ovessa roiskeita, öljy valui likaisesta saranasta, tv:n takana isot reiät seinässä, lattialistat likaiset (mitälie oranssia mönjää), rikkinäinen penkki josta fyllit tursuivat ulos alaosasta

Yhteistyössä