Kokemuksia Venlafaxinista/Efexorista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Olen kokeillut monenmoista lääkettä ja nyt lääkäri päätyi kokeilemaan minulle tuota. Masennukseen ja ahdistukseen. Pakkausseloste näyttää vaan hyvin pelottavalta pitkine sivuvaikutuslistauksineen! Pelkään muutenkin lääkkeitä niin haluisin nyt kuulla jos jollakin ois jotain kokemusta tästä lääkkeestä, et tuliko pahoja sivuvaikutuksia ja toimiko lääke muuten hyvin?

Miehellä ei toiminut.. Tuli kovia sivuvaikutuksia ja käyttö piti lopettaa reilun kuukauden päästä.
Mutta sehän ei tarkoita, etteikö sulla voisi toimia :) Hyviä tuloksia on toisille tuolla Venlafaxinilla saatu, joten kokeilemalla se selviää, toimiiko vai ei :) Tsemppiä!

Mulla jäi koepakkaukseen Efexorin käyttö. Oli paha olo koko ajan. Sisko käytti pari vuotta, sivuvaikutukset, mm. tärinä, kesti aloittaessa pari viikkoa ja niitä ilmeni myös oitis jos lääke jäi ottamatta. Hän tunsi olevansa lääkkeestä riippuvainen ja lopetti sen. Mä tunsin saaneeni apua, mutta joissakin lääkkeissä syntyy vain se tunne, ettei pärjää ilman, ja Efexor vaikutti sellaiselta.

Lisään: Mulla oli siis Seromex käytössä n. 3 vuotta ja Opamox aika ajoin nukahtamiseen. Kokeilin ensi useita muita. Rahakin vaikutti asiaan koska oli köyhä opiskelija.

Kiitos vastauksesta. Onko nyt niin et löytyy vain "huonompaa" kokemusta..harmi. Mua ei toi riippuvuus niinkään huoleta, kunhan löytyis lääke jonka avulla elämä sujuis edes jotenkin normaalisti..

Uusimmat

Yhteistyössä