Kokemuksia viikon ilmaisesta kiloklubista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytteli

Jäsen
27.04.2004
102
0
16
Hei

täytyy kyllä sanoa että kiloklubi oli pettymys. Ensinnäkin kirjautuminen epäonnistui monta kertaa. Ja jotenkin siitä ei saanut irti mitä kuvitteli saavansa. Ihmiset hukkuvat massaan.

Tietysti oman kehityksen seurantajärjestelmä on hyvä mutta niin toimii painonvartijoinen CD-rompussakin.

Minusta he eivät ainakaan asiakasta saa. Onkohan keventäjät samanlainen? JOku väitti näin

Ei saanut tuo kiloklubi minustakaan asiakasta. Tuon viikon kokeilun jälkeen. Se oli jotenkin hirmu hankala käyttää, eikä siellä ollut vailmiina minulle oikeastaan mitään syömisten kuin liikunnakaan osalta.

:( :o :whistle:

Eilen muuten yritin katsella jotta oliskos tuolla keventäjillä myös mahdollisuus ilmaiseen kokeiluun. En löytänyt, et olis ollut. Joten pitäisi olla heti valmis maksamaan.

Rahastusta sanoisin. :o

Toki painonvartiatkin rahastaa. Mut sen olen kyl enempi omakseni kokenut silloin kun sen avulla painoani olen kevennellyt.

mun mielestä tuo keventäjien ohjelma on aika näppärä käyttää.olen ollut viikon siinä ja nyt jo tuntuu että alan oppia kaloreista ja energiankuliutuksesta!aika näyttää onnistunko sen avulla laihtumaan.

Mun täytyy tulla antamaan positiivistä palautetta puolestani tuosta kiloklubista :) Olin ilamisen viikon ja nyt otin sen 3kk lisää! On ollut ihan loistava ja tulee pidettyä hyvin huoli et tulee syötyä reilusti ja oikeanlaisesti...
Mut näähän on mielipideasioita... Multa ekan viikon aikana lähti -0,8kg (ideanahan on ettei edes alussa paino tipu hirveää vauhtia vaan pikkuhiljaa koko ajan) ja yhtään en nähnyt nälkää kuten esim. painonvartijoissa! Eikä ollut mun mielestä hankala käyttää, vaan oppi nopeasti :D <br><br>

Yhteistyössä