Kokemuksia Zumbasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KevättäRinnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KevättäRinnassa

Vieras
Taas pyörii tv:ssä kyseisen tuotteen mainos ja nyt haluaisinkin tietää:

-Onko täällä jollain oma kohtaista kokemusta Zumba levyistä?

-Onko todella niin innostava, että jos sen tilaisi, niin tosiaan jäisi koukkuun ja saisi tuloksia?

Sitten huolettaa sekin kun ei oo toi englanti niin kauhean hyvin halussa et osaako sitä sitte tehä niit liikkeitä ihan vain katsomalla?
:))
Aurinkoista päivää kaikille!

mulla on noi levyt ja just tilasin lisää niitä,siis eri levyt kun noita tullut tahkottua jo kauan.jäin ihan totaalisesti koukkuun zumbaan ja on kyllä ihan supertehokasta!! itellä ei kielipäätä mutta eipä kauheen hyvää enkkua noi noilla levyilläkään puhu,eli ihan kattomalla opin,alkuun noin ekat 5 kertaa olin ihan solmussa jalkojeni kaa mutta sitten rupes sujumaan ja nyt osaan jo ulkoa ja tiedän mitkä askeleet seuraavaksi tulossa.oma lempparini on toi cardio party jossa todellakin hiki virtaa ja toinen lemppari on toi skulp&tone,se on rauhallisempaa.oon kotona pienten lasten kaa enkä pääse niin vaan kuntosaleille tai maksullisiin jumppiin joten zumbaan noin 3 kertaa viikossa kun lapset päiväunilla tai illalla kun mies kotona.ja tuloksia jo näkyy,paino tippunut ja kroppa kiinteytynyt.alkuun pidin tota ihan sika kalliina mutta kun rupesin laskemaan paljonko kuukaudessa maksais salikortti tai maksulliset jumpat niin toihan on sittenkin tosi halpaa !! en voi kuin SUOSITELLA !!

Täällä toinen koukkuun jäänyt!

Mukana tulee basic-levy, jossa lähes kaikki askelkuviot näytetään hitaasti läpi, jonka jälkeen on helppo pysyä mukana. Zumbaan 3-5 kertaa viikossa, kuukauden olen tätä harrastanut, tykkään tosi paljon! =)

Minusta levyillä puhutaan niin simppeliä enkkua, että helppo ymmärtää, mitä tarkoitetaan. Ja tosi hyvinhän siinä demonstroidaan askeleet.

En osaa sanoa, olenko laihtunut vai ei, ei ainakaan mitään radikaalia muutosta ole tapahtunut, vaikka olen tehnyt ruokarempan tässä samalla, mutta olo on mitä mahtavin ja kunto on kasvanut kovasti!=)

Yhteistyössä