Kokemus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
On perjantai-ilta. Tytöt..siis pari tuttuani aikoi tulla illanviettoon mun luo.Heillä on yllätys kuulemma.
Oon 26v opiskelija Janne.
Joo ja sinkku..nää kaverit on Taru ja Mira 22v ja 28v..tykkäävät toisistaan,lesboja siis.

Illalla ovikello soi,tytöt tulevat.
Menen avaa oven..heitä onkin kolme.
”Moi..Minttu lähti mukaan,yks meidän vanha tuttu” Mira sanoo ..
”Moimoi Minttu.. tulkaahan sisään sieltä”

Ilta kuluu syöden ja juoden
Minttu ei vaikuta olevan tyttöjen perään,pikemminkin hän vilkuilee mua välillä hymyillen.. ihan vetävä,tollanen meikattu blondi..sininen hame ja jokin hörhelö paita,kiiltävät sukkikset..mikä hymy.

” toi Minttu eioo saanu miestä sit aikoihin” Taru huudahtaa kiehnäten Miran sylissä.
Minttu katsoo heitä vähän topakasti,istahdan hänen viereen ja sipaisen sormea.Minttu vapautuu ja tulee kainalooni.Hän siemaisee naisellisesti siideriä ja asettaa kätensä reidelleni shortsien päälle.

Katsomme toisia..Minttu näyttää jotenkin halukkaalta ja hän nouseekin.
”Olihan sun makkari tuolla..mennään” Minttu ottaa kädestäni kiinni..

”Me muuten lähtäänkin nyt” taru sanoo
”Pidähön Minttu lystiä” hän jatkaa ja he painuvat..

En ehdi sanoa mitään kun Minttu alkaa suuteleen mua hämärässä ja tönäisee sängylle.
Katson Minttua selälleni ja hän kiskoo shortsit reisilleni.. pian hän jo imee mua..taivaallista…kovenen salamana.

Hän nousee ja tulee viereeni makaan. Vien käden hameen alle.. sileä nylon reisi.
Hän runkkaa mua ja ottaa käteni hameen alta.
Hän laskee hameen ja kääntyy selin,lusikkaan.Hän hieroo nylonpepulla kulliani..mmh ei pikkareita alla.

Minttu repäisee sukkiksiin reiän ja ujuttaa etusormen peppureikäänsä..hetken hierottuaan hän ottaa terskani ja ohjaa sen tilalle.
Pienelle painautuksella olen jo sisällä

”Uuh..hei..neiti ..mä haluun antaa sulle elämäs orkut” sanon
Minttu katsoo olan yli mua ja ottaa köteni vieden sen reidelle ..haaroihin..kiihottava nyloni ja..jokin kova..kuin..kalu
Hätkähdän..

”Shhh..”Minttu kuiskaa alkaen painella pepullaan..samalla hän hieroo kaluaan sukkiksienpäältä kädelläni,puristan ja alan runkata kalua..samalla naiden peppuun.. Mintuu liikuttaa taitavasti lannettaan enkä saa pidäteltyä..eikä Minttukaan .. tunnen lämpimän nesteen syöksähtelevän kädelleni sukkahousujen läpi.

Yhteistyössä