P
Polli
Vieras
onko kukaan kokeillut? tai puoliso tai tuttava?
oletteko kuulleet millaisia kokemuksia?
onko yhtään ollut apuja?
oletteko kuulleet millaisia kokemuksia?
onko yhtään ollut apuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mulle lääkäri sanoi et mäkikuisma tehoaa potenssiin![]()
ja se liikunta on kuulema tutkitusti yhtä tehokas,kuin mielialalääke =)
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mulle lääkäri sanoi et mäkikuisma tehoaa potenssiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Liikkuva :Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mulle lääkäri sanoi et mäkikuisma tehoaa potenssiin![]()
Liikunta ei voi korvata mielialalääkkeitä! Se voi kyllä auttaa alakuloisessa ja masentuneessa olossa, mutta masennussairautta se ei paranna!
Jos liikunta estäisi ja parantaisi masennuksen, ei kai esim. himoliikkuja Marja-liisa Kirvesniemi olisi voinut sairastaa masennusta niinkin pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Liikkuva :Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:mulle lääkäri sanoi et mäkikuisma tehoaa potenssiin![]()
Liikunta ei voi korvata mielialalääkkeitä! Se voi kyllä auttaa alakuloisessa ja masentuneessa olossa, mutta masennussairautta se ei paranna!
Jos liikunta estäisi ja parantaisi masennuksen, ei kai esim. himoliikkuja Marja-liisa Kirvesniemi olisi voinut sairastaa masennusta niinkin pitkään.
Olisko siinä sitten et liika on aina liikaa...luulis et marja-Liisankin liikkumisesta tuli vuosien varrella melko mekaanista suoritusta?
Mut et en tiä...mun maanis-depressiivinen serkku oli joskus jättänyt lääkityksen pois ja otti mäkikuismaa sen sijaan, eikä kestänyt kauaakaan kun oireet alkoivat taas. Mä olen joskus tosiaan ottanut mut en muista et olis mainittavammin tehonnut.