kokemusta vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla huonoja kokemuksia.. siinä ei ollu minkäännököistä jousitusta mikä sit johti siihen et runko meni rasituksesta poikki... eli sit loppujen lopuks olis kannattanu ostaa kunnon vaunut kun jouduin kuiteski ostaa toiset.. \|O
mut oon kyl kans kuullu hyviä kokemuksia, mut sen sanon et meille ei tuu enää koskaan kyseistä merkkiä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 09:46 miimu kirjoitti:
mulla huonoja kokemuksia.. siinä ei ollu minkäännököistä jousitusta mikä sit johti siihen et runko meni rasituksesta poikki... eli sit loppujen lopuks olis kannattanu ostaa kunnon vaunut kun jouduin kuiteski ostaa toiset.. \|O
mut oon kyl kans kuullu hyviä kokemuksia, mut sen sanon et meille ei tuu enää koskaan kyseistä merkkiä...

Mulla vähän samansuuntaisia kokemuksia, alle 1,5v. käytön jälkeen runko meni poikki ja meidän lapsi oli niin pieni sillon, että kyllä olis pitäny kestää!! Saatiin onneks uudet tilalle, mutta ne vaihtu hyvin nopeesti toisiin. Kaverilla oli samanlaiset ja hajos myös n. alle vuoden käytön jälkeen! Ja sit niissä oli tosi paljon kaikkia pieniä epäkäytännöllisiä juttuja. En ostais enää toiste mitään halpisvaunuja. Nyt on kuopuksella Emmaljungat ja on ne vaan sen hintansa arvoset kaikinpuolin, vaikka kalliit onkin.

Yhteistyössä