Kokenutta naista seikkailuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hunk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hunk

Vieras
Löytyisiköhän täältä kokenutta, kenties vanhempaa seikkailumielistä naista?

Olen 26-vuotias varattu nuorimies, treenattu ja komeaksi haukuttu. Elän parisuhteessa, mutta olen aina haaveillut kokeneemmasta naisesta... Ajatus yli kolmekymppisen, aistillisen naisen taitavasta kosketuksesta ei jätä rauhaan. ;)

Joten jos olet n. 30 - 40 vuotias eroottinen ja aistillinen nainen ja haluaisit tutustua nuoreen komistukseen tavoitteena yhteinen seikkailu, niin otahan yhteyttä!

Kirjoita osoitteeseen: hunk-79@netti.fi

..,taitaa olla paras että tarkennan paria juttua. Ymmärrän moralisointisi, mutta aina asiat eivät ole ihan mustavalkoisia.

Tyttöystäväni ei ole minulle mikään ""varapillu"". Olen ollut hänelle uskollinen vuosikausia. Vaikka tyttöystäväni minua pettikin kolme vuotta sitten ventovieraan miehen kanssa.

En ole nyt millään kostoretkellä, vaan haluaisin toteuttaa fantasiani. Tyttöystäväni on minulle ensimmäinen ja ainoa, ja todennäköisesti vietän loppuelämäni hänen kanssaan. Nyt on vain kysymys siitä, että haluan viettää loppuelämäni yhtä kokemusta rikkaampana.

..mielestäsi henkistä pettämistä se, että harrastan seksiä itseäni vanhemman naisen kanssa. Kenties vain yhden ja ainoan kerran?

En ole ihastunut kehenkään, kysymys on puhtaasti seksistä, siis kahden aikuisen ihmisen toisilleen tuottamasta fyysisestä nautinnosta.

Sanon suoraan...jo nyt olen lähes täysin vakuuttunut, että et tule viettämään loppuelämääsi tyttöystäväsi kanssa. Olet vasta 26, haluat jo nyt valloittaa naisia tuomalla ensisijaisesti pinnallisia tietoja(treenattu, komeaksi)...ja osoittamalla samalla itsekkyytesi, haluat vaihtelua....(mitä vaihtelua tarjoat tyttöystävällesi).
Kahden ihmisen suhteen voi rakentaa rakkaudelle, johon kuuluu seksi, jossa on tilaa jatkuvasti uusiutua. Sellainen seksi tarkoittaa äärimäistä avoimuutta, lupaa ""kertoa"".
Ainoa mahdollisuutenne suhteen jatkumiselle on, että kerrot tytöllesi, millaisista asioista haaveilet, mutta samalla teet työtä jotta saat selville mitä tyttösi haluaa sinulta...jottai ei menisi vieraisiin. Tai sitten...käy vieraissa, ja katso, miltä, ja miten luontevalta huominen tuntuu.......................!?

Hunk..nuoret miehet uhoilee,mutta kun yrittää järjestää tapaamista,he yleensä jänistävät,miksi? Tympii suoraan sanoen edes yritellä ""auttaa"" antaa ""hoitoa"".Vanhempi olen,mutta huomannut,että nuoret miehet pitkittää tapaamista,kunnes minä kyllästyn.Sitten ollaan tekstailemassa perään.Otan ikäiseni miehen ja saan hyvää ja minut huomioivaa seksiä,välittämisen kanssa.Oletko sinä Hunk rohkeampi?

Hei, minua kiinnostaa kovasti pieni seikkailu. Olen avioissa ja kaikki on hyvin, pieni piristys vaan olisi nyt paikallaan...
Olen kiihkeä kaunis nainen ja vaadin myös mieheltä paljon.. Missä päin asustelee Hunk...?

Moikka!

Laita meiliä, niin pääsemme tutustumaan paremmin! Kuulostat kyllä kiinnostavalta ja kiihottavalta naiselta. ;)

Itse asustelen Tampereen lähistöllä, mutta jo työnikin puolesta matkustelen paljon... ;)

osoitteenihan on: hunk-79@netti.fi

Yhteistyössä