H
help
Vieras
teen uunilihta..meinasin laittaa vukókaan ensin perunasipulisekotuksen ja päälle lohen..mutta nahkapuoli ylös vai alas päin? heitänk kermat nyt jo sekaan vai puolivaiheessa ja kauan on kypsymis aika 60min??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:nahkapuoli ylös....kypsänä se on helppo siitä kuoria pois, perunoiden päälle jää syötävä osa eli kalan liha
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:nahkapuoli ylös....kypsänä se on helppo siitä kuoria pois, perunoiden päälle jää syötävä osa eli kalan liha
peesi, kuten 90luvun k-kaupan ruokamainoksessa sanottiiin :sitten vaan takki pois. (haarukalla rullaten)
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:nahkapuoli ylös....kypsänä se on helppo siitä kuoria pois, perunoiden päälle jää syötävä osa eli kalan liha
peesi, kuten 90luvun k-kaupan ruokamainoksessa sanottiiin :sitten vaan takki pois. (haarukalla rullaten)
Aijaa, mä oon vaan jättäny sen nahan sinne pohjalle ja kaapinu lihat päältä. Mut jos se kerta onnistuu molemmin päin niin ei sillä taida sitten suuremmin olla väliä. Kunhan kala on kypsää.
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:nahkapuoli ylös....kypsänä se on helppo siitä kuoria pois, perunoiden päälle jää syötävä osa eli kalan liha
Aijaa, mä oon vaan jättäny sen nahan sinne pohjalle ja kaapinu lihat päältä. Mut jos se kerta onnistuu molemmin päin niin ei sillä taida sitten suuremmin olla väliä. Kunhan kala on kypsää.
Laitatkos kalan siis perunoiden päälle? (en voisi kuvitella limaista nahkaa perunoiden päällä)
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja huldat:nahkapuoli ylös....kypsänä se on helppo siitä kuoria pois, perunoiden päälle jää syötävä osa eli kalan liha
Laitatkos kalan siis perunoiden päälle? (en voisi kuvitella limaista nahkaa perunoiden päällä)
En vaan kala eka ja perunat sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Perunoilla kyllä kestää tunti kypsyä, eli kannattaa laittaa ensin perunat uuniin ja puolen tunnin päästä lykätä kala päälle. ja kermat perunoiden kanssa samaan aikaan..