Koko ajan nälkä, laihdunko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraskynästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraskynästä

Vieras
En ole ennen yrittänyt laihduttaa, BMI on 27.5. Olen pienentänyt annoskokoja, ja toistaiseksi hyllyttänyt kaiken herkuttelun. Tuntuu, että koko ajan on vähän nälkä, ja päätäkin särkee pienesti koko ajan. Olo on inhottava.

Mä en aikoinaan laihtunut tollasella tyylillä ja olokin oli koko ajan tosi tuskanen.

Teet mieluummin niin että syöt just niin paljon ettei oo nälkä enää mutta syöt paljon kasviksia, täysjyvätuotteita, lihaa.. Vähemmän perunaa, valkoisia jauhoja, tavallista riisiä jne.

Nälkä ei laihduta! Ja kukaan ei jaksa nälkää kauaa.... eli tuhoon tuomittu yritys.

Minulla on tarkoitus on saada tavat muuttumaan. En halua korvata napostelua toisella napostelulla, siksi en nytkään syö tässä mitään, kun lapset nukkuu. Vettä olen juonut.

Olen myös lisännyt kasvisten määrää ja vähentänyt valkoista pastaa, leipää ja riisiä. Kiloklubia yritin käyttää mutta en tajua niitä kalorijuttuja ja sieltä ei löydy juuri koskaan juuri sitä, mitä olen syönyt.

Minulla on tarkoitus on saada tavat muuttumaan. En halua korvata napostelua toisella napostelulla, siksi en nytkään syö tässä mitään, kun lapset nukkuu. Vettä olen juonut.

Olen myös lisännyt kasvisten määrää ja vähentänyt valkoista pastaa, leipää ja riisiä. Kiloklubia yritin käyttää mutta en tajua niitä kalorijuttuja ja sieltä ei löydy juuri koskaan juuri sitä, mitä olen syönyt.

Syö riittävästi oikeaa ruokaa (paljon kasviksia) niin ei ole tarvetta/halua napostella. Nimim. kokemusta on.

Toi sun jatkava nälä tunteesi saattaa johtua myös siitä, että "et saa syödä". Mun ainakin tekee aina enemmän mieli herkkuja ja ruokaa, silloin kun yritän tiputella painoa tai korjata ruokavaliota. Vaikka ihan laskujenkin mukaan söisin riittävästi, enkä menisi järjettömillä miinuskaloreilla...

Yhteistyössä