Koko illan orgasmeja

  • Viestiketjun aloittaja taivaallinen olo
  • Ensimmäinen viesti
taivaallinen olo
Tervehdys

Kysytään nyt täältäkin kun suomi24 kukaan ei vastannut ?

Kertokaa naiset mulle kuinka monta orgasmia nainen voi saada, vai voiko saada "loputtomiin"?
Mulla nimittäin kävi elämäni mahtavin kokemus, kun olin yhden naisen kanssa. Teimme siinä kummallekin ensin erottiset hieronnat ja siitä siirryin käsikopelolla alapäätä. Nainen siitä piti kovasti ja jonkun ajan kuluttua tulikin ensimmäinen orgasmi.
Siitä sitten vanhasta kokemuksesta en uskaltanut koskea klitorista, kun melkein kaikki ei siitä pidä. Jatkoin siitä hellää hyväilyä ja parin minuutin päästä koitin varovasti, miten nainen suhtautuu klitoriksen kosketukseen. Ei tehnyt pahaa ja minä jatkoin hellästi klitan hieromista. Hetken kuluttua nainen sai taas ja minä olin kuin kukko tunkiolla, tietämättä vielä, mikä on edessä.
En ollut uskoa kun nainen oli saanut jo kolmannen, neljännen,,jne
Uskokaa tai älkää mutta nainen sai varmasti noin 100 orgasmia. Siinä välillä hieroin kumppanin jalkoja kun kramppasivat niin pirusti. Olo oli uskomaton, orgasmeja tuli koko ajan, minuutin välein, joskus puolen minuutin tai heti toisen perään. Naisella oli jalat ihan jumissa ja minulla selkä ja kädet. Välillä piti tehdä huoneessa kävelylenkkiä kun sillä meni jalat jumiin.
Heti kun aloitin hyväilyn, nainen jo kaartui kaarelle ja taas tulee.....sitä jatkui yli kolme tuntia ja vieläkin olisi tullut mutta paikat alkoivat oleen niin kipeet ettei kärsinyt koskea.
Se ihanuus oli lopetettava kun kropat ei enää kestäny kummallakaan ja naisen kumpu oli punainen ja arka. Siitä huolimatta orkkuja tuli vielä mutta sitten se oli lopetettava.

En ole elämässäni moiseen törmännyt ja olo oli uskomaton, niin minulla kuin naisellakin. Ei KUULEMMA ole moista ennen kokenut??
Yön nukuimme aika hyvin, mitä nyt itse heräilin ja pyörittelin päätä että, uskomatonta mutta TOTTA!
Aamulla vielä n 20 samanlaista ja olin kade. Kumpa mieskin voisi kokea saman.

Niin, kertokaa te naiset jotka saatte monta orkkua peräkkäin niin miten tämä on mahdollista. Onko tämä nainen ainoa laatuaan, vai onko tämä yleistä?
Sanon vielä että nää kaikki orkut tuli tehtyä käsin, mun kunto ei olis rittänyt normiseksin kautta saatuun 100 orkkuun.
 
Anneli
Tervehdys

Kysytään nyt täältäkin kun suomi24 kukaan ei vastannut ?

Kertokaa naiset mulle kuinka monta orgasmia nainen voi saada, vai voiko saada "loputtomiin"?
Mulla nimittäin kävi elämäni mahtavin kokemus, kun olin yhden naisen kanssa. Teimme siinä kummallekin ensin erottiset hieronnat ja siitä siirryin käsikopelolla alapäätä. Nainen siitä piti kovasti ja jonkun ajan kuluttua tulikin ensimmäinen orgasmi.
Siitä sitten vanhasta kokemuksesta en uskaltanut koskea klitorista, kun melkein kaikki ei siitä pidä. Jatkoin siitä hellää hyväilyä ja parin minuutin päästä koitin varovasti, miten nainen suhtautuu klitoriksen kosketukseen. Ei tehnyt pahaa ja minä jatkoin hellästi klitan hieromista. Hetken kuluttua nainen sai taas ja minä olin kuin kukko tunkiolla, tietämättä vielä, mikä on edessä.
En ollut uskoa kun nainen oli saanut jo kolmannen, neljännen,,jne
Uskokaa tai älkää mutta nainen sai varmasti noin 100 orgasmia. Siinä välillä hieroin kumppanin jalkoja kun kramppasivat niin pirusti. Olo oli uskomaton, orgasmeja tuli koko ajan, minuutin välein, joskus puolen minuutin tai heti toisen perään. Naisella oli jalat ihan jumissa ja minulla selkä ja kädet. Välillä piti tehdä huoneessa kävelylenkkiä kun sillä meni jalat jumiin.
Heti kun aloitin hyväilyn, nainen jo kaartui kaarelle ja taas tulee.....sitä jatkui yli kolme tuntia ja vieläkin olisi tullut mutta paikat alkoivat oleen niin kipeet ettei kärsinyt koskea.
Se ihanuus oli lopetettava kun kropat ei enää kestäny kummallakaan ja naisen kumpu oli punainen ja arka. Siitä huolimatta orkkuja tuli vielä mutta sitten se oli lopetettava.

En ole elämässäni moiseen törmännyt ja olo oli uskomaton, niin minulla kuin naisellakin. Ei KUULEMMA ole moista ennen kokenut??
Yön nukuimme aika hyvin, mitä nyt itse heräilin ja pyörittelin päätä että, uskomatonta mutta TOTTA!
Aamulla vielä n 20 samanlaista ja olin kade. Kumpa mieskin voisi kokea saman.

Niin, kertokaa te naiset jotka saatte monta orkkua peräkkäin niin miten tämä on mahdollista. Onko tämä nainen ainoa laatuaan, vai onko tämä yleistä?
Sanon vielä että nää kaikki orkut tuli tehtyä käsin, mun kunto ei olis rittänyt normiseksin kautta saatuun 100 orkkuun.

Olen minä muutaman orgasmin saanut peräkkäin, riippuen miehen toiminnoista.
 
Viimeksi muokattu:
Tuttua kauraa
Joo, onhan muutaman naisen kanssa elämän aikana touhuttu niin että niitä orkkuja vaan tuntuu tulevan. Kolme/neljä samoin nauttivaa naista on osunut kohdalleni.
Se pakkaa vaan olemaan niin että siinä pitää naisella olla hyvä kunto, huonokuntoiset ei jaksa kovinkaan pitkään.
Mutta onhan se tilanne aivan mahtava kun kroppa kramppaa. Eikä se ole tuntunut ollankaan häiritsevän, kunhan kuntoa kestää.
Jälkeenpäin on ollut kiva saada tekstiviesti "olen tässä opetellut uudelleen kävelemään".
 
JM
Itse pystyn tekemään itselleni useamman orgasmin peräkkäin. Muutama minuutti kyllä tarvii olla välissä, koska ihan heti orgasmin jälkeen ei yksinkertaisesti innosta uudestaan, vaikka se mahdollista ehkä oliskin. Normaalisti ihan hyvin voin sen kolme orgasmia tehdä peräjälkeen, jos huvittaa. Vaikka yleensä kyllä yksi riittää ja sitten voi jo antaa olla.
Varmaan niitä ihan loputtomasti pystyy tekemään, mutta on se niin mehut vievä kokemus että ei omasta mielestä oo mitään järkeä.

Miehen kanssa en ikävä kyllä pysty samaan. Onneksi osaan nauttia miehen nautinnosta :)
 
taivaallinen olo
Kyllä se kokemus oli niin uskomaton, niin mi nulle kuin kumppanilekkin. En voinut käsittää sitä tilannetta kun niitä orgasmeja tuli niin tiheään, jopa kaks kolme minuutissa. Parin orkun jälkeen olin jo tyhmän tyytyväinen, tietämättä mitä on vielä tulossa. Muistan hyvin naisen ONNELLISEN mutta väsyneen ilmeen, kolmen tunnin jälkeen. Nosti vain kolme sormea ylös ja sanoi onnellisen nauravalla ilmeellä, KOLME TUNTIA.....
Onneksi naisella oli hyvä kunto, sillä huonokuntoisempi olisi jo luovuttanut aikoja sitten. Jalat kramppasivat todella pahasti ja oli pakko aika ajoin hieroa jalkoja, myös vettä tuputin. Nainen oli kuitenkin uskomattoman sitkeä kun ei päässyt kunnolla kävelemään, mutta jonkun ajan kuluttua taas mentiin.
Sen voi itse kuvitella miten voimille se ottaa, jos kolme tuntia kaartaa voimalla kropan kaarelle. Siihen ei kovin moni pysty.

Aamulla vielä kuvittelin että nyt on kyllä paikat niin hellänä ettei kärsi koskea ollenkaan. Koitin kuitenkin varovasti laittaa naisen käden jalkoväliin, ja katsoisin miten arka se on. No nainen alkoi varovasti hyväilemään ja näytti nauttivan. Jonkun ajan kuluttua kun huomasin että hyvää tekee, niin otin ohjakset käsiin. Sieltä niitä alkoi taas tulemaan....varmaan parikymmentä.

Voin sanoa rehellisesti että se kokemus on elämäni kohokohtia, niin vaikuttava se oli.
Lähetin päivällä vielä sähköpostia ja kysyin josko se tulisi vielä seuraavaksi yöksi luokseni, mutta sanoi ettei enää pysty kahta yötä peräkkäin. Jalat kuulemma vieläkin vapisevat:)

Monta naista mulla on ollut mutta tämä veti kyllä voiton HERKKYYDELLÄÄN kaikista muista.

Tämän taidon kun saisi itselleen niin tämä mies olisi maailman onnellisin mies.
Kade olen tällaisille naisille jotka saavat orgasmin moooonta kertaa peräkkäin!
 
herkkä
Kyllä se kokemus oli niin uskomaton, niin mi nulle kuin kumppanilekkin. En voinut käsittää sitä tilannetta kun niitä orgasmeja tuli niin tiheään, jopa kaks kolme minuutissa. Parin orkun jälkeen olin jo tyhmän tyytyväinen, tietämättä mitä on vielä tulossa. Muistan hyvin naisen ONNELLISEN mutta väsyneen ilmeen, kolmen tunnin jälkeen. Nosti vain kolme sormea ylös ja sanoi onnellisen nauravalla ilmeellä, KOLME TUNTIA.....
Onneksi naisella oli hyvä kunto, sillä huonokuntoisempi olisi jo luovuttanut aikoja sitten. Jalat kramppasivat todella pahasti ja oli pakko aika ajoin hieroa jalkoja, myös vettä tuputin. Nainen oli kuitenkin uskomattoman sitkeä kun ei päässyt kunnolla kävelemään, mutta jonkun ajan kuluttua taas mentiin.
Sen voi itse kuvitella miten voimille se ottaa, jos kolme tuntia kaartaa voimalla kropan kaarelle. Siihen ei kovin moni pysty.

Aamulla vielä kuvittelin että nyt on kyllä paikat niin hellänä ettei kärsi koskea ollenkaan. Koitin kuitenkin varovasti laittaa naisen käden jalkoväliin, ja katsoisin miten arka se on. No nainen alkoi varovasti hyväilemään ja näytti nauttivan. Jonkun ajan kuluttua kun huomasin että hyvää tekee, niin otin ohjakset käsiin. Sieltä niitä alkoi taas tulemaan....varmaan parikymmentä.

Voin sanoa rehellisesti että se kokemus on elämäni kohokohtia, niin vaikuttava se oli.
Lähetin päivällä vielä sähköpostia ja kysyin josko se tulisi vielä seuraavaksi yöksi luokseni, mutta sanoi ettei enää pysty kahta yötä peräkkäin. Jalat kuulemma vieläkin vapisevat:)

Monta naista mulla on ollut mutta tämä veti kyllä voiton HERKKYYDELLÄÄN kaikista muista.

Tämän taidon kun saisi itselleen niin tämä mies olisi maailman onnellisin mies.
Kade olen tällaisille naisille jotka saavat orgasmin moooonta kertaa peräkkäin!
Kyllä tuo mahdollista on mutta siinä on kohdattava keskellä kiertoa oikeanlainen mies jota nainen todella himoitsee. ítsekin saan sarja orkkuja vain ja ainoastaan yhdelle miehelle. kUKAAN ennen sitä eikä sen jälkeen ei ole saanut yhdistettyä kosketuksen ja ajoituksen samoin. ole onnellinen mies vaan..
 
Viimeksi muokattu:
Orkidea
Minä olen samanlainen kuin ap:n nainen. Meidän yhdynnät kestävät pitkään. Mies saa yleensä kolme orgasmia, minä kymmeniä. Osan saan yhdynnästä, osan käsipelillä. Osaan liittyy myös ejakulaatio. Joskus mietinkin, että onko alapääni erilailla hermotettu kuin muilla naisilla. Klitoris, emätin ja peräaukko ovat kaikki yhtä herkkiä kohtia.
 
taivaallinen olo
Alkuperäinen kirjoittaja herkkä;10646562:
Kyllä tuo mahdollista on mutta siinä on kohdattava keskellä kiertoa oikeanlainen mies jota nainen todella himoitsee. ítsekin saan sarja orkkuja vain ja ainoastaan yhdelle miehelle. kUKAAN ennen sitä eikä sen jälkeen ei ole saanut yhdistettyä kosketuksen ja ajoituksen samoin. ole onnellinen mies vaan..
Elikkä, minä tulkitsen tämän niin, että orgasmien takana olin myös minä, eikä pelkästään herkkä nainen:))
Kysyin sitä häneltäkin että saako hän aina näin monta, niin pyöritteli vaan päätään. Nyt mä olen sitten vieläkin onnellisempi mies:)))

Missä vaiheessa kiertoa nainen on sitten herkimmillään ?
 
N,36
Miehen kanssa en ole saanut juuri kolmea orgasmia enempää yhden session aikana, mutta masturboimalla hieromasauvalla yli 20 orgasmia lienee ennätys yhden illan aikana.

Miehen kanssa seksi on muutakin kuin pelkkää maksimaallista orgasmien tavoittelua, mutta hieromasauvaa käytän yleensä vain ja ainoastaan orgasmien saamiseen. Masturboimalla sauvalla laukean helposti, ja yleensä useammankin kerran. Tavallisesti 3-4 orgasmia riittää yhdelle kerralle, eivätkä viimeiset orgasmit edes tunnu yhtä hyviltä kuin se ensimmäinen ja ehkä vielä toinenkin.
 
tipsu
Elikkä, minä tulkitsen tämän niin, että orgasmien takana olin myös minä, eikä pelkästään herkkä nainen:))
Kysyin sitä häneltäkin että saako hän aina näin monta, niin pyöritteli vaan päätään. Nyt mä olen sitten vieläkin onnellisempi mies:)))

Missä vaiheessa kiertoa nainen on sitten herkimmillään ?

Nainen on herkimmillaan keskella kiertoa, eli n 10-14 paivaa kuukautisten alkamisesta, silla silloin hanella on ovulaation eli han on hedelmallinen ja kroppa janoaa hyvan miehen geeneja :)

Itse en ikava kylla ole kokenut yhdynnassa sarjaorkkuja, mutta osaan kylla tehda pari orkkua itselleni perajalkeen, jos klitoris saa hetken levahtaa valilla.

Silti voin sanoa, etta jos rakastelee miehen kanssa jota _todella_ haluaa silloin ovulaation aikaan, niin saan orkun uskomattoman helposti, ja ihanan savayttavan sellaisen.

Miehella, silla millaisen fiiliksen han saa naisessa aikaan, on jarisyttavan valtava merkitys naisen orgasmin saannissa.

Itse sain kovasti haluamani miehen kanssa muutamassa minuutissa, ja jonkun toisen kanssa josta en kuitenkaan sitten oikein pitanyt en saanut ikina lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Herrasmies Hesasta
Minä olen samanlainen kuin ap:n nainen. Meidän yhdynnät kestävät pitkään. Mies saa yleensä kolme orgasmia, minä kymmeniä. Osan saan yhdynnästä, osan käsipelillä. Osaan liittyy myös ejakulaatio. Joskus mietinkin, että onko alapääni erilailla hermotettu kuin muilla naisilla. Klitoris, emätin ja peräaukko ovat kaikki yhtä herkkiä kohtia.
Kyllä minusta on aika normaalia et nainen saa useita orkkuja peräkkäin ja näyttää
et jos mies oikeasti paneutuu asiaan naisen hellimiseen kiihottamiseen ajankanssa
niitä vai tulee peräkkäin
Pitkä useita tunteja kestävä yhdyntä helliminen nuolelemalla sormin lopulta tulee pelkästään
rintoja imemällä hellimällä
Kun nainen herkistyy koko iho reagoi seksuaalisesti
välillä kun pitää taukoa ja taas aloitta alusta herää välittömästi halu
Menee esim kolmen sykleissä
mut vaatii mieheltä kuntoa taitoa vaistoa osaamista mielikuvitusta
se on naiselle niin upea elämys jos kokee sen ekan kerran jää siihen
koukkuun ja haluaa lisää perusseksi ei riitä enää sen jälkeen ja on valmis
melkein mihin vain etsimään lisää hekumaa nautintoa
Kun sen pandoranlippaan on kerran avannut sitä ei voi sulkea helposti
 
Viimeksi muokattu:
nainen 31v
Voin saada melkein loputtomasti, satoja. Usein kahden tai kolmen sarjoissa ilman taukoa niiden välillä. Ne kuitenkin laimenevat pikkuhiljaa, ja välillä täytyy pitää pitää muutaman minuutin taukoja. Vähän pidemmän tauon jälkeen taas voimistuvat. Lopetan silloin kun klitoris näyttää aika punaiselta ja on vähän hellänä, ei sillä ettenkö voisi jatkaa, mutta vähän kyllästyn ja ajattelen että antaa klitan levätä. En tiedä kuinka yleistä on, mutta olen kuullut muiltakin että masturboivat joskus tunteja, eli siitä päätellen taitaa olla yleistä. Mutta saatan olla väärässäkin. ihan mielenkiintoinen kysymys.

En kuitenkaan useimmiten saa ensimmäistä orgasmia helposti (riippuu siitäkin kuinka puutteessa on, joskus olen herännytkin orgasmiin). Orgasmia en saa seksissä jos en itse vähän auta hieromalla klittaa. En ole koskaan saanut niin että mies nuolee tai hyväilee sormilla, seksissä kyllä kun samalla hieron vähän. En siis pidä itseäni mitenkään "herkkänä", mutta kun kiihottuu, orgasmeja on helppoa saada peräkkäin. Silloin "viritettynä" on ehkä mahdollista että mies pystyisi hieromalla minulle sellaisen aikaansaamaan. Mutta ensimmäisen orgasmin saanti on usein niin tarkkaa, että vain itse pystyn yhdistämään kosketuksen voimakkuuden, hengityksen, rytmin ja lihasten jännityksen oikein. Se vähän harmittaa. Haluaisin että voisin laueta pelkästä seksistä tai nuolemisesta. Ja miehet ovat olleet yleensä hyviä sängyssä. Toisaalta en tiedä kannattaako valittaa kun orgasmeja tulee niin paljon kuin haluaa.
 
nainen 31v
..ja lisäyksenä vielä, että orgasmit on aika paljon naisesta itsestään kiinni yleensäkin, ja niihin vaikuttaa niin moni asia ja tilanne. En halua vähätellä miehen osuutta, on silläkin merkitystä onko mies kiireetön ja "asiaan paneutuva", mutta sellainen asenne, että "antaa" naiselle monta orgasmia on vähän huvittava. Paineiden luominen on myös vähän turn-off. Yksi mies sytytteli jotain saatanan kynttilöitä ja hieroi, ja sanoi että olisi halunnut nuolemalla antaa orgasmin, ja se koko homma oli niin imelää ja tekemällä tehtyä selvästikin miehen oman egon pönkittämistä tyyliin kyllä minä tiedän miten naista pidetään hyvänä, että tuli niin paineita orgasmiin ja muutenkin imelä olo että en todellakaan tullut. Aitous ja kiirettömyys on parasta. Ei kynttilöissä ja hieronnassa sinänsä mitään vikaa.
 
nainen47
Mä haluan, tarvitsen monta orkkua. Omin käsin saan tuon satakin, jos tosiaan vaan kunto kestää. Miehen kanssa 10-15 ja varmasti enemmänkin, jos saisin tuollaisen käsittelyt. Niitä vaan tulee herkemmin ja aina kaksi ihan peräkkäin.

Harva mies vaan tajuaa, että tälläisiäkin naisia on olemassa. Yleensä sen yhden orkun jälkeen (nuolemalla tai sormeillen) mies lopettaa ja ajattelee, että nyt on nainen tyydytetty. Mä en ole...
 
N 49
Mä haluan, tarvitsen monta orkkua. Omin käsin saan tuon satakin, jos tosiaan vaan kunto kestää. Miehen kanssa 10-15 ja varmasti enemmänkin, jos saisin tuollaisen käsittelyt. Niitä vaan tulee herkemmin ja aina kaksi ihan peräkkäin.

Harva mies vaan tajuaa, että tälläisiäkin naisia on olemassa. Yleensä sen yhden orkun jälkeen (nuolemalla tai sormeillen) mies lopettaa ja ajattelee, että nyt on nainen tyydytetty. Mä en ole...
Minä saan harvoin kotona, pitää olla 2-4 miestä mielummin nuorempia että saan kunnon orkut. Joskus halutta et tulee käytyä vieraissa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Uteliaisuuttani
Mä haluan, tarvitsen monta orkkua. Omin käsin saan tuon satakin, jos tosiaan vaan kunto kestää. Miehen kanssa 10-15 ja varmasti enemmänkin, jos saisin tuollaisen käsittelyt. Niitä vaan tulee herkemmin ja aina kaksi ihan peräkkäin.

Harva mies vaan tajuaa, että tälläisiäkin naisia on olemassa. Yleensä sen yhden orkun jälkeen (nuolemalla tai sormeillen) mies lopettaa ja ajattelee, että nyt on nainen tyydytetty. Mä en ole...
Kun sanot, että saat monta orgasmia peräkkäin niin minkä kestoisia ne ovat? Montako aaltoa tai montako sekuntia? Kuinka nopeasti laukeamisen jälkeen saavutat seuraavan? Onko näillä orgasmeilla eroa?
 
Viimeksi muokattu:
nainen47
Kun sanot, että saat monta orgasmia peräkkäin niin minkä kestoisia ne ovat? Montako aaltoa tai montako sekuntia? Kuinka nopeasti laukeamisen jälkeen saavutat seuraavan? Onko näillä orgasmeilla eroa?
Ei nyt tuota sekunttaria ole mittaamassa vieressä, mutta saan aina kaksi ihan peräkkäin, ehkä siitä muutama sekunti ja taas kaksi peräkkäin....kun pääse 8 orkun jälkeen niitä tulee muutaman sekunnin/parin minuutin välein.

4 ekaa orkkua ovat vahvimmat, huudan ja vaikeroin niin että naapurit kuulevat :D Seuraavat ovat sellaisia suloisia, mutta erittäin nautittavia myös.
 
Viimeksi muokattu:
mies_1957
taitaa olla niitä kalajuttuja


Kysytään nyt täältäkin kun suomi24 kukaan ei vastannut ?

Kertokaa naiset mulle kuinka monta orgasmia nainen voi saada, vai voiko saada "loputtomiin"?
Mulla nimittäin kävi elämäni mahtavin kokemus, kun olin yhden naisen kanssa. Teimme siinä kummallekin ensin erottiset hieronnat ja siitä siirryin käsikopelolla alapäätä. Nainen siitä piti kovasti ja jonkun ajan kuluttua tulikin ensimmäinen orgasmi.
Siitä sitten vanhasta kokemuksesta en uskaltanut koskea klitorista, kun melkein kaikki ei siitä pidä. Jatkoin siitä hellää hyväilyä ja parin minuutin päästä koitin varovasti, miten nainen suhtautuu klitoriksen kosketukseen. Ei tehnyt pahaa ja minä jatkoin hellästi klitan hieromista. Hetken kuluttua nainen sai taas ja minä olin kuin kukko tunkiolla, tietämättä vielä, mikä on edessä.
En ollut uskoa kun nainen oli saanut jo kolmannen, neljännen,,jne
Uskokaa tai älkää mutta nainen sai varmasti noin 100 orgasmia. Siinä välillä hieroin kumppanin jalkoja kun kramppasivat niin pirusti. Olo oli uskomaton, orgasmeja tuli koko ajan, minuutin välein, joskus puolen minuutin tai heti toisen perään. Naisella oli jalat ihan jumissa ja minulla selkä ja kädet. Välillä piti tehdä huoneessa kävelylenkkiä kun sillä meni jalat jumiin.
Heti kun aloitin hyväilyn, nainen jo kaartui kaarelle ja taas tulee.....sitä jatkui yli kolme tuntia ja vieläkin olisi tullut mutta paikat alkoivat oleen niin kipeet ettei kärsinyt koskea.
Se ihanuus oli lopetettava kun kropat ei enää kestäny kummallakaan ja naisen kumpu oli punainen ja arka. Siitä huolimatta orkkuja tuli vielä mutta sitten se oli lopetettava.

En ole elämässäni moiseen törmännyt ja olo oli uskomaton, niin minulla kuin naisellakin. Ei KUULEMMA ole moista ennen kokenut??
Yön nukuimme aika hyvin, mitä nyt itse heräilin ja pyörittelin päätä että, uskomatonta mutta TOTTA!
Aamulla vielä n 20 samanlaista ja olin kade. Kumpa mieskin voisi kokea saman.

Niin, kertokaa te naiset jotka saatte monta orkkua peräkkäin niin miten tämä on mahdollista. Onko tämä nainen ainoa laatuaan, vai onko tämä yleistä?
Sanon vielä että nää kaikki orkut tuli tehtyä käsin, mun kunto ei olis rittänyt normiseksin kautta saatuun 100 orkkuun.[/QUOTE]
 
Onnekas1234
Mä taidan olla superonnekas nainen, kun saan ihan missä vaiheessa kiertoa tahansa orgasmeja MONTA joka seksikerralla!:):rolleyes: Toki edellisessä suhteessa näin ei ollut (silloin en saanut yhdynnässä kai ikinä yhtään), joten kaipa se on tuo mun oma seksipeto, joka ne saa aikaan ;):p
 
Nainen 42
Minä saan joka päivä tai tavallaan kokoajan, yhdynnässä ne vaan voimistuvat, välillä myös rasittavaa mutta pääsääntöisesti ihanaa. Minulla on 8-10 yhdyntää päivässä eli tämä ei ole harrastus mutta vuosia tätä tehneenä en voisi kuvitella muuta tekeväni, kaikki yhdynnät vakiotyyppien kanssa, eli olen valinnut ukkomiehet joilla on hyvän kokoiset ja hyvä otteet.
 
vierailija
Minä olen samanlainen kuin ap:n nainen. Meidän yhdynnät kestävät pitkään. Mies saa yleensä kolme orgasmia, minä kymmeniä. Osan saan yhdynnästä, osan käsipelillä. Osaan liittyy myös ejakulaatio. Joskus mietinkin, että onko alapääni erilailla hermotettu kuin muilla naisilla. Klitoris, emätin ja peräaukko ovat kaikki yhtä herkkiä kohtia.
721
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä