koko päivä palstoilla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saamaton nahjus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saamaton nahjus

Vieras
Oon melkein koko päivän notkunut netissä (tällä palstalla suurin osa ajasta) ja mitään järkevää en oo tehnyt. Olo on ollut yksinäinen ja vähän masentunut. Ei oikein ketään, kenelle soittaa tms. Taidan olla aika toivoton tapaus ja nettiriippuvainenkin. Onko ketään muita, joilla samantapainen päivä?

Onko sulla lapsia? Jos ei ole, niin sittenhän se on ihan sama mitä puuhastelet. Jos taas itse olet tyytymätön olotilaasi, pistät netin kiinni ja lähdet tekemään muita juttuja. Esim. netitön viikko silloin tällöin voi tehdä hyvää.

On mulla lapsia, sehän tässä kurjaa onkin... tässä netissä roikkumisen ohessa olen ruoat tehnyt ja vähän seuraa pitänyt. Ulos ei olla saatu raahauduttua, kun en jaksa millään - hirveä syylllisyys painaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja huooooh :
MInäkin olen jatkuvasti käynyt kurkkimassa. Sunnuntait masentaa.

Samaa mieltä kanssasi! Jotenkin sellaisia paikoillaan junnaavia päiviä. Tuntuu, et kaikilla muilla on mielekästä puuhaa, me vaan keskenämme, kukaan ei soita ei käy...

Minäkin olin nettiriippuvainen ennen kuin löysin töitä. Nyt ei onneksi ole aikaa notkua netissä. Kyllä se alkaa masentamaan jos ei muuta sisältöä ole kuin jotkut keskustelut nettipalstalla. Niissä ei ole mitään uutta, ja ne hauskatkin ketjut on niin harvassa. Ja muuten on tippunut noin 8 kg, kun olen iltaisin tehnyt jumppa dvd:n tällä palstalla roikkumisen sijaan.

Yhteistyössä