Hae Anna.fi-sivustolta

Koko perhe kerralla uimaan

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Uimari, 09.09.2006.

1. Uimari Vierailija

Vantaan Martinlaakson uimallissa on sunnuntaina 10.9 klo 18-21 yleinen perheuinti (alasti), jossa koko perhe voi mennä kerrankin samaan pukuhuoneeseen jakautumatta sukupuolen mukaan. Tervetuloa mukaan tähän lähes ainutlaatuiseen tapahtumaan.

2. mamma Vierailija

Hä? Perhekunnatko alasti keskenänsä uimahalliin uimaan. Miksi ihmeessä? Vaiko yksi perhe kerrallaanko? Et voi olla tosissasi.

3. Uimari Vierailija

Nyt siihen on taas mahdollisuus 22.10 klo 18-21 Martinlaaksossa.

Tottaikai kaikki yhdessä. Helpompaa perhehoitoa kun ei tarvitse jakautua. Toisekseen alasti meillä aina uidaan vaikka olisi vieraita mökillä. Onko mitään epämukavampaa ja turhempaa kuin märkä uimapuku.

4. Minnanen Vierailija

Toi on totta, olen itse vantaalainen ja olen kuullut tosta..No ite en kyl menis!!
    Tuskinpa voi välttyä ajatukselta että varsinkin miehet ovat varmaan MIELELLÄÄN ottamassa osaa tähän IHANAAN perhetapahtumaan ja tuskin välttyvät kiusaukselta tuijottaa naapurin rouvaa..
    Ja muahan ei ykskään pervo alka tuijottaan tai mottaan...enkä todellakaan tuntis oloani kotoisaksi, kun oma ukko katselis tisuparatiisissa naisia ja minä koheltaisin lasten kanssa..

Se on ihmisen luonto sellainen, ei sille mitään voi, mutta ei se kivaa ole!!

5. sauna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    4.2 2007 on taas mahdollisuus mukavaan yhteiseen perheuintiin Vantaan Martinlaaksossa klo 18-20.30 Tervetuloa koko perheen voimin LIsätietoja www.naturistiliitto.fi

6. Silkkiperhonen Vierailija

Hienoa että tällainen tilaisuus on järjestetty, mutta itse en koe tätä kovin houkuttelevaksi vaihtoehdoksi. Ystäväpiirin kesken voin käydä sekasaunassa ja kesällä uimassakin, mutta jotenkin alasti hilluminen vieraiden perheiden kanssa uima-altaassa tuntuu vastenmieliseltä ajatukselta. Mutta kuten sanoin, ihan mukava juttu heille, jotka kokevat tämän omakseen. Mitenkäs muuten perhe tässä yhteydessä määritellään - pitääkö paikalla olla isä, äiti ja kaksi lasta niinkuin kylpylöiden perhealennusta myönnettäessä?

7. Mielipide. Vierailija

No, onkos siellä käynyt ihmisiä?

Kyllä meillä mökillä käydään kesällä alasti saunassa & uimassa, mutta on miesten- ja naistensaunavuorot erikseen. Ei kyllä huvita nähdä tuttava- ja sukulaismiehiä alasti, enkä tod. halua että näkevät minut! Muutenkin kuulostaa omaan korvaani aika perverssiltä että uimahallin kirkkaisiin valoihin monet perheet menee samaan aikaan ihan ilkosillaan. Tuntisin itse itseni melko vaivautuneeksi jos nakuna pitäisi uida uimahallissa, saati sitten jos paikalla olisi muita miehiä. Enkä itse halua nähdä kenenkään kikkeliä, pitäköön sen piilossa vaan niin parempi on.

8. sauna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hämmästyttävää joillekin, että homma on yllättävän luonnollista. Ensi rypistyksen jälkeen on kuin kotonaan eikä ajattele sitä mitä näkee omilla silmillää tai muut näkee minussa, ihmettelee vain miksen ole tehnyt näin aiemmin. Elämä on ihmeellistä ja on ihan luonnolista ja luontevaa sekä tasa-arvoista kaikki yhdessä samalla viivalla. Ensi sunnuntaina 1.4 klo 18-20.30 Martinlaakson uimahallissa se taas tapahtuu. Tervetuloa rohkeasti mukaan. Pelot ja häpeät voi unohtaa kotiin. Ei siellä kukaan ole toistaan kummempi. Rinta-amputaatio henkilö mainitsi lehdessä, että siellä on helpompi kuin tekstiili rannalla, kun kukaan ei tuijota. Kaikkeen on totuttu.

9. Hihhaaaahhhaaahik! Vierailija

Samaa nahkaa ne tisut ja muut vehkeet on kuin nenänpääsikin.
    Ihmiset on ihmisen näköisiä,
    ja pakkohan ei ole kenenkään mennä.Ja jos sitten meneekin, ei ole pakko tuijottaa.
    Ja jos sitten tuijottaakin, niin so what?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri