Hae Anna.fi-sivustolta

kolhu lavuaarissa

Viestiketju osiossa 'Niksit ja vinkit' , käynnistäjänä ottaa päähän, 20.01.2006.

1. ottaa päähän Vierailija

Tipahti lasinen voidepurkki pesualtaaseen ja lohkaisi pienen palan melkein uudesta altaasta. Onko mitään keinoa korjata kolhua?

2. pöh Vierailija

3. ap Vierailija

No niin olen. Olisi silti kiva saada joku asiallinen korjausvinkki...

4. ham Vierailija

Olisikohan vanhasta kunnon silikonista liimaksi? Mulla putos pelihylylä lasinen dödöpullo joka teki sievän reijän lavuaarin pohjaan (kohtaan jossa pohja on ohuin). Pala lähti siististi alapuolelta pois. Liimasin sen joillain kontaktiliimalla, kun silloin ei silikonia ollut. Jälki tietysti jäi, mutta eipähän vuotanut varpaille.
    Sen jälkeen olen visusti välttänyt laittamasta mitään kovaa ja painavaa vessan peilihyllylle.

5. ap Vierailija

Sinänsä vielä tylsä juttu, että tuota irronnutta palasta ei löydy mistään. Taisi heilahtaa viemäriin saman tien. Onkohan olemassa mitään valkoista massaa, joka peittäisi tuon kolhun, josta näkyy harmaata...

6. pit Vierailija

Meillä lavuaariin tuleet pienet kolhut on maalattu valkoisiksi. Eivät erotu yhtä selvästi. Toimii mielestäni todella hyvin, jos vain pieni pala lohjennut.

Käytin pienoismalleihin tarkoitettua maalia, jota meillä saa vaikka lähimmästä Prismasta. Purkkikin on tosi pieni ja edullinen. Ainakin jos ei litrahintaa rupea laskemaan ;-) Se on hyvä ja helppo säilyttää vastaavien tapausten varalta.

7. at Vierailija

Hei.
    hanki kosteantilan silikoonia, pursota ja kostuta sormi vedellä ja saippualla jolla silotat / painelet silikooni koloon ja tasoitat. Anna kuivua rauhassa ja hyvin toimii

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri