Hae Anna.fi-sivustolta

Kolmannen silmän sulkemisesta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Isabella, 30.01.2010.

1. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Otsikko ei välttämättä parhaiten kuvaa sitä, mitä mietin...eli osaisiko täällä joku neuvoa seuraavanlaisessa jutussa.

Miten kolmas silmä väliaikaisesti suljetaan tehokkaasti, silloin kun ei halua nähdä asioita? Minulla on ollut jokin aika sitten ongelmana, että aina kun suljin silmäni, alkoi näkyä kaikkea muuta kuin "pimeää". Eli tavallaan vaivuin näkemisen tilaan aina kun yritin vaikka nukkua. Ymmärrätte varmaan ongelman... Yritin sulkea chakran mielikuvien avulla, mutta en onnistunut kovinkaan tehokkaasti. Avun sain sitten ihan muilla keinoin.

Nyt kun asia on hallinnassa, en uskalla meditoida kovin syvästi, koska pelkään taas tuota pysyvää tilaa. Haluaisin kuitenkin säilyttää tämän herkkyyden, mutta toivottavaa olisi tietysti ettei näkisi koko ajan. Normaalia elämääkin kun haluaisin elää.

Toivon kovasti vastauksia sellaisilta, joilla niitä tähän asiaan on.

Lämmöllä, Isabella

2. Healer Luajan lapsi

Saadut tykkäykset:
    0
    Erikoinen ongelma..nähdä tahtomattaan =)
    Jos lähdetään siitä ettei mikään ole sattumaa,vaan kaikella on tarkoitus ja syvempikin tarkoitus vielä,niin ehkäpä tämä näkeminen on sinulle "tarkoitettu" työkaluksi ja se mihin tätä työkalua käytät on omassa päätettävissä.
    Näkeminen toki voi olla väliaikainenkin vaihe,mutta enemmän kuin pyrkisin sitä sulkemaan,käyttäisi itse päinvastoin,eli tietoisesti,"ottaisi haltuun ".

3. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos vastauksestasi Healer. Tämä on tosiaan jonkinlainen ongelma minulle, koska, haluamatta kuulostaa ylimieliseltä, näen aika paljon. Niin paljon, että se tekee elämisestä tässä todellisuudessa hankalaa. Kanssaeläjät eivät ymmärrä ollenkaan ajatuksenjuoksuani.

Haltuunottaminen olisikin se, mitä tässä haluaisin tehdä. Ottaa haltuun tuo lahja, menettämättä kosketusta tähän todellisuuteen, joka minua ympäröi tällä hetkellä. Helpommin tosin sanottu kuin tehty.

Lämmöllä, Isabella

4. Setra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olin kirjoittanut jo jotain, mutta tajusin että en kai osaa antaa mitään apukeinoa, kun ei kaikille sama resepti sovi.

Eräs sielu sanoi kerran, että jos ihminen sulkee silmät ja alkaa nähdä asioita, tuolloin tulee keskittyä uudelleen silmien sulkemiseen. Ehkä tuossa on viisauden alku? Toimii täällä :)

Koetettava tehdä nukkumaan menosta ja silmien sulkemisesta niin tietoista, ettei väliin pääse selvänäköisyyttä tai muitakaan kuvia. Näin voi helposti ”pulahtaa” nukkumisen tilaan.

Tuo kolmas tsakra muuten ei välitä ainoastaan selvänäköisyyttä, vaan toimii myös mielemme visualisaatiokanavana. Eli samalla kun sen kautta voi nähdä selvänäköisesti, sen kautta näkyy myös oman mielemme kuvitus.

Löysin harjoituksen kolmannen silmän tasapainottamisesta (englanniksi)

(” helpommin sanottu kuin tehty”)

5. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

6. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos Setra ja haisu!

Kyllä se on niin tietysti, että kun kerran näen niin sitä näkökykyä pitää käyttää. Itsellenikin on tuo tuttua, että näkee hirveyksiä. Sellaista en haluaisi nähdä. Olen erittäin herkkä sielu, joten pelko tekee minut sairaaksi.

Pelkoa tulee minun oppia käsittelemään ja itseäni vahvistaa; sen tiedän. Tiedän myös minulla olevan ison tehtävän täällä maan päällä, en vain ihan tarkalleen tiedä miten sitä toteuttaisin.

Onko kellään muulla ollut tunnetta, ikäänkuin sinusta imettäisiin tietoa? Minulla on ollut vahvasti välillä sellainen olo kuin sieluni voimaa ja sisäistä tietoani otettaisiin käyttöön ilman minun tietoista vaikutustani. Kuulostaa varmaan aika sekavalta, mutta siltä on tuntunut...

Minäkään en oikein voi puhua näistä asioista kenellekään. Perheeni ei koe eikä näe asioita, ja tuntuu kuin valehtelisin heille. Miten tällaista voi selittää ihmiselle, joka ei usko eikä halua ymmärtää.

On tämä ollut kuitenkin huimaa aikaa, vaikka vaikeuksiakin on tielle tullut roppakaupalla. Kokemuksia kuitenkin kaikki tyynni!

Lämmöllä, Isabella

7. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Päästä irti; älä sitä hallitse ja äläkä siitä eroon pyri, ja muuten mitä väliä mitä muut sanovat ja olevat, selvitä ja ole luonnollisesti heille, niin Voima etenee.Ja muuten silloin meditaatio etenne ja luo sinua. :)

8. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    minun toinen lapseni "näkee" myös ja hänen tukena olen yrittänyt olla. Muu perhe alkaa sopeutua jo minun näkemiseen. Siis puoliso pitää ihan hulluna mutta kuitenkin tavallaan hyväksyy minut (toivottavasti). Kieltämättä se pelko astuu kuvaan kyllä aluksi, jotenki se pitää käsitellä ja päästä sen pelon herraksi. Kaikki haluaa näyttäytyä sinulle, ne mitä pelkäät eniten tulee eteesi jos niitä ei osaa kohdata. Kun itse opin suojautumaan pyysin Ae Mikaelia, huusin, luokseni usein. Yleensä paniikissa, niin sininen välähdys kävi ja Mikaeli oli luonani. Minä en ole tuota tuntenut että joku imisi minusta mitään, kannattaa suojautua jos on tuollainen tunne. Varsinkin jos olet herkkä kaikelle, vahvistaa sitä mieltä. Minulla on kyllä kanssa tunne että sinulle on varattu tärkeä tehtävä, pyydä enkeleitä säätämään vähän pienemmälle sitä näkemistä. Huumori on muuten parasta lääkettä sitten niin kun kaikkeen:)

9. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Meillä on lastemme ja puolisoni kanssa Voima läsnä, ei pelkoa vaan energioiden yhdistämistä ja yhteistä Voimaa. On näkijöitä useampi ja minä soturina sitä myös luomassa mitä olemme luonnollisesti elämässämme toisillemme. Ei se ole vain yhdessä jokin ominaisuus vaan koemme ja toimimme yhdessä vahvistuen, näkien ja kokien.

10. Pihla Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    9

Miksi sinä Luojan luomasta lahjasta haluaisit eroon päästä???...Voimia sen kanssa olemiseen ja elämiseen....<3

11. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos vastauksesta, tavoitat hyvin, mitä käyn läpi. Meillä myös puoliso ajattelee minun olevan jotenkin negatiivisessa mielessä poikkeava, siis hullu. Lapseni on vielä pieni, mutta tiedän hänellä olevan myös voimakas tie kuljettavanaan. Toivon voivani olla tukena juuri oikealla tavalla.

Pelkoni ovat kyllä näyttäytyneet aika voimallisella tavalla. Näin esim. läheisissä ihmisissä aika ilkeitä asioita. Se kai oli kaikkein pelottavinta. Kuulin myös askelia ja oven avautumisia, vaikkei ketään näkynyt yms. En siis näe enkeleitä ainakaan vielä, vain väreinä ja läsnäolona. Etiäiset ovat tulleet myös elämääni. Ja paljon muuta.

Nauranut olen paljon, mutta myös itkenyt ja huutanut. Apua ja anteeksiantoa...vaikkei kai sitä tarvitsisi huutamalla huutaa =).

Lämmöllä, Isabella

12. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Teillä on Sem hienosti asiat, kun näin on. Meillä on hieman erillä tavalla, niin kuin Haisulle vastasin.

Lämmöllä, Isabella

13. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

En halua päästä eroon, vaan nimenomaan oppia sen kanssa elämään. Ei aina ole niin yksinkertaista olla "erilainen" tässä yhteiskunnassa näiden normien puitteissa. Onneksi asiat ovat muuttumassa ja muuttuneet jo parempaan suuntaan.

Lämmöllä, Isabella

14. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä kaikkea meille onkaan annettu oppiaksemme, meidän täytyy se itse oivaltaa,näin olen kokenut, eli välillä täysin outoja tilanteita ja aina olen saanut itse löytää vastauksen.Mitä pidemmälle mennään sen haasteellisempaa on mutta avun saa aina kun pyytää.
    Haisu puhui pelkojen voittamisesta,ilman pelkojen pois pyyhintää ei voi nähdä, pelko estää näkemisen.Pelkoja voi sitten olla vaikka mitä,alitajunassa tai mielessä muuten vain.Pikkuhiljaa kun ihminen on katsonut itseensä ne sieltä poistuu.
    Näkijällä on kaikenlaisia n.s toisten mielestä outoja juttuja juuri kuvaamiasi näkyjä ennen nukahtamista tai vaikka mitä muuta, eikä muiden mielipiteistä siinä kohdassa pidä välittää,näkijä on kun pääsee täyteen voimaansa aina hyvin rohkea ja voimakas.

15. Yksisarvinen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Hei Isabella,

Mielestäni Leahin sanat ovat viisaita.

Tämä on vain arvailua:

Miksi sinulla on näin, ettet saa 'silmääsi' suljettua? Sitä on vaikea muiden sanoa, mutta toisaalta, eikö elämänopeissa ole usein tasapainosta kyse?

Koet, ettet ole tasapainossa tämän näkemisesi kanssa - voisiko olla, että sinun tulee itsesi oppia se tasapainoon pääsy ja tämä ongelmasi nyt sitä oppimista katalysoi tehokkaalla tavalla?

Yt.

-:)

16. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tää on vähän tällasta itseopiskelua, asioita ei nähdä vaan ne näytetään. Sen verran ajattelin kysästä että onko teillä vanha talo/rakennus missä asut Isabella? sinnehän on voinut jäädä joku joka kaipaa "kotiin" tai hänellä on muuta asiaa. Mietin sitä ovien paukuttelua ja askelia.
    Kun nyt näet niin tulee paljon niitä jotka haluavat tulla nähdyiksi, haluavat asiansa sanoa. Minulla on voimaeläin joka ajaa ylimääräiset pois yö aikaan, näen tämän eläimen selvästi yöllä. Voimia tiellesi ja enkeleitä!:) sinun turvana ollaan kokoajan.
    Pitää vielä sanoa että minustakin on muutos parempaan tapahtumassa. On tunne että tulevaisuudessa on helpompi olla.

17. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos leah vastauksestasi. Oppiahan tämä kaikki on ja haasteellistakin. Rohkeutta ja voimaa minun tulee tosiaan myös oppia vielä, oikeassa olet. Eli pelot pitäisi saada kuriin, niin sanoakseni. Paljon olen itseäni vuosien saatossa tutkiskellut, mutta en vielä ilmeisestikään tarpeeksi.

Lämmöllä, Isabella

18. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei Yksisarvinen ja kiitos. Tasapainostapa hyvinkin. Sitä vaaditaan, jotta kehitys voisi olla myös tasapainoista. Arki ja henkisyys käsi kädessä, näin ajattelen. Sen pitäminen vain on välillä tosiaan hankalaa ainakin itselleni. Mutta toivon sitä oppivani.

Lämmöllä, Isabella

19. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvin sanottu haisu! Itseoppimista, johon ei ole opettajaa muualla kuin sinussa itsessäsi. Näin kai se on.

Tämä talo on rakennettu 80-luvulla. Voihan hyvinkin olla, että täällä joku vielä majailee henkenä. Tuo voimaeläin kuulostaa ihanalle; pitäisiköhän minunkin omaltani apua pyytää.

Tuo tulevaisuus tuntuu tosiaan helpommalta meille henkisistä asioista kiinnostuneille ihmisille- ja kaikille, toivon. Tulee koko ajan ymmärrystä lisää näihin asioihin, eikä meitä enää pian pidetä kummajaisina. Nytkin on paljon ihmisiä, joilla näitä kykyjä on ja avautuu koko ajan lisää. Odotan kuin kuuta nousevaa, että ne jotka tänä päivänä tuomitsevat nämä asiat, saavat kokea jotakin uutta tällä saralla. Ja että se kokemus avaisi silmiä kaikelle meitä ympäröivälle "ei-näkyvälle"!

Lämmöllä, Isabella

P.S Lisäkysymyksenä kaikille: Mitä mieltä olette ns. mestarilukujen näkemisestä? Näen jatkuvasti lukuja 11,22, 33, 44, 55. Mitähän tällä mahdetaan tarkoittaa? Onko muilla kokemusta vastaavasta?

20. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös tänne ole joskus kirjoitettu mestariluvuista, mitenhän se nostettaisi se teksti? Minä en osaa niistä sanoa paljoakaan.

21. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  22. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Kiitos haisu hurjasti linkistä! Kun aloin tuota lukemaan sattui taas silmään numero 55 =). Tuota 11:11 näytettiin minulle juuri ennen tuon näkemisen alkamista. Todella mielenkiintoista. Se oli ilmeisestikin juuri portti. Enää ei noita näy; ainoastaan kaksinumeroisia samoja lukuja. Useita kertoja päivässä, eri numeroita. Onpas taas pohtimista!

Lämmöllä, Isabella

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mua kiinostaa se, että minkä ikäisenä te ootte alkaneet nähdä vai ootteko nähneet aina? Jos ette, niin säikähdittekö kun ekan kerran ilmeni jotin tuollaista, vai tuliko se pikkuhiljaa? Ja kun jossakin jotku sanoi ja tääläkin, että "kaikki haluaa tulla nähdyksi", ymmärsin myös, että ei niin kivat :D, niin millä sen kestää. Siis ettei sekoa?

Musta tuntuu, että musta ei olisi miksikään näkijäksi, jos mitkä tahansa tuppaa kehiin.

24. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse ns. heräsin vuonna 2002 näille asioille. En ole tätä vuotta ennen nähnyt, ainoastaan selvätietoisuutta on ollut jaksottaisesti aikaisemmin. Energiaa olen välittänyt jo jonkin aikaa, vähän aikaa sitten olen kunnolla alkanut tuntemaan ihan fyysisestikin virtauksen. Pienestä pitäen olen ollut kiinnostunut kaikesta rajatietoon ja yliluonnolliseen liittyvästä.

Ja niin kuin olen antanut ymmärtää vaikeaa on ollut, kun kukaan ei ole ymmärtänyt. On leimattu ja haukuttu ja vaikka mitä. Pelännyt olen monta kertaa kuollakseni, kun en itsekään ole ymmärtänyt kaikkea näkemääni ja tietämääni. En itse ole nähnyt aaveita, mutta tuntenut ja kuullut läsnäolon. Olen nähnyt myös pelottavia enneunia yms. Näitä asioita pureskelen edelleen ja yritän selvittää omassa päässäni. Kaipa sitä jollain tasolla on jotenkin "seonnutkin", mieli kun ei meinaa aina vauhdissa pysyä mukana. Lähinnä kuitenkin unettomuutta tämä on itselle aiheuttanut. Sekin on ollut onneksi ohimenevää laatua.

Olen saanut huomata, että minun on parempi olla kaikesta näkemästäni ja tietämästäni aika hiljaa. Elinolosuhteeni ja ympäristöni ovat nyt vielä sellaiset. Mutta niin kuin olen todennut; asiat kyllä tulevat muuttumaan, aikataulusta ei tietoa.

Lämmöllä, Isabella

25. haisu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vitsi kun ois minustaki kiva tietää mitä nuo kaikki numerot sinulla merkitsee Isabella. Mielenkiintoista!
    Minä aloin näkemään pari vuotta sitten, tällä palstalla pyörin ja aloin meditoimaan. Ihan ekassa meditaatiossa näin suojelusenkelini ja tein sitten vähän myöhemmin toisen meditoinnin ja näin Ae Mikaelin. Siitä se sit alkoi, nin kauheesti valoa ja varjoa. Siis kyllä yritti kaikki tulla näkökenttään, kun suljin silmäni niin näin huoneen mustavalkoisena ja ne joita ei näy silmät auki. Se oli liian pelottava alku ja kaikki oli niin pelottavaa että ilmeisesti minun kolmatta silmää suljettiin siinä, näyt ei ole niin voimakkaita. Tuli aika paljon kerralla.
    Eitäisiä olen saanut ihan pienestä pitäen, mut eiks kaikki niitä saa sehän on ihan normaali juttu eikö niin?
    Nyt näen silmät kiinni laittaessa hahmot sumuisina eikä niin selvinä aina, välillä näkyy päivällä enemmän värejä ja tuikkeita mutta hahmot on öisin kyllä terävämpiä.
    Kaikki sekä pahat ja hyvät näkyi, aluksi olin peloissani ja ilmeisesti se oma pelon-olotila veti puoleen niitä negatiivisiakin enegioita, pelosta kun pääsin niin tilanne rauhoittui, aloin (yritän ainakin kovasti) luottamaan itseeni ja ikävät näyt vähenivät. Yritin opetella tuntemaan oman voimani. Vaikee selittää mutta sisäistä kamppailua olen käynyt, tunnen itseni hulluksi, yksinäiseksi välillä, TODELLA oudoksi.
    Piti vielä kirjoittaa että se kun näkee jonkun pahan siinä yöllä herätessä sängyn vieressä niin säikäyttää ja tekee olon tosi inhottavaksi mutta sinun omasta voimasta on kiinni annatko sen vaikuttaa vai ajatko sen pois ja sanot että tänne ei tartte tulla uudestaan. Rakkaus on voima joka suojaa! Pitää opetella rakastamaan. Minä olen tällä tiellä alussa vasta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri