Hae Anna.fi-sivustolta

Kolmannen silmän sulkemisesta

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Isabella, 30.01.2010.

1. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin, haisu, mielenkiintoista olisi todella noista numeroista tietää. Ehkäpä se ajan kanssa selviää.

Minäkin koen olevani tässä elämässä todella alussa näiden juttujen kanssa. Sain kuitenkin muistaa olevani todella vanha sielu, jolla on paljon tietoa sisällä; sitä näytettiin minulle melko voimalla, joka melkein heitti kuvaannollisesti seinään =).

Oli melko huisia tajuta se ykseys melkein hetkessä, ja sitten palata rauhallisempaan olotilaan. Vaikka kai se ykseys on rauha, minulle se oli kuitenkin jollain tasolla pelottavakin kokemus. Tuntea miten kaikki on samaa. Tuli jotenkin sellainen olo, kuin haluaisi piiloutua. Kaikki oli niin avointa. En osaa sanoa kuinka moni tunsi ympärilläni samaa, mutta minusta tuntui kuin muutkin olisivat lukeneet minua kuin avointa kirjaa....ehkä se vain tuntui minusta siltä, koska itse pääsi siihen tilaan.

En tiedä ymmärrättekö samalla tavalla, mitä tarkoitan tällä kirjoituksella....toivottavasti joku tavoittaa =).

Lämmöllä, Isabella

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906
    Kiitos niille, jotka vastas mun kysymykseen, oli kiinnostavaa lukea.

3. Mary Vierailija

Hei,
    Tämä oli mielenkiintoinen keskustelu, kiitos!
    Mitäköhän Isabellalle tänään kuuluu tai muille vastanneille.
    Miten näkeminen on kehittynyt?

4. RebeccaPymnLymncut Vierailija

5. Angie Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Kuulostaa sekametisopalta,siihen että tasoittuu tuo meno oppii vähittellen

6. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    802
    Olen aina nähnyt tuolla kuvatulla tavalla, mutta en ole koskaan ajatellut sitä näkemisenä silloin kun niitä kuvia on tullut silmät kiinni ollessa. Nykyään odotan niitä kuvia aina, koska minusta niitä on mielenkiintoista katsella, ja nykyään lähes aina positiivinen sekä rauhoittava kokemus. Pienenä jos pelkäsin tai olin stressaantunut, näin yllä kuvatulla tavalla demoneita, (tietämättä demoneista) ja kun annoin niiden pelottavien olentojen vaan tulla ja vallata näkökenttäni, ja kun kohtasin ne silmästä silmään, ne poistuivat, enkä enää pelännyt. Tämä toistui kymmeniä kertoja. Mielenkiintoinen ajatus että se on näkemistä, koska en ole ennen niin ajatellut. En ole oikeastaan ajatellut siitä yhtään mitään. Kiitos siis tästä informaatiosta.
    Sen sijaan olen saanut muutaman vahvan, ennalta-arvaamattoman näyn päiväsaikaan täysin hereillä, sielunsilmät ja tavalliset silmät auki, ja sitä olen kutsunut näkemiseksi, koska sitä se on ollut. Kaipa nähdä voi monin eri tavoin.

7. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    802
    Tuli vielä mieleen että mitä se sitten on kun pystyn olemaan hereillä ja unessa samaan aikaan tietoisesti ja selostamaan ihmisille ympärilläni mitä näen? Ihan tavallista luulisin, ennen nukahtamista. (Sitäkin olen aina tehnyt, silloin kun siihen tilaan vaan pääsen). Kerron siis ihan seikkaperäisesti ääneen mitä näen tähän tyyliin. "Näen metsässä kallionkielekkeellä istuvan vaaleahiuksisen pikkutytön, jonka punainen mustikkaämpäri on tippunut alas. Ämpärissä on jäljet vanhasta etiketistä. Se on varmaan vanha mansikkahillopurkki". Pystyn jatkamaan parhaimmillaan useita minuutteja. Välillä paikat ja henkilöt vaihtuvat. Se on kuin unta mutta pysyn koko ajan tietoisena ympäristöstäni ja pystyn keskustelemaan niiden kanssa jotka ympärilläni ovat siinä samalla kun näen. Mikä tämä tila on?

8. Osiria Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    42
    Oletko oikeasti unessa ja hereillä samaan aikaan, vai onko tila kuitenkin unen ja valveen välissä, jossa et ole unessa mutta et ihan valveillakaan? sellainen tila, jossa voit tiedostaa sen hetken, jolloin nukahadat uneen. Jos on kyse tuollaisesta, niin se on juuri se tila, johon keskittymällä saa - tai pääsee tietoisempaan tilaan. Buddhalaisessa unijoogaperinteessä tavoitellaan juuri tuota tilaa ja unijooga harjoitus alkaa siitä. Kaikkia visuaalisia mieleen tulevia kuvia pitäisi kuitenkin välttää ettei uni lipsahda mielen puolelle ja keskittyä etsimään niiden kuvien välissä olevaa valoa tai kirkkautta, sitten pääsee kohoamaan tietoiseen unitilaan, jossa voi kokea helpommin oman mielensä luonnon.

lisäys: niin ja siis toki voi tuota tilaa käyttää hyväkseen ja vaikka keskustella niiden henkilöiden kanssa,itse käytän sitä tilaa joskus hyväkseni, jos koen, että tarvitsen selkeää opastusta korkeammalta itseltäni.

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    802
    Hmm.. Vastaus "kyllä" pätee varmaankin molempiin vaihtoehtoihin. (jään miettimään tätä)

Kiitos kun kerroit tuosta unijoogasta. Olen just menossa nukkumaan, ja yritänkin sitä heti! :)

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 906
    Aloitus on vuosien takaa mutta ymmärrän aloittajan halua hallita/rajoittaa "ilmestyksiä", toisen puolen porukalla pitää olla joku roti samoin kuin kellä vaan ketkä sun kotiis tulee. Ei saa kuka vaan tunkea milloin vaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  11. Angie Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Eiköhän se ole näkemistä?Näet astraalitasolle tai mentaalitasolle,nöhdä voi ajatusolentoja tai energiaa,menneitä tapahtumia esim.kuvasarjana,vaikka mustavalkoisena,kuin katsoisi elokuvaa esim.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri