M
mami-03
Vieras
Löytyykö muita jotka haaveilevat kolmannesta? Mulla on tosi kova vauvakuume mutta jännittää synnytys niin kamalasti. Mulla on kaksi nopeaa synnytystä takana ja siks nyt jännittää että tää kolmas tuli varmaan todella nopeesti mailmaan!
Meiltä ajaa sairaalaan tunnin verran ja oon nyt jo miettinyt että jos ei ehtiskään sinne ennen kuin vauva pukkaa mailmaan.. On tää kanssa kun tässä vaiheessa jo jännittää näin paljon!
Esikoinen täytti 8pv 4 ja pienempi on 1,6v ja tosiaan kolmatta kuumeilen kovasti!!
Miten pääsis tästä jännityksestä eroon jo tässä vaiheessa!? Ja mistä tietäisin lähteä oikeaan aikaan sairaalaan kun edellisissäkin olen aika pitkään ollut kotona kun supistukset on alkaneet vatsan nipistelyllä ja kummallakin kerralla oon aluks vaan ajtellut et jos onkin vain ilmaa vatsassa..
Ja ei sairaalassa olla kauaa ehditty olemaan kun on vauva tullut jo mailmaan.. :/ Ensimmäinen synnytys kesti kaiken kaikkiaan 8h, ponnistusvaihe 15min ja toinen synnytys kesti 4h ja ponnistusvaihe 5min..
Kertokaa omia kokemuksia ja helpottakaa jotenkin edes mun jännitystä!!! :headwall: =)
Esikoinen täytti 8pv 4 ja pienempi on 1,6v ja tosiaan kolmatta kuumeilen kovasti!!
Kertokaa omia kokemuksia ja helpottakaa jotenkin edes mun jännitystä!!! :headwall: =)