Kolmårdenissa käyneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaipailaisin vinkkejä Kolmårdeniin. Tällä hetkellä sääennusteet lupailevat sateita. Kuinka paljon puistossa on sisätiloissa nähtävää? Näkeekö eläimiä sateella..? Mietinnässä, että siirretäänkö koko reissua, jos lupaa kovin saiteisia päiviä. Toisaalta pilvinen päivä lienee parempi kuin hellepäivä.

Millainen on akvaario, joka käsittääkseni on eläintarhan ulkopuolella ja maksaa erikseen? Jos on jo kolunnut Suomen Sea lifen ja Tropicarion, niin onko nähtävä paikka?

Palaako Safarin gondoli samaan paikkaan mistä lähtee?

Gondoli tekee ympyrän.

Ei ne eläimet mihinkään sateella pääse pakoon, mutta varmaan vähän passiivisempia kuin muuten.

Kiva paikka, ei kannata jännittää.

Hei! Sori ei ole vastaus viestiisi. Mutta oletkos kokeillut Ähtärin eläinpuiston, eikös sekin ole sitten aika hyvä eläinpuisto ja jos siihen yhdistää Korkeasaaren käynnin Helsingissä niin eläimiä voi tulla nähdyksi Suomessa enemmänkin kuin siellä Ruotsissa. Jos mulla ois auto niin kävisin Suomen puolella noissa, mutta pääseehän noihin junalla ja bussillakin sitten varmaan. Ehkä menet Kolmordeniin kun on tullut jo käytyä sitten noissa joten mukavaa matkaa!.

Hei! Sori ei ole vastaus viestiisi. Mutta oletkos kokeillut Ähtärin eläinpuiston, eikös sekin ole sitten aika hyvä eläinpuisto ja jos siihen yhdistää Korkeasaaren käynnin Helsingissä niin eläimiä voi tulla nähdyksi Suomessa enemmänkin kuin siellä Ruotsissa. Jos mulla ois auto niin kävisin Suomen puolella noissa, mutta pääseehän noihin junalla ja bussillakin sitten varmaan. Ehkä menet Kolmordeniin kun on tullut jo käytyä sitten noissa joten mukavaa matkaa!.
Ei sitten tullut mieleen sellainen, että tuossa samalla halutaan yhdistää reissuun laivamatka? Tai viettää Ruotsissa enemmän aikaa ja mennä vaikkapä lentämällä kuten itse tein oman lapsen kanssa. Ja tiesitkö, että Ähtärin ja Helsingin välillä on n.330km ja pitää ottaa huomioon se missä ap asuu, ei kuullosta kovinkaa järkevältä yhdistää ainakaan samaan reissuun Ähtäriä ja Korkeasaarta. Jotenkin kaiken kaikkiaan melko älytön ehdotus sulta.

Suomen eläintarhoissa ei ole nähtävillä norsuja, kirahveja tai kameleita. Siinä jotakin mitä taas on Kolmårdenissa. Siellä voi myös lapset ratsastaa kamelilla, onnistuuko Suomessa? Niinpä niin.

Kannattaa mennä kauniilla ilmalla Kolmårdeniin. Eläimiä on paljon ulkona, joten sateella jää paljon näkemättä tai ainakaan eläimet eivät olen niin aktiivisia silloin.

Yhteistyössä