kolmas IVF

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

susa

Jäsen
27.08.2004
358
0
16
Jo kaksi epäonnistunutta IVF hoitoa takana ja kolmas olisi edessä jos kestän sen, tämä hoitorumba on yhtä kärsimystä..Onko kenelläkään positiivisia tuloksia kolmannesta IVF hoidosta?Kova vauvan kaipuu on, kaikki kai se on yritettävä..

minulla ei päästy edes siirtoon asti kolmessa ivf- hoidossa, munasolut ei vaan hedelmöittyneet, sanoivat jo että varautua lahjasoluhoitoon koska ilmeisesti omissani on jotain vikaa. Vaihdoimme klinikkaa ja samalla annostusta muutettiin lääkkeitten suhteen ja saatiinkin kaksi alkiota joista syntyikin ensimmäinen lapsemme :heart: , toisen lapsemme saimme heti seuraavalla hoitokierroksella jolloin siirrettiin kaksi ja kaksi saatiin jopa pakkaseen asti. Vuosia tämän jälkeen lähdin yllättäin luomusti raskaaksi ja saimme kolmannen lapsemme, tästä puhkesi taas vauvakuume ja yritettiin pakkasukkojen siirtoa mutta ne ei selvinneet sulatuksesta. Ajateltiin kokeilla koko ivf-rumbaa vielä kerran ja sitä odotellessa sain clomit ja -ihme taas-lähdin raskaaksi ja saimme neljännen lapsemme :heart: . Tätä jaksan kyllä vieläkin ihmetellä lähes päivittäin, että miten onnekkaassa asemassa olen naiseksi jonka munasoluissa oletettiin olevan "vikaa", kiitän myös siitä että en luovuttanut, olen osoitus siitä että Ihmeitä todella tapahtuu. Toivon että saat myös kokea ihmeen joka jokainen oma lapsi aina on :hug:

Yhteistyössä