kolmas lapsi tulossa.. viesti-ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masukas

Vieras
halutaan ens viikolla ilmoittaa sukulaisille ja ystävile että odotetaan kolmosta ja haluisin kivan tekstiviestin laittaa. en oikeen löytäny positiivarit-sivulta sopivaa, oisko kellään hyvää ideaa?

mulla on itellä yks mitä vois kehitellä mut jos se on ihan tyhmä, niin ois kiva saada joku hyvä vaihtoehto..

mulla ois tämmönen idea: älä laita mitään ontuvaa, typerää, riimiteltyä ja vieläpä jonkun muun keksimää tekstiviestiä kenellekään, vaan kerro iloiset uutiset joko naamatusten tai sit puhelimessa aivan itse ja omin sanoin jokaiselle, jota haluat ilahduttaa. mummun siskon lapsenlapset ja niiden naapurit saa varmasti tiedon myös puskaradiosta, joten kaikille mahdollisille ihmisille ei edes tarvitse ilmoittaa erikseen.

tämmöisestä ilmoituksesta mä itse ilahtuisin eniten, ne tekstiviestiviritelmät on niin kökköjä ja korneja. tulee olo, että miksei tuo halunnut soittaa mulle ja jutella asiasta, miksi vain pelkkä kylmä viesti? :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ois tämmönen idea: älä laita mitään ontuvaa, typerää, riimiteltyä ja vieläpä jonkun muun keksimää tekstiviestiä kenellekään, vaan kerro iloiset uutiset joko naamatusten tai sit puhelimessa aivan itse ja omin sanoin jokaiselle, jota haluat ilahduttaa. mummun siskon lapsenlapset ja niiden naapurit saa varmasti tiedon myös puskaradiosta, joten kaikille mahdollisille ihmisille ei edes tarvitse ilmoittaa erikseen.

tämmöisestä ilmoituksesta mä itse ilahtuisin eniten, ne tekstiviestiviritelmät on niin kökköjä ja korneja. tulee olo, että miksei tuo halunnut soittaa mulle ja jutella asiasta, miksi vain pelkkä kylmä viesti? :|

kiitti, tuo on kyllä hyvä ajatus, mutta mun suku on ensinnäkin laaja, ja toiseks helposti nokkiinsa ottavaa sorttia, eli kaikille täytyy oikeesti mun ilmottaa ite. en jaksa soittaa kaikille, joten siks tätä viesti-ajatusta kehittelen. se mun oma kyhäelmä on sellanen omin sanoin (selvästikin) muotoiltu iloinen viesti. jotenkin vaan toi runosuoni on sellanen ei niin harjaantunut...