H
"Heiheidi"
Vieras
Meillä nyt 3 ja 1 -vuotiaat tyttö ja poika. Päätin, kun kakkonen oli poika ettei tehdä enempää lapsia. Edellisyönä iski aivan valtava VAUVAKUUME! Olen jo ollut varaamassa kierukan asennusta, mutta nyt olen tullut toisiin aatoksiin. Mies ei ole missään vaiheessa luopunut ajatuksesta kolmesta lapsesta, mutta itse vannotin synnytyksen jälkeen etten tekisi sitä itselleni enää. Molemmat synnytykset olleet suht helppoja, mutta silti hirvittää ajatella kuinka koville kroppa joutuu ja kuinka kipeä sitä onkaan.
Sitten miettii riittääkö rahat, asunnon koko (jossain vaiheessa kyllä tarkoitus joka tapauksessa muuttaa isompaan), hermot kolmoseen. Entä mahtuuko kolme istuinta vierekkäin takapenkille? Huoliiko mua kukaan enää vanhana ämmänä töihin...
Vaunut ja muut olisi valmiina. Enkä ole raaskinut pienistä vaatteistakaan luopua. Kyllähän meillä periaatteessa olisi aikaa miettiä kolmosta vielä melkein parikymmentä vuotta, mutta se on nyt tai ei koskaan.
Sitten miettii riittääkö rahat, asunnon koko (jossain vaiheessa kyllä tarkoitus joka tapauksessa muuttaa isompaan), hermot kolmoseen. Entä mahtuuko kolme istuinta vierekkäin takapenkille? Huoliiko mua kukaan enää vanhana ämmänä töihin...
Vaunut ja muut olisi valmiina. Enkä ole raaskinut pienistä vaatteistakaan luopua. Kyllähän meillä periaatteessa olisi aikaa miettiä kolmosta vielä melkein parikymmentä vuotta, mutta se on nyt tai ei koskaan.