Kolmas pyörä

  • Viestiketjun aloittaja Suvituuli
  • Ensimmäinen viesti
Suvituuli
Mieheni ikuinen unelma on ollut päsätä sänkyyn kahden naisen kanssa, minulla vastaavasti kahden miehen kanssa. Olemme miettineet, koittaisimmeko toteuttaa vuorollaan molempien unelman. Nyt sitten olen täällä kyselemässä kokemuksia naisilta ja miehiltä, joilla on kolmas pyörä ollut mukana, miten meni? Vastasiko odotuksia? Entä jälkeenpäin, muuttuiko suhteenne itseenne, toisiinne?

Ei tämä ole meillä mikään nopea päähänpisto, olemme vuosikaudet silloin tällöin puhuneet aiheesta, mutta vasta tosiaan nyt, ajattelimme siirtyä sanoista tekoihin. Olemme ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia, muutenkin kuin seksin saralla, mutta itse en halua riskeerata parisuhdettamme mitenkään, siksi kysyn täällä kokemuksistanne.

Asiallisia vastauksianne toivoen...
 
Se kolmas pyörä
Alkuperäinen kirjoittaja Suvituuli:
Mieheni ikuinen unelma on ollut päsätä sänkyyn kahden naisen kanssa, minulla vastaavasti kahden miehen kanssa. Olemme miettineet, koittaisimmeko toteuttaa vuorollaan molempien unelman. Nyt sitten olen täällä kyselemässä kokemuksia naisilta ja miehiltä, joilla on kolmas pyörä ollut mukana, miten meni? Vastasiko odotuksia? Entä jälkeenpäin, muuttuiko suhteenne itseenne, toisiinne?

Ei tämä ole meillä mikään nopea päähänpisto, olemme vuosikaudet silloin tällöin puhuneet aiheesta, mutta vasta tosiaan nyt, ajattelimme siirtyä sanoista tekoihin. Olemme ennakkoluulottomia ja kokeilunhaluisia, muutenkin kuin seksin saralla, mutta itse en halua riskeerata parisuhdettamme mitenkään, siksi kysyn täällä kokemuksistanne.

Asiallisia vastauksianne toivoen...
Mä voin kommentoida sen kolmannen pyörän näkökulmasta eli olen ollut erään pariskunnan kanssa. Kokemus oli kaikille aivan loistava, vietettiin ikimuistoinen päivä keskenämme. Kaikki tykkäsivät ja olivat tyytyväisiä ja luvattiin ottaa uudestaan mahdollisimman pian. Mutta mutta...kävikin niin, että se mies ihastui minuun toden teolla ja alkoi pitämään yhteyttä minuun vaimonsa selän takana. Tapaisimme pari kertaa vaimon tietämättä, mutta lopetin sen sitten siihen, koska mies oli aivan tosissaan mun suhteeni, olis ollut valmis jättämään vaimonsa ja perheensä, mutta minä taas en tuntenut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan, mulle kyse oli vain seksistä. Ei tuntunut myöskään reilulta olla noin paskamainen ihan kivaa vaimoa kohtaan, joka katseli kiltisti ja innoissaan aivan vieressä, kun hänen rakas aviomiehensä pani mua useamman kerran ja teki vaikka mitä ihanaa mulle...

Mies lähetteli mulle teksiviestejä ja meilejä vielä pitkän ajan kuluttuakin, vonkasi ja vannoi rakkauttaan, minä en vastannut, joten siihen se sitten loppui - onneksi. Kun sanoin hänelle, että hän tekee väärin vaimoaan kohtaan, hän kertoi vaimolleen, että on pitänyt yhteyttä minuun. Vaimo oli suhtautunut siihen yllättävän rauhallisesti, jota kyllä itse ihmettelin. Alkoi jo tulla ahdistava olo...että sillenkin voi käydä, vaikka pariskunnalla olisi miten hyvä suhde tahansa ja kimppaleikki olisi yhdessä toivottu ja suunniteltu. Tunteita ei voi aina pitää kurissa, vaikka miten "kylmästi" tahansa lähtee leikkiin.
 
Suvituuli
Kiitos 'Se kolmas pyörä'. Lisääkin kokemuksista haluaisin kuulla. Mistä sinä, kolmas pyörä, löysit parin? Tuntuu vähän arveluttavalta laittaa lehteen ilmoitusta. Toisaalta, jos se kolmas olisi joku tuttu, miten ensinnäkin ottaisi asian esille ja miten tuttavuuden sen jälkeen kävisi?

Juuri tuota pelkään eniten, miten sinullekin oli käynyt, että mieheni ihastuisi/rakastuisi. Väitti, kun asiasta puhuttiin, ettei niin voi käydä, koska rakastaa minua ja haluaa elää elämänsä kanssani.Olisi uusi kokemus takana ja se olisi vain pano ilman tunteita. Mutta kuten totesit, tunteitaan ei aina voi hallita. Sitten totesi vain perään, että luottaa minunkin tunteisiini niin paljon, ettei minullekaan herää tunteita vierasta kohtaan.

Olet hieno ihminen, kun et lähtenyt miehen peliin mukaan. Kunpa kaltaisiasi olisi enemmänkin!

En ole yhtään varma itsestäni, miten tosi toimissa selviäisin kahden miehen kanssa, tai toisen naisen, lesbokokemus puuttuu, mutta ajatustasolla se onnistuu, tai dildon ja mieheni kanssa. Meillä on vain niin helkutin hieno ja hyvä parisuhde, että pelottaa suunnattomasti ottaa mitään riskiä sen suhteen. Ja kuitenkin, olisi hauska edes kerran kokeilla.

Mistä yleensä parit löytävät kolmannen pyörän, tai kolmas pyörä sen parin? Kertokaa hyvät Ellit ja Eerot kokemuksianne, uskon, että tätäkin palstaa lukee moni "kokenut"?! Miten ensitapaaminen on sujunut, oletteko ensin tavanneet ja tutustuneet, vai menneet suoraan asiaan? Mihin? Kotiin, hotelliin?

 
Pauli 42 v
Kolmannen etsiminen kertoo siitä, että parisuhde on sairas, ei ole kunnossa.Millaista on sellaisen parin hellyys ja toisen kunnioittaminen kun siihen voidaan ottaa ihan vieras?. Jo on kylmää kyytiä. En tahtoisi ottaa enää takaisin tuollaista naista, joka tahtoo kolmatta.
Meillä ihaninta seksiä on aina se sama. Ei yhtään kyllästytä vaikka takana 20 ihanaa vuotta. Aina on nannaa.
 
Äijä
Kiva kuulla Pauli, että olet tyytyväinen. Muiden parisuhteen tuomitseminen tuon perusteella taitaa kuitenkin varsin itsekän näkökanta. Kenties vaimollasikin on fantasioita, mutta silmälappusi tuntien jättää ne fiksusti kertomatta.
Rakastan vaimoani yli kaiken ja myös oma parisuhteeni on vahvalla pohjalla. Silti olemme ainakin fantasiatasolla jutelleet vaimon kanssa aiheesta ja se kiihottaa jossain määrin molempia. Saatammepa joskus jopa toteuttaa sen. Sen pitää vain olla tarkoin harkittu ja molemminpuolinen päätös.
Tsemppiä Suvituulille!


Alkuperäinen kirjoittaja Pauli 42 v:
Kolmannen etsiminen kertoo siitä, että parisuhde on sairas, ei ole kunnossa.Millaista on sellaisen parin hellyys ja toisen kunnioittaminen kun siihen voidaan ottaa ihan vieras?. Jo on kylmää kyytiä. En tahtoisi ottaa enää takaisin tuollaista naista, joka tahtoo kolmatta.
Meillä ihaninta seksiä on aina se sama. Ei yhtään kyllästytä vaikka takana 20 ihanaa vuotta. Aina on nannaa.
 
Suvituuli
Hei Pauli 42v.
Jos teillä hyvää seksiä on aina se sama, niin kuin kirjoitit, olen onnellinen, etten ole vaimosi. Me mieheni kanssa rakastamme vaihtelevaa seksiä, ei ikuista lähetyssaarnaajaa.
Et tunne meitä, joten älä tuomitse liittomme tilaa, meillä hellyyttä todellakin jaetaan ihan keskellä arjen askareitakin, hellyyttä on sekin, että mies näkee minun olevan uupunut ja tarjoutuu vaikkapa tiskaamaan (inhoaa tiskaamista). Ja mikä saa sinut miettimään, ettemme kunnioittaisi toisiamme? Kunnioitammehan myös toisemme ajatuksia ja haaveita niin paljon, että mietimme, voisiko/uskaltaisiko niitä toteuttaa.
Jokainen tavallaan. Ole iloinen, Pauli, että sinulle riittää lähetyssaarnaaja kerran viikossa ja nannaa tekee. Me naidaan ja rakastellaan vähintään kerran päivässä, joten olisi aika yksioikoista aina jyystää samaa rataa. Sitä paitsi, lähetyssaarnaaja on asennoista minulle kaikkein huonoin.

Mistä tiedät, ettei vaimosi fantasioi samoin? Ehkei vain välinne ole niin kunnossa, että hän uskaltaisi asian sinulle paljastaa.

Kiitos sinulle Äijä, ja tsemppiä sinulle ja vaimollesikin! Ainahan fantasian voi pitää fantasiana, voi olla, että toteutus ei olisikaan kiva kokemus. Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että jos se joskus toteutuu, sen tosiaan pitää olla tarkoin harkittu ja molemminpuolinen päätös, ehdottomasti!

Kokemuksia lisää, kirjoittakaa!!!
 
jalluvaari
Meillä on ollut myös sama fantasia, tosin toispuoleisena siten, että vain miestä on fantasioitu/harkittu kolmanneksi. Itse en osaa nähdä mitään "jännää" siinä, että meillä olisi toinenkin nainen sängyssä, mutta ajatuskin siitä, että katselisin vieraan miehen naivan vaimoani tai että tekisimme sen yhdessä, niin - rrräyhhhhh!!!! Monasti naidessamme käytämme pepputappia "kolmantena pyöränä" ja se toimii aika hyvin, varsinkin kun vielä kuvailen samalla vaimolleni ääneen, mitä minä seuraavaksi teen ja mitä tuo "juuri kapakasta isketty" vieras mies seuraavaksi tekee. Livekokeilu on jäänyt harkinnan asteelle, kai kumpaakin vähän hirvittää, miten se sitten "oikeasti" menisi. Mutta ei tiedä, vaikka vielä josku riehaantuisimme niin pitkälle.

Pauli42:set jätän omaan arvoonsa. Mustis/luottamuksenpuute/mielikuvituksenpuute voi olla niin paha, ettei lähetyssaarnaajaa kummempaa pysty edes kokeilemaan pitkänkään liiton aikana, mutta - kukin taaplaa tavallaan, toivottavasti se oikeasti sopii myös Paulin vaimolle eikä vain hänelle itselleen.
 
Nipo
Pauli 42v:n kanssa samoilla linjoilla. Jos parisuhde on kunnossa seksiä myöten, ei siihen tarvita mitään kolmatta osapuolta. Miksi ottaa turhia riskejä?
Kyllä fantasiaa löytyy ihan omastakin takaa, ei siihen muita mukaan tarvitse.
 
Suvituuli
Jos suhde on kunnossa, ja toteuttaa haaveen kolmannesta pyörästä, tai minkä haaveen tahansa, miksi pitäisi käydä, kuten oli käynyt kolmannelle pyörälle? Voihan olla, että kaikki menee hyvin ja osapuolet ovat vain yhtä kokemusta rikkaampia. Ja meillä todellakin on suhde kunnossa, jos se sitä ei olisi, en edes harkitsisi mitään tällaista. Kyselen täällä, mikä taisi olla virhe, koska yhtä kokemusta lukuun ottamatta en ole vastauksia saanut, koska tuntematon kuitenkin pelottaa ja jännittää, millaisia kokemuksia muilla on asiasta ollut, jos vaikka ne kokemukset rohkaisisivat meitä toteuttamaan haaveemme, tai jättämään sen ikuisiksi ajoiksi haaveeksi.

Pyysin asiallisia vastauksia. Onhan nuo olleet periaatteessa asiallisiakin, mutta eivät vastauksia kysymykseeni (paitsi yksi), mutta todellakin halusin kuulla muiden kokemuksista, en arvailuja mielenterveydestämme tai parisuhteemme tilasta.

Antakaa ihmisten rauhassa elää omaa elämäänsä, parisuhdettaan. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä toiselle. Olen ollut liitossa, jossa oli mielikuvituksetonta seksiä muutaman kuukauden välein, ja silloinkin vasta parin oluen jälkeen. Olen onnellinen, että olen löytänyt sellaisen yhteisen taipaleen kulkijan rinnalleni, joka on kokeilunhaluinen ja innokas, kuin myös halukas, koko elämän saralla, ei vain pelkästään seksuaalisesti.
 
Sepe
Kuvittelin, että kolmas pyörä tai muuten vaan vieras mies vaimoni kimpussa olisi vastenmielinen ajatus ja että suuttuisin siitä väkivaltaiseksi asti.
Totuus oli kuitenkin toinen, huomasin sen viime Vappuna eräissä isohkoissa yksityisjuhlissa.
Porukka oli tietenkin loppuillasta aika päissään ja kuka tanssi kenenkin kanssa. Itse en juurikaan tanssi, joten keskityin tarjoiluihin ja seurusteluun muiden tanssimattomien kanssa.
Huoneessa, jossa musiikki soi oli aika hikinen tunnelma ja partneria tanssitettin hyvin läheltä. Siinä istuessa huomasin, että kovasti päihtynyttä vaimoani tanssitti ventovieras mies ja pyrki suutelemaan. He eivät tietenkään huomanneet että tarkkailin. Vaimo ensin esteli, mutta sitten antoi kännisten suudelmien valua pitkin suuta ja kaulaa ja olkapäitä. Tajusin, että en hermostunutkaan, vaan katselin mielenkiinnolla mihin se johtakaan.
Suutelu ei riittänyt, vaan mies puristeli aika estottomasti vaimon rintoja ja ei se vaimoakaan juuri häirinnyt. Kun rinnat oli kopeloitu, laskeutui miehen käsi takapuolelle ja siitä aina hameen helmaan asti. Alakautta käsi ylös pakaralle ja pikkuhuosun Alle. Vieläkään en mennyt väliin, koska huomasin kiihottuvani. Pakarat saivat kyytiä hameen alla ja kohta käsi siirtyikin etupuolelle, edelleen pikkuhuosujen sisällä ja osittain hameen alla. Miestä nauratti, luultavasti paljaaksi ajeltu kumpu tuntui mukavalta kädessä. Vaimo jotain soperteli ja teki tempun, jota en uskonut tekevän. Hän levitti reisiään, jotta miehen käsi pystyi vapaasti kaivelemaan hänen haaruväliään.
Vieläkään en jostain syystä mennyt väliin, vaan kiihotuin lisää. Loppu tanssi menikin sitten heiltä pystypainiksi, jonka aikana myös vaimon käsi puristeli miehen etumusta kovin ottein. Sitten kappale loppui ja vaimoni lähti lattialta, ikäänkuin tarpeeksi saaneensa ja suuntasi minua etsimään.
En tiedä, olisnko antanut homman mennä loppuun asti, jos tilanne olisi ollut parempi ? Ehkäpä, oli se jotenkin niin kiihottavan näköistä katsoa, kun vieras mies kourii emäntää.
 
jalluvaari
Sepelle: Jösses, että kertomuksesi oli upea. Olisinpa joskus päässyt näkemään samanlaisen shown vaimoni ja jonkun vieraan miehen kesken. Tiedän, että vastaavaa on tapahtunut, eräänkin pikkujoulun jälkeen vaimoni harrasti keskellä Helsinkiä vastaavaa pystypainia kanssa sellaisen miehen, jonka kanssa sillä oli oli ollut säpinää ennenkin. Heräsin kun hän tuli kotiin (aamu viideltä) ja vaistosin, missä oli menty. Kännin rentouttamana vaimo tunnusti kaiken samalla kun minä olin jo panemassa häntä täyttä päätä. Leningin olkainkin oli ratkennut kun kundilla oli ollut niin kova tarve kaivaa avonaisesta kaula-aukosta tissiä esille suudeltavaksi. Mustasukkaisuudesta ei puhettakaan, kova kiihotus vain ja sen saattelemana erinomainen orgasmi minulle. (Muuten, en ollut liukkailla, että niin pitkälle ei oltu menty, mutta tuskin sekään olisi kovasti asennettani muuttanut.)

Suvituulelle tsemppiä. Meitä on monta, jotka ymmärtävät täysin kiinnostuksenne kokeiluihin eivätkä edes kuvittele asettavansa suhdettanne tai mielenterveyttänne kyseenalaisiksi, päinvastoin - olette terveitä, uteliaita ihmisiä, niinkuin moni meistä muistakin!!!
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja jalluvaari:
Suvituulelle tsemppiä. Meitä on monta, jotka ymmärtävät täysin kiinnostuksenne kokeiluihin eivätkä edes kuvittele asettavansa suhdettanne tai mielenterveyttänne kyseenalaisiksi, päinvastoin - olette terveitä, uteliaita ihmisiä, niinkuin moni meistä muistakin!!!
Varmasti on paljon niitä, jotka "ymmärtävät".
Toinen juttu on se, ovatko nämä ihmiset ja ymmärtäjät "terveitä ja uteliaita" ihmisiä tai onko suhde väitteistä huolimatta kunnossa. Totuuttahan kaihdetaan loppuun saakka.
 
Sepe
jalluvaarille:
Ennenhän sitä vahtii kapallisen kirppuja, kuin kiimaisen vainon. Kyllä niillä tuossa neljänkympin paikkeilla viimeistään alkaa olla niin paljon omaa tahtoa, että kokeilevat rajojaan.
Onneksi en ole mustasukkaista laatua, koska se varmaan lopettaisi yhteiselomme. Eipä silti on sitä minullakin "tähtihetkeni" olleet, vaikka en ihan ole vieraalle kummulle kiivennyt ( vielä ).
Tuona mainittuna vappuna, löytyi vaimon huosuista niin märkä pillu, ettei aikoihin ole nähty. Hyvä oli kyyti yöllä, kun valmiiksi kiimasta hornaava rouva saatiin kotiin. Tunnusti hänkin kiehnäämisensä, kun pistin jutun alulle parilla faktalla. Onnekseen hänellä kuulemma oli tavalliset alushousut, eikä stringejään. Stringit kun jättävät hänen runsaat pakaransa vapaasti heilumaan ja saavat aikaan kiihotusta, jota ei naru haaruvälissä yhtään lievitä. Toki itsekin tykkään siitä, että hän käyttää usein stringejä tavallisten sijaan.
Humalan vapauttama kieli tunnusti, että hän ei ole yhtään varma, etteikö stringit joskus vie häntä niin, että vieras kyrpä saa upota posliinihuulien liukkaaseen väliin. Aamulla selvittyään kyllä perui puheensa ja vaanoi uskollisuutta.
En osaa sanoa, mitä tekisin, jos löytäisin pillunsa ajettuna jonakin päivänä. Tunnustaa pitää ainakin, kosak salailu on vihonviimeinen temppu.
 
jalluvaari
Alkuperäinen kirjoittaja joo :
Alkuperäinen kirjoittaja jalluvaari:
Suvituulelle tsemppiä. Meitä on monta, jotka ymmärtävät täysin kiinnostuksenne kokeiluihin eivätkä edes kuvittele asettavansa suhdettanne tai mielenterveyttänne kyseenalaisiksi, päinvastoin - olette terveitä, uteliaita ihmisiä, niinkuin moni meistä muistakin!!!
Varmasti on paljon niitä, jotka "ymmärtävät".
Toinen juttu on se, ovatko nämä ihmiset ja ymmärtäjät "terveitä ja uteliaita" ihmisiä tai onko suhde väitteistä huolimatta kunnossa. Totuuttahan kaihdetaan loppuun saakka.
Voi voi sinua "joo". Oikeassa olet siinä, että totuutta kaihdetaan loppuun asti - sinäkin:
- yksiavioisuus ei ole ihmiselle luonnosta lankeavaa vaan sen on meille syöttänyt erään paimentolaiskansan 2000 vuotta sitten kehittämä uskonto
- kukaan ihminen ei omista toista ihmistä, eikä täten voi määrätä kenenkään tekemisiä
- homo sapiensin syntyyn (lue: eroon apinasta) vaikutti ennen kaikkea uteliaisuus, ilman uteliaisuutta ei ole kehitystä
- puolison tekemisten vahtiminen ei ole rakkautta vaan mustasukkaisuutta, joka johtaa monasti hirmutekoihin, joista sitten saamme lehdissä mässäillä
- vapaat ihmiset, joiden suhde on kunnossa, voivat sallia toisilleen vapautta. ne, jotka pelkäävät suhteensa toimivuutta, pyrkivät pitämään puolisonsa pullossa, mutta silti yleensä pahasti epäonnistuvat

Että sellaista, minä en tämän jälkeen viitsi enää kommentoida enempää näiden mustankipeiden ihmissuhdepelkureiden juttuja. Keskityn eläviin, toimiviin, uteliaisiin ja rakastettaviin ihmisiin, sellaisiin kuin Suvituuli ja Sepe.
 
jalluvaari
Alkuperäinen kirjoittaja Sepe:
jalluvaarille:
Humalan vapauttama kieli tunnusti, että hän ei ole yhtään varma, etteikö stringit joskus vie häntä niin, että vieras kyrpä saa upota posliinihuulien liukkaaseen väliin. Aamulla selvittyään kyllä perui puheensa ja vaanoi uskollisuutta.
En osaa sanoa, mitä tekisin, jos löytäisin pillunsa ajettuna jonakin päivänä. Tunnustaa pitää ainakin, kosak salailu on vihonviimeinen temppu.
Unohtui tuosta edellisestä tekstistä mainita vielä Sepelle, että älä suotta hermostu, jos joskus löydät sen "ajeltuna". Se kun on sellainen värkki, että se ei käytöstä kulu, oppiipahan vain hyvässä lykyssä jotain uusia temppuja. Kirjoittaa nimim. 'kokemusta on'
 
Sepe
Jalluvaari
Itseasiassa tuota olen joutunut mielessäni jo pohtimaan. Tässä päivänä muutaman emäntä kiipesi ratsastamaan ja teki vitullaan sellaisia liikkeitä, mitä emme kuunaan ole harrastaneet.
Pelkkä ajatuskin sai minulla mällit liikkeelle ja siihen loppui laukkaravi.
 
ihan vaan lukija
Nää Jalluvaarit ja muut seksiuskovaiset ilmeisesti todella luulevat itse olevansa suvaitsevaisia, vaikka teksti suorastaan tihkuu suvaitsemattomuutta ja halveksuntaa kanssaihmisiä kohtaan. Ei kovin eroottista.
 
toinen lukija
Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan lukija:
Nää Jalluvaarit ja muut seksiuskovaiset ilmeisesti todella luulevat itse olevansa suvaitsevaisia, vaikka teksti suorastaan tihkuu suvaitsemattomuutta ja halveksuntaa kanssaihmisiä kohtaan. Ei kovin eroottista.
Puhut vähän, mutta asiaa. Yhden sortin laput silmillä kulkijoita ovat.
 
Xinda
Heips, me ollaan kokeiltu molemmilla tavoilla. Molemmat kerrat ovat lähteneet itsestään liikkeelle, mitään suunnittelematta. Upeita kokemuksia, mitään en kadu, ei myöskään mieheni. Avioliittomme on vahva, usko toisiimme luja ja tällaisten kokemusten jälkeen voisin suositella sitä.... Mutta, kun se ei sovi kaikille! En usko että oltaisiin itsekään kovin tyytyväisiä jos nämä tapahtuneet asiat olisivat "järjestettyjä". mutta kun ne tapahtuivat luonnollisesti, yksi asia vain johti toiseen niin.....

Meille tämä on ollut erittäin positiivinen kokemus molemmilla kerroilla, kummallekin.
 
M_1970
Kokeilunhaluinen kun olen, vastasin kerran nettihakuun, jossa etsittiin itseäni huomattavasti vanhemmalle pariskunnalle "nuorta oria". Mikäs siinä ajattelin, ja laitoin viestiä kuvan kera.

Kuvio oli itse asiassa aika mielenkiintoinen, sillä pariskunnan mies oli tavalla tai toisella estynyt (terveydellisistä syistä) tyydyttämään naisensa, ja ilmeisesti rakkauden osoituksena oli suostunut pyytämään kuvioihin kolmannen osapuolen.

Parin kiihkeän mailivaihdon jälkeen sovittiin aika ja paikka. Tapasin miehen hotellin edessä, joka osoittautui varsin mukavaksi hepuksi. Vaihdettuamme pari sanaa, mm. ehdoista ja rajoista, siirryimme huoneeseen, jossa vaimo oli jo lamiina silmät sidottuna peppu pystyssä.

Kävin tuumasta toimeen, sillä mitään voitelua ei tarvittu vaimon osalta (tärisi kiimasta pelkästä kosketuksesta). Aika suoraviivaista panoahan se oli, eikä siinä mitään kummempia tunnepohjaisia asioita käsitelty, riitti että vaimo vikisi alla...

En osaa sanoa kauanko suoritusta toimitettiin, mutta jossain vaiheessa miehen seuraaminen (passiivisena osapuolena) vierestä alkoi hieman häiritä. Olisin itse halunut tutustua naiseen hieman, ja antaa asioiden kulkea hitaammin... Mies olisi myös voinut osallistua jollain tavalla, esim. suukottamalla vaimoaan kaulalle tms, mutta koska olin kutsuttu vieras, en puuttunut heidän kuvioihinsa.

Lähdin hotellista hieman sekavin tuntein. En missän nimessä sanoisi, että kokemus olisi ollut epämiellyttävä, mutta jonkinlainen tyhjyys siinä häiritsi sen verran etten ole sen jälkeen pahemmin hakeutunut samoihin kuvioihin.

Kerran pääsisäisen yhteydessä törmäsin kuitenkin (jällen netitse) yhteen todella mukavaan pariskuntaan, jotka hakivat toista suklaamunaa ;) Loppujen lopuksi jätimme leikin sikseen, eli homma ei edennyt suunnitelmia pidemmälle.

Omassa suhteessani olen moneen otteeseen sanonut omalle naiselleni, että mikäli joku toinen mies sytyttää siinä määrin että halua on hakeutua tämän syliin, niin siitä vaan. En ymmärrä miksi toisen seksuaalisia haluja pitäisi rajoittaa pelkän "uskollisuuden" nimissä.

Herätkää.
 
jalluvaari
Xinda:
Upeata kuulla kokemuksistasi. tarkoitatko "molemmilla tavoilla", että tuli kokeiltua sekä nainen+2 miestä että mies+kaksi naista? Jos näin, voisitko kerto vähän seikkaperäisemmin, kuinka se n +2m meni. Meinaan, kun se on se kuvio, joka meidän perheessä kiinostaa niinkuin enempi.

M_1970:
Sinuthan otettiin siihen kuvioon mukaan ikäänkuin inhimilliseksi dildoksi. Ei se silloin mukavasti toimi. Kyllä pitää olla kunnon kontakti kuvion kaikkiin osapuoliin ennen kuin kaikki siitä kunnolla nauttivat. Nythän sinua vain käytettiin hyväksi - tai toisaalta onhan nainti aina nainti...
 
M_1970
Alkuperäinen kirjoittaja jalluvaari:
Xinda:
Upeata kuulla kokemuksistasi. tarkoitatko "molemmilla tavoilla", että tuli kokeiltua sekä nainen+2 miestä että mies+kaksi naista? Jos näin, voisitko kerto vähän seikkaperäisemmin, kuinka se n +2m meni. Meinaan, kun se on se kuvio, joka meidän perheessä kiinostaa niinkuin enempi.

M_1970:
Sinuthan otettiin siihen kuvioon mukaan ikäänkuin inhimilliseksi dildoksi. Ei se silloin mukavasti toimi. Kyllä pitää olla kunnon kontakti kuvion kaikkiin osapuoliin ennen kuin kaikki siitä kunnolla nauttivat. Nythän sinua vain käytettiin hyväksi - tai toisaalta onhan nainti aina nainti...
Voihan tuon noinkin ilmaista, vaikka en nyt ihan dildona itseäni pitänyt. Hyväksikäyttäminenkin on aika vahvasti sanottu, mutta on siinä perää.

Asia ei oikeastaan ole jäänyt pahemmin mieleen, saatikka vaivaamaan. Tulipa kokeiltua.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja M_1970:
Voihan tuon noinkin ilmaista, vaikka en nyt ihan dildona itseäni pitänyt. Hyväksikäyttäminenkin on aika vahvasti sanottu, mutta on siinä perää.

Asia ei oikeastaan ole jäänyt pahemmin mieleen, saatikka vaivaamaan. Tulipa kokeiltua.
Et sitten naista saanu, kun tuohon aikaa netissä roikut.
Ihmekös tuo.
 

Yhteistyössä