Kolmas pyörä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juttelimme viimeksi eilen asiasta ja emme me kumpikaan ole liikenteessä liian vakavasti.. Minä kuitenkin jo tiedän, mitä ryhmäseksi voi parhaimmillaan olla ja siitä jäi kyllä mahtavat muistot ja pitkäaikainen kiima päälle!

Olemme sitä mieltä, että naisen pitäisi olla enemmänkin kiinnostunut minusta, ei miehestäni.. näin välttää varmasti myös mustasukkaisuusongelmat. Tietysti mieheni saisi myös nauttia meistä molemmista..

Uskon todella, että suhteemme ei tästä kokeilusta kärsisi vaan paranisi entisestään! Luotamme toisiimme täysin. Seksissä ei aina tarvitse olla kaikki tunteet pelissä ;) Kiima, himo ja mahtava fiilis riittää myös pitkälle..

Meillä myös mies monasti ehdoitellut kolmannesta pyörästä (miehestä) mukana sänkyleikeissä. Aluksi se tuntui jotenkin vastenmieliseltä , mutta kun hän rakastellessamme fantasioinut ääneen miten tekisimme on asia alkanut tuntumaan jotenkin kiihoittavalta.
Kerran olen avioliittomme aikana suostunut toisen miehen tyydytettäväksi , koska mieheni halusi päästä ""liukkaille"".

Tänään on se päivä vihdoin kun kokeilemme kolmatta kaverimme tulee meille yö vierailulle tänään ja olemme keskustelleet että silloin kokeilemme kolmatta,olemme olleet aikaisemmin saunassa kolmisin ja nähneet toismme alastomana,tiedämme että tämä kolmas on kiinnostunut tulemaan leikkiimme mukaan on kiihottavaa nähdä kuinkapaljon vaimoni nauttii tästä kokemuksesta ja tiedän että sitä kestää varmastikkin koko yön.

Kerro ihmeessä miten teillä meni!! Onko kolmas mies vai nainen?

Minulle kävisi kyllä seksiin myös toinen pariskuntakin, mutta luulen että mieheni ei niin paljoa ajatuksesta innostuisi..

Tänään käydään vähän shoppailemassa seksijuttuja, kivaa!!

Täytyy käydä katsomasa, olen kyllä jo kerran käynytkin.. Nyt kuitenkin ois tarkoitus koittaa kerran ja katsoa sitten fiiliksiä.. tuo finswingers taitaa olla jatkuvampaa toimintaa, vai?

Kerro ihmeessä lisää kokemuksistasi! :)

Oon ollut tosi tyytyväinen kokemuksiini,vaikka kyl kaikkien kemian täytyy osua kohdalleen et juttu toimii.toi Finswingers klubi on siitä hyvä et siellä voi tutustua toisiin ihmisiin chatissa ennen tapaamista.

Moi, olen ollut kolmantenapyöränä yhdelle avioparille viimeisen vuoden aikana useampaan otteeseen. Kuvio on suurinpiirtein sama joka kerta. Vaimo on valmistautunut ja tulee paikalle sukkanauhoissaan. Ensin nain minä pilluun ja aviomies työntää kyrpäänsä uikuttavan vaimon suuhun. Sitten kun minä laukean, aviomies panee olantakaa liukkaille.Vaimo huutaa ja valittaa ja aviomies kertoo miltä hänen naitu pillunsa tuntuu. Ja sitten taas minä nain ja vaimo hokee antavansa vieraalle. Ja taas aviomies. Noissa merkeissä koko ilta sitten meneekin, kunnes vaimo ei kertakaikkiaan enään jaksa sängystä nousta.

Mielelläni olisin mukana.. Mieheni kanssa olemme myös haaveilleet toisesta naisesta sängyssämme. Jos olisin kolmantena, haluaisin rakastella kumpaakin. Ja kiihottavaa olisi, jos nainen kiihottuisi kun hänen miehensä rakastelee minua.

Fantasiana tuo kuulostaisi täydelliseltä. Todellisuudesta en sitten tiedä... Meillä vaimon kanssa on alettu puhua haluistamme ja fantasioistamme. Mikään muu ei kiihota meitä niin paljon kuin ajatus muista miehistä naimassa vaimoani. Todellisuudessa emme varmaan olisi valmiita tai edes halukkaita siihen, ainakaan järjellä ajateltuna. Tosin vaimo on niin kiihkoissaan näitten meidän kuvitelmaleikkiemme aikana, että en ole varma, mitä hän oikein tekisi, jos tuolloin olisi tilaisuus...

Täällä taas.. olemme suunnitelleet nyt viikonloppuna reissua isompaan lähikaupunkiin, varataan hotellihuone ja ilta vietetään jossain eroottisessa baarissa.. jos jotain löytyy, voimme nauttia koko yön kolmisteen, mutta myös kiihkeä yö rakkaani kanssa riittää.

En tiedä, miten se mahdollinen kolmas nainen löytyisi, mutta eihän sitä voi koskaan onnistua, jos ei kokeile ;) Onhan meillä kuitenkin jo vaatimuksia ulkoisestikin + tietty muutenkin.

Jos nyt viikonloppuna ei löydy mitään, niin ainakin jokin privaatti käydään yhdessä katsomassa :)

Lycka till vain! Vaikea voi olla löytää, mutta pitäkää ainakin kaksistaan hauskaa. Pieni roolipeli voisi piristää kummasti ;-)

Miten muuten voisi omalle miehelle ehdottaa? Pelkään että pitää täysin lutkana, mutta kun on alkanut kiinnostaa.

Fantasiana tuo kuulostaisi täydelliseltä. Todellisuudesta en sitten tiedä... Meillä vaimon kanssa on alettu puhua haluistamme ja fantasioistamme. Mikään muu ei kiihota meitä niin paljon kuin ajatus muista miehistä naimassa vaimoani. Todellisuudessa emme varmaan olisi valmiita tai edes halukkaita siihen, ainakaan järjellä ajateltuna. Tosin vaimo on niin kiihkoissaan näitten meidän kuvitelmaleikkiemme aikana, että en ole varma, mitä hän oikein tekisi, jos tuolloin olisi tilaisuus...

moro;olen pitkään haaveillu kolmaneksi,rauasexiä!vaimoni inho sexiä!!!

Viimeksi muokattu:
Meillä myös mies monasti ehdoitellut kolmannesta pyörästä (miehestä) mukana sänkyleikeissä. Aluksi se tuntui jotenkin vastenmieliseltä , mutta kun hän rakastellessamme fantasioinut ääneen miten tekisimme on asia alkanut tuntumaan jotenkin kiihoittavalta.
Kerran olen avioliittomme aikana suostunut toisen miehen tyydytettäväksi , koska mieheni halusi päästä ""liukkaille"".

Olemme ollut 30v naimisissa ja huvikseen puhuttu kolmannesta kun miehelläni ei aina seiso. Tututtustiin nuoreen mieheen joka lähti jatkoille ja sitten sain kahta kun olin haaveillut. Yllätyin miehestäni kun rupesi "poikaa" naimaan takapuoleen, sillä seiso pitkään ennenkun sai. En tiennyt että se tykkää nuorista pojista. On käynyt meidän jatkoilla välillä ja molemmat on nauttinut sen "palveluista" kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Olemme ollut 30v naimisissa ja huvikseen puhuttu kolmannesta kun miehelläni ei aina seiso. Tututtustiin nuoreen mieheen joka lähti jatkoille ja sitten sain kahta kun olin haaveillut. Yllätyin miehestäni kun rupesi "poikaa" naimaan takapuoleen, sillä seiso pitkään ennenkun sai. En tiennyt että se tykkää nuorista pojista. On käynyt meidän jatkoilla välillä ja molemmat on nauttinut sen "palveluista" kunnolla.

Sehän on hyvä että molemmat saivat halunsa tehtyä, sehän kolmannen pyörän tarkoituskin on. Minäkin kaipaan välillä nuoren miehen kovaa munaa kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Moi, olen ollut kolmantenapyöränä yhdelle avioparille viimeisen vuoden aikana useampaan otteeseen. Kuvio on suurinpiirtein sama joka kerta. Vaimo on valmistautunut ja tulee paikalle sukkanauhoissaan. Ensin nain minä pilluun ja aviomies työntää kyrpäänsä uikuttavan vaimon suuhun. Sitten kun minä laukean, aviomies panee olantakaa liukkaille.Vaimo huutaa ja valittaa ja aviomies kertoo miltä hänen naitu pillunsa tuntuu. Ja sitten taas minä nain ja vaimo hokee antavansa vieraalle. Ja taas aviomies. Noissa merkeissä koko ilta sitten meneekin, kunnes vaimo ei kertakaikkiaan enään jaksa sängystä nousta.

Miten teillä seisoo koko ajan ilman taukoja, siis lakkaamatta saa nainen m--aa sisäänsä. Soppii epäillä onko vallan fantasia?? Olen kokeillut ja tiedän että miehet tarvii huiliaikaa laukeamisensa jälkeen.....

Viimeksi muokattu:
Miten teillä seisoo koko ajan ilman taukoja, siis lakkaamatta saa nainen m--aa sisäänsä. Soppii epäillä onko vallan fantasia?? Olen kokeillut ja tiedän että miehet tarvii huiliaikaa laukeamisensa jälkeen.....

Eiköhän suurin osa ellien seksijutuista ole runkkareiden fantasioita. Ei näitä kovin vakavissaan kannata lukea.

Viimeksi muokattu:
olen mies ja olen kolmanteman pyöränä vanhemmille miehille. Joskus tuntuu että olen pelkkä naitava kun molemmat "tyydyttävät" itseään vuoron perään.

Ollenne nuori pari. Olemmeet juttellut kolmassesta miehestä sängyssä. Vanhenpi herrasmies lähti jatkoille. Luulin saavani kunnolla kun oltiin alasti, Äijä rupes naimaan miestäni ja jouduin katselemaan kun sanivat toisiaan perseeseen

Viimeksi muokattu:
Mielelläni olisin mukana.. Mieheni kanssa olemme myös haaveilleet toisesta naisesta sängyssämme. Jos olisin kolmantena, haluaisin rakastella kumpaakin. Ja kiihottavaa olisi, jos nainen kiihottuisi kun hänen miehensä rakastelee minua.

Ollaan nuori pari ja mieheni ehdotellut naista mukaan. En aluksi innostunut ajatuksesta. Suostuin kun sain valita ketä sitä nai. Hommasin vanhemman eukon sen syntymäpäiville yllärinä. Sidoin sen kädet sänkyyn ja laitoin siteen silmille että ei näe. Viiskyppinen akka riisu housut ja rupes kunnolla naimaan mieheni kullia. Sai kyllä kunnolla "kolmatta" kun akka oli kyltymätön. Oli mieheni ilme hämillään kun otin siteen silmiltä ja huomas että riipputissinen mamma hoiteli sen. On halunnut joskus uudestaan vanhempaa?? Yleensä katson niiden pervojakin hommia.

Viimeksi muokattu:
Elelässä käydessä halutaan kolmas pyörä ja yleensä nuori mies, koska mieheni haaluu myös miestä. Minusta on kiva olla nuoren kanssa vaikka mieheni katselee, se haluu sen jälkeen kolmatta takapuoleen. Välillä ne homostelee toisiaan pitkään ja katselen vaan. Kun kiinnostuvat liikaa toisistaan niin lähden ulos ja hommaan kaksi tai kolme nuorta miehenalkua että saan kunnolla. Paras loma oli kun ukkoni ei päässyt lähtemään ja hotellissa viereisessä huoneessa oli kolme tosi nuorta enlantilaista poikaa. Otettiin mun huoneessa trinkkejä ja olivat kivoja poikia, jokainen hyväili ja niitä halutti vuorollaan ja sain nauttia kunnolla kun muut odottivat että pääsee liukkaalle. Kaksi viikko meni että lotisi. Kotona ukko kysy pääsitkö kolmanneksi, en kehtanut sanoa että olin poikien neljäs koko matkan.

Yhteistyössä