Kolmashan ei enää voi mennä yli, eihän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
:whistle: Nyt kaikki äidit joilla enemmän kuin kaksi lasta ryntää tänne kertomaan ettei kolmas lapsi IKINÄ voi mennä yli LA:n? :whistle: :whistle:

Eka rv 41+1, toka rv 40+4 - tässä välissä ollut 3,5 vuotta... eikö se olekin ihan varmaa et mä en joudu tällä kertaa kärvistelemään yliajalle?

Nyt rv 37 tasan... supisteluja, vihlontaa... muttei limatulppaa tai muuta eritemuutosta :x

Huomenna vika neuvolalääkäri, mutta se on taas varma ettei sano juuta eikä jaata siitä kuinka lähellä synnytys on...

Eli kertokaa te mulle :D

No kuule, mulla eka 41+5, toinen 41+2 ja kolmas muutaman vuoden tauon jälkeen tuli vasta kun häädettiin käynnistämällä 42+3 joten sorry, en voi tukea tota teoriaa ;))

Ei teistä ollut apua :(

Ei vais, kiitos vastauksista. :flower:

Mä siis asennoidun nyt niin etten odota mitään tapahtuvaksi ennen LA:ta 15.12.? Ja en valita olotilaani hetkeäkään? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
:hug: voimia
Minulla näin
40
41
40+4
41
41+2

Et voi mennä tai sitten ei :snotty:

Sun tilastot näyttää aika lohduttomalta :ashamed:

Luovutit varmaan viimeisimmän kohdalla siitä ajattelusta että pääsisit ajoissa tositoimiin? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Mä siis asennoidun nyt niin etten odota mitään tapahtuvaksi ennen LA:ta 15.12.? Ja en valita olotilaani hetkeäkään? :whistle:

Mulla kolmas raskaus,ja neljäs lapsi siis,loppuajan supiseli koko ajan.Osaks siks käynnistettiin kun oli jo 3 viikkoa supistellut öisin.en tiiä mikä oli,mut koko ajan suppaili.

yhdyn sinuun, mutta en kyllä aio odottaa pidemmälle ku 13.12 :)

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Mulla kolmas raskaus,ja neljäs lapsi siis,loppuajan supiseli koko ajan.Osaks siks käynnistettiin kun oli jo 3 viikkoa supistellut öisin.en tiiä mikä oli,mut koko ajan suppaili.

Ei mua haittais mennä yliajalle jos kroppa kestää, mut pelkään kans tuota et vikat viikot on yhtä isoa supistusta :|

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Ei mua haittais mennä yliajalle jos kroppa kestää, mut pelkään kans tuota et vikat viikot on yhtä isoa supistusta :|

Joo...muistan sen elävästi.Vaan eipä sitä millään estä.
Jaksuja kovasti ja toivotaan ettei ihan kaameeta suppaamista pidä!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
:laugh: Repesin!
Juu, ei voi mennä.. :saint:
Eka 41+5, toka 41+3 ja tää kolmas 41+6!

Voi sua nuttu, varaudu venyvään. :D

EIIIIII sä romutat mun haaveet lopullisesti, *huspois siitä faktoinesi*. Sulla on laskettu LA:t pieleen? :whistle:

Ellei tää tuu ulos ennen Joulua, saa jäädä sitten yli vuodenvaihteenkin.

Ni.

No voipi vaan mennä...
Mulla näin:

1. rv 39+4
2. rv 39+6
3. rv 39+2
4. rv 41+0
5. rv 40+1

Eli neljäs ja viides meni mulla "yli". Ei olisi kukaan uskonut. Lääkärikin jankkasi nelosesta äitipolilla, ettei se voi millään mennä yli, kun kolme ekaa tullut ennemmin.
Mutta mä oonkin niin timmissä kunnossa..:)

Ei auta! Mä olen kuin omatunto, joka kolkuttelee jatkuvalla tapilla sua. :saint:
"Menee iha varmana yli. Ei tuu aiemmin. Sit ku saat käynnistysajan, niin juuri sinä yönä rupean tulemaan." Tää on kato jo ihan perinnettä, ja eiks perinteistä pietä kiinni? :D

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71 harmaana:
No voipi vaan mennä...
Mulla näin:

1. rv 39+4
2. rv 39+6
3. rv 39+2
4. rv 41+0
5. rv 40+1

Eli neljäs ja viides meni mulla "yli". Ei olisi kukaan uskonut. Lääkärikin jankkasi nelosesta äitipolilla, ettei se voi millään mennä yli, kun kolme ekaa tullut ennemmin.
Mutta mä oonkin niin timmissä kunnossa..:)

Tuo onkin jotenkin hassua et viimesimmät menee yli... Mut ne on just ne liian timmit paikat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Ei auta! Mä olen kuin omatunto, joka kolkuttelee jatkuvalla tapilla sua. :saint:
"Menee iha varmana yli. Ei tuu aiemmin. Sit ku saat käynnistysajan, niin juuri sinä yönä rupean tulemaan." Tää on kato jo ihan perinnettä, ja eiks perinteistä pietä kiinni? :D

:heart:

Tänks, mä siis en voi naamaani näyttää täällä ennen rv 44:sta? :whistle:

Sie onnellinen saat jo viettää aikas kakkavaippojen keskellä ja liivinsuojuksia hukaten *kade* :(

Uusimmat

Yhteistyössä