Kolme yötä jouluun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
.. Alkaako olla joulu valmistelut jo tehtynä???

Tänään käydään ostamassa joulu ruokia vielä ja huomenna olisi tarkoitus pistää illalla kinkku uuniin... Joulu musiikit soi pitkin päivää että sais ees vähän joulu fiilistä vaikka ulkona onkin noin synkkää ja harmaata..
2 vee poika on ollu ihan ihmeissään joulu jutuista kun kaikki on taas niin uuttaku eihän hää viime joulua muista. Joulupukki on ollu jännä juttu ja siitä ollaan puhuttu paljon.

Onkin jännä joulu nyt kun ei tiedä yhtään millon tämä masuasukki päättää tulla maailmaan :D

Halinappi ja masuasukki 38+2

Äidille ja veljen perheelle on vielä lahjat hankkimatta. En vaan keksi mitään sopivaa heille. :o

On juu, ruokakauppareissu edessä huomenna ja aamulla käyn ystävän kanssa vähän kaupoilla, ei mitään kummempia ostostarpeita, mutta jos noita joulukoristealeja katselis. :D

Sitten pikaisesti siivous huomenna ja petivaatteet vaihtoon ja sunnuntaina sukulaisiin ja illalla kotiin koristelemaan kuusi.

Ihanaa! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
laskitko aivan itse eilen kun näit silmät tonttusen :xmas:

no sinä laskit väärin. joulu meni jo. :D

Heiiiiiii! Mistä toi juttu on? Mulle kun sisko on jo vuoskaudet soitellu ja kettuillu, kun jostain ohjelmasta sille aikanaan ton kerroin.
*joulu meni jo*

No tänään tai huomenna pitäs virittäytä ruoka-ostoksille. Kinkut on jo ostettuna, niistä toinen paistetaan tänään, toinen aattoa vasten yöllä.
Huomenna leivotaan vielä pipareita ja torttuja, sekä vietetään kotiporukalla esikoisen 15v synttäreitä :)

Siivoukset on suurimmaksi osaksi tehty, kuusi on laitettu kuntoon. Pukkikin on luvannut vierailla.
Lahjat on ostettu, paitsi miehelle pitää (tai siis haluan) vielä jotain ostaa. Paketoinnitkin on tehtynä.

Tänään mies kuskaa kummilasten ja muiden sukulaisten lahjat töiden jälkeen sinne minne ne tulee menemään. Sunnuntaina haetaan anoppi ja appi joulunvietoon.
Kyllä tää tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

Heiiiiiii! Mistä toi juttu on? Mulle kun sisko on jo vuoskaudet soitellu ja kettuillu, kun jostain ohjelmasta sille aikanaan ton kerroin.
*joulu meni jo*

Kummelista se... :D

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen"
"Urpo, laskit väärin, joulu meni jo!"

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

*joulu meni jo*

KIITOOS! Joulu pelastettu :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

*joulu meni jo*

KIITOOS! Joulu pelastettu :xmas:

ollos ystävällinen :D

Kinkku on sulamassa ja laatikoita pakkasessa. Kaupoilla täyty vielä käydä kun lahjoja puuttuu. Pipareita ja pasteijoita vielä täytyy tehdä. Siivoukset kesken, mutta kerkiäähän ne.

Enkä osaa päättää että haluanko joulukuusen vai en.

Vuosi sitten jouluna jännitettiin mekin, kun la oli 6.1.2007. Mun isä väitti että vauva syntyy pakostikkin jouluna, kun syön niin paljon että vauvalta loppuu tila :D Mutta ei syntynyt jouluna. Tähtää siihen vuoden ensimmäiseen vauvaan :)

Yhteistyössä