Kolmekymppiset äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmilapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmilapsi

Vieras
Minkä ikäisiä lapsia ja mikä elämäntilanne muuten?! Täällä äiti34v, lapset 10v, 8v ja 1v sekä aviomies. Hoitovapaalla olen tällähetkellä. Pirkanmaalla asutaan.

Itselläni perheeseen kuuluu poika 1v2kk, avomies sekä satunnaisesti meillä viereileva miehen tytär edellsestä liitosta. Varsinais-suomessa asustelemme. :)

mä kuulun kans tähän 30 kerhoon vaikka olenkin jo 35 vuotta..olen tosin eronnut ja 2 pojan yh-mutsi..lapset 16 v ja 6 v...kyllähän tämä rankkaa on varsinkin kun ei oo ketään kelle antais nuorimman pojan välillä hoitoon..kun ei pojan isäkään kykene hoitamaan velvollisuuksiaan...kiva ois joskus päästä tuulettumaan....onko kellään samanlaisia kokemuksia...olen muuten kuopiosta!!!

Täällä kolmevitonen neljän lapsen (-94, -95, -00 ja -01) äiti. Päivät töissä, iltasin riittää puuhaa lasten ja heidän harrastusten parissa. Perheeseen kuuluu myös iskä, joka käy vain viikonloppuisin kotosalla, joten vilskettä riittää.... Asustellaan Turun lähistöllä!

Täällä myös kolmikymppinen naimisissa oleva kahden typykän äityli (tytöt melkein 4v ja 1v 3kk), omassa remontoidussa talossa maalla asutaan koiran, kolmen kissan, kahden lampaan kanssa Pirkanmaalla. Tällä hetkellä aika menee hoitovapaalla talorempan kanssa, ja ruoka-allergisten prinsessojen kanssa sählätessä
:wave:

Saa meilailla ja mesetuttavuudetkin olis kivoja,
metta75@jippii.fi

itse 28-v ja lapset 7v,3.5v ja 6kk. asustellaan turun ja tampereen välimaastossa=) eikä uudet tuttavuudet olisi pahitteeksi turku-tampere-forssa-akselilta ainakaan..näin tulisi ehkä nähtyäkin useimmin kun asuu ajomatkan päässä.

´Hei, mulla on vähän paha mieli siitä....ei siis millään pahalla mutta sullakin on varmaan kohta yli 15 viestiä enkä minäkään eikä siis moni muukaan oo saanut yhtään, mutta jos sinä vain olisit niin kiltti niin lähetä ainakin niille jotka ei oo saanut niitä viestejä. Tämäpäs se minun juttuni nyt sitten oli, moikka!

Nyt on joku pahoittanut mielensä, pyydän anteeksi, sillä ei ole ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä! Tuon alkuperäisen viestini ansioista sekä erään toisen viestin kautta olen saanut niin paljon yksityisviestejä sekä sähköpostia, että hitaana hämäläisenä en ehdi valitettavasti kaikkien kanssa kirjoittelella, jotka ovat minulle vastanneet. Kiitos kaikkille ja hyvää kesää!! =)

Yhteistyössä