Hae Anna.fi-sivustolta

Kolmelle

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Kortteja, 11.03.2018.

1. Kortteja Vierailija

Nostan kortteja ja tulkitsen kolmelle kysyjälle. Yksi aihe tai kysymys. Taustoita kysymyksesi hyvin, en vastaa lisäkysymyksiin.

2. vierailija Vierailija

Hei.Mitä näkyisi parisuhteen osalta tulevaan?Yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta.Näkyykö yhteistä kotia?

3. Suurisuru Vierailija

Mitään piristystä elämään näkyvissä? Ystävät tekivät ikävän tempun olisi ollut kiva nähdä...mutta eipä nähty. Siinä meni viimeinenkin kaveri ja olen itkenyt asian kanssa monta päivää..

4. vierailija Vierailija

Rakkaus asiat vapaa sinkku
    Ystäviä on

5. vierailija..... Vierailija

Työhön minulle vaalealle 40v :)

6. Kortteja Vierailija

Tilanteen etenemisen pitkittyminen on aiheuttanut sinulle epävarmuutts, olet välillä todella väsynyt ja ärtynyt tilanteeseen. Ilmeisesti toinen osapuoli on juuttunut omiin ympyröihin syystä tai toisesta, voi olla osittain rahastakin tai muuten statuksesta kysymys että ei edetä. Kymmenen vuotta on pitkä aika, kauanko aiot vielä odottaa.

7. vierailija Vierailija

Kiitos-Näinhän se on.Meillä molemilla vain omat tuvat joista kumpikaan ei haluaisi kuopua.

8. Kortteja Vierailija

Rakkauteen liittyvän väkivallan ja vihan kortti nousi pakasta. Onko sinua satutettu pahoin rakkauden saralla ja et oikein luota ihmisiin sillä alueella. Jos näin on ja muutenkin ystävyyden kautta toiveesi alkavat toteutua. Katso siis ystäviäsi sillä silmällä, olisiko heidän joukossaan joku jonka kanssa voisit edetä lähempään yhteyteen. Tai tapaat ihmisen, jonka kanssa ensin ystävystyt ja sitten rakastutte. Tässä on joku sellainen seikka, joka sinun pitäisi murtaa, jonkinlainen este. Kuitenkin lopulta murrat sen esteen ja jätät taaksesi vanhaa. Tulee vielä kortti, jonka mukaan vanha kuolee ja sen jälkeen on uuden aika.
    Näin ollen rakkaus antaa vielä odottaa parempia aikoja.

9. Kortteja Vierailija

Miten olisi jos pysähtyisit ja keskittyisit siihen mikä on tärkeintä elämässä. Ovatko petturiystävät ansainneet huomiosi. Ja oliko kysymys kuitenkaan petturuudesta vai normaalista tilanteen muutoksesta, mitkä ovat tavallisia itse kullekin ihmiselle.
    Sinulle nousi pakasta hyvän olon ja hiljetymisen kortti. Sekä kortti, joka kuvaa elämän ylä. ja alamäkiä sekä kuviteltuja pelkoja. Olisiko ne ohjeina sinulle siitä, että elämään kuuluu ne ylä- ja alamäet ja että osa peloistasi on kuvitelmaa. Ja sitten vielä lopuksi tulee vahva ja voimakas mies, joka ei ole aivan poika enää. Hän voisi tuoda piristystä ja iloa elämääsi.

10. Suurisuru kiittää Vierailija

Ei minun elämässä ole enää mitään tärkeää, kaikki on mennyttä. Pettäneet ovat sekä perhe että ystävät 5 vuotta sitten tapahtui jotain ja siitä asti elämä on ollut vain alamäkeä.Minusta tilanteessa ei ole mitään normaalia enkä tiedä ketään jolla olisi näin kamala tilanne.

11. Palautetta.. Vierailija

Edelleen itken asiaa, tuo et kerran vuodessa nähdään oli minulle tosi iso juttu, jota leirin aina paljon eikä minulla ole muita ystäviä pahemmin. Mutta en ole tämän jälkeen ollut missään tekemisissä. Ei tuota miestäkään ole vielä näkynyt...masentavaa ykdinäisyyttä poden.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri