Kolmen päivän pikaloma 3-v:n ja miehen kanssa, ideioita kaipaan mitä tehtäisiin!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja t,erde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

t,erde

Vieras
Mulla olis ihanasti tulossa hieman pidempi vapaa ja hirveästi houkuttaa tehdä pieni irtiotto arjesta. Aikaa olisi 3 kokonaista päivää, siihen lisäksi vielä vajaat päivät "loman" alusta ja lopusta.
Nyt kaikki parhaimmat vinkit kehiin mitä tehdä tai minne mennä? Itse olen miettinyt esim. jotain kylpylää, tallinnan risteilyä tms.

Mä lähtisin Tallinnaan! Nordic Hotel Forum on kiva siisti hotelli ihan siinä Viru-keskuksen vieressä, joten helppo pyöriä ympäri Taliinnaa. Hotellissa on kiva sauna-osasto ylimmässä kerroksessa, josta näkee hienosti Tallinnan kattojen yli, ja siellä on uima-allas sekä pore-allas, ja aamupalakin on runsas. Ravintolaksi illallista/päivällistä varten valitsisin Scotland Yardin, jossa hitsin hyvä ruoka, ja vessassakin saa istua sähkötuolissa, ja ravintolasalissa aivan hirviän iso akvaario, jossa riittäisi ihmeteltävää sille juniorille! Tommosessa reissussa tulisi käytyä samalla kertaa niin laivalla kuin hotellissakin, pääsisi uiskentelemaan ja saunomaan, syötyä hyvin ja vielä kierreltyä Vanhan kaupungin nähtävyyksiä katselemassa, tai vaikka siellä Tallinnan eläintarhassa piipahdettua..Ja mikä parasta, aikas edullisella budjetilla.

Yhteistyössä