Kolmikymppiselle miehelle vankeutta raiskauksista Helsingissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jee-ri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mutta oletpas sinä näppärä sanankäänteissäsi, alkaa vaan olla vähän vanha laulu.
Toi maahanmuuton änkeäminen tähän on nyt taas ihan turhaa mutta sitä mieltä olen että kaikkien seksuaali- ja henkirikoksista tuomittujen kuvat pitäisi olla nähtävillä.

Mä en tajua teitä ihmiset jotka jaksatte vääntää tästä. Jumalauta, tottakai kaikille rikollisille kuuluu tuomio rikoksistaa oli ne sitten suomesta tai albaaniasta mistä hiton vinkukiinasta ikinä.
Mutta mä en tajua miten voidaan niputtaa kaikki maahanmuuttajat pohjasakaksi.

Mua vituttaa kun niputetaan kaikki maahanmuuttajat yhdeksi raiskarijoukoksi. Mä tunnen monia maahanmuuttajia jotka elää täällä täysin kunniallista ja hyvää elämää ja rikastuttavat valtiota verorahoillaan. ja silti ne niputetaan siihen paska-sakkiin. ihan vaan siksi, että halutaan niin kovasti esittää mielipiteitä "yhteiskunnan rikastuttamisesta" ja muusta paskasta. Ihmisillä on tapahtunut joku vinksahtaminen termien suhteen pahemman kerran.

Kolme vuotta raiskauksesta (tai kahdesta oikeamin) on pirun pieni tuomio kenelle tahansa. toivottavaa olisi että raiskauksesta annettavat tuomiot alkaisi toden teolla hilautumaan ihan oikeita rangaistuksia kohti. Päänsilittely siitä, että olet tehnyt fyysistä ja henkistä väkivaltaa on perseestä.

Mä en tajua teitä ihmiset jotka jaksatte vääntää tästä. Jumalauta, tottakai kaikille rikollisille kuuluu tuomio rikoksistaa oli ne sitten suomesta tai albaaniasta mistä hiton vinkukiinasta ikinä.
Mutta mä en tajua miten voidaan niputtaa kaikki maahanmuuttajat pohjasakaksi.

Mua vituttaa kun niputetaan kaikki maahanmuuttajat yhdeksi raiskarijoukoksi. Mä tunnen monia maahanmuuttajia jotka elää täällä täysin kunniallista ja hyvää elämää ja rikastuttavat valtiota verorahoillaan. ja silti ne niputetaan siihen paska-sakkiin. ihan vaan siksi, että halutaan niin kovasti esittää mielipiteitä "yhteiskunnan rikastuttamisesta" ja muusta paskasta. Ihmisillä on tapahtunut joku vinksahtaminen termien suhteen pahemman kerran.

Kolme vuotta raiskauksesta (tai kahdesta oikeamin) on pirun pieni tuomio kenelle tahansa. toivottavaa olisi että raiskauksesta annettavat tuomiot alkaisi toden teolla hilautumaan ihan oikeita rangaistuksia kohti. Päänsilittely siitä, että olet tehnyt fyysistä ja henkistä väkivaltaa on perseestä.

Mitäpä luulet miksi kaikki mamut niputetaan raiskaajiksi, varkaiksi, pahoinpitelijöiksi? Kun suhteutat mamujen tekemät rikollisuudet, heidän väkimääräänsä niin tulos on prosentuaalisesti aivan käsittämättömän korkea.

Esimerkiksi espoossa esiintyvistä raiskauksista yli 70% oli maahanmuuttajien tekemiä, tässä eräs vuosi. Miten voi olla mahdollista että muutama prosentti espoon väkimäärästä on tämän 70% takana?

Minä en arvosta maahanmuuttajia pätkääkään, ennenkuin he arvostavat suomea, suomen lakia ja suomalaisia.

[QUOTE="vieras";24734126]Mitäpä luulet miksi kaikki mamut niputetaan raiskaajiksi, varkaiksi, pahoinpitelijöiksi? Kun suhteutat mamujen tekemät rikollisuudet, heidän väkimääräänsä niin tulos on prosentuaalisesti aivan käsittämättömän korkea.

Esimerkiksi espoossa esiintyvistä raiskauksista yli 70% oli maahanmuuttajien tekemiä, tässä eräs vuosi. Miten voi olla mahdollista että muutama prosentti espoon väkimäärästä on tämän 70% takana?

Minä en arvosta maahanmuuttajia pätkääkään, ennenkuin he arvostavat suomea, suomen lakia ja suomalaisia.[/QUOTE]
Tässä se onglema on.

KAIKKI maahanmuuttajat ei raiskaa, ei ryöstä eikä pahoinpitele. silkkaa idiotismia lietsoa siis kokonaista maahanmuuttajien joukkoa kohtaan vihaa sen takia mitä osa heistä tekee.

Mä olin juuri viime viikonloppuna häissä, joissa morsian on maahanmuuttaja ja aivan mielettömän herttainen, mukava ja ystävällinen ihminen. Vituttaa että hänetkin niputetaan siihen raiskaajien joukkoon.
Tai eräs miehen pitkäaikaisen ystävän mies on muuttanut tänne Irlannista, eli on maahanmuuttaja. Tekee täällä silti töitä ja on aivan normaali perheenisä ja aviopuoliso ja silti hänet pelkästään maahanmuuttaja statuksensa perusteella niputetaan raiskaajaksi.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että olisi olemassa jonkinlainen seula siihen ketä tänne ulkomaislta tulee, mutta tollanen ihmisten arvon alentaminen toisten tekojen perusteella on perseestä.

[QUOTE="vieras";24734126]Mitäpä luulet miksi kaikki mamut niputetaan raiskaajiksi, varkaiksi, pahoinpitelijöiksi? Kun suhteutat mamujen tekemät rikollisuudet, heidän väkimääräänsä niin tulos on prosentuaalisesti aivan käsittämättömän korkea.

Esimerkiksi espoossa esiintyvistä raiskauksista yli 70% oli maahanmuuttajien tekemiä, tässä eräs vuosi. Miten voi olla mahdollista että muutama prosentti espoon väkimäärästä on tämän 70% takana?[/QUOTE]
Puskaraiskauksia tapahtuu Suomessa hyvin vähän, Espoossa selvitettyjä tapauksia TODELLA vähän. Tällöin prosenttiluvut eivät oikein kerro mitään. Tapaukset ovat niin vähissä, että tuollaisten prosenttilukujen esitteleminen antaa asiasta tarkoituksenmukaisesti kirjoittajan haluaman kuvan. Toisaalta myös kiinnostaa, pitääkö tuo luku lainkaan paikkaansa. Monesti rasistien esittelemät "tilastotiedot" eivät ole niin yksioikoisia kuin väitetään. Luulisi, että tämä olisi jo itsenäisesti ajatteleville kansalaisille selvä juttu, tuota propagandaa on sen verran holtittomasti tuotettu netissä vuosien ajan.

[QUOTE="vieras";24734126]Minä en arvosta maahanmuuttajia pätkääkään, ennenkuin he arvostavat suomea, suomen lakia ja suomalaisia.[/QUOTE]
No voi hyvänen aika. Ei ole mitään yhtenäistä ryhmää, jota piirre "maahanmuuttajuus" yhdistäisi.

Ilmeisesti selkeä ajattelu ei aina kaikilla areenoilla oikein toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt suomalainen;24734179:
Puskaraiskauksia tapahtuu Suomessa hyvin vähän, Espoossa selvitettyjä tapauksia TODELLA vähän. Tällöin prosenttiluvut eivät oikein kerro mitään. Tapaukset ovat niin vähissä, että tuollaisten prosenttilukujen esitteleminen antaa asiasta tarkoituksenmukaisesti kirjoittajan haluaman kuvan. Toisaalta myös kiinnostaa, pitääkö tuo luku lainkaan paikkaansa. Monesti rasistien esittelemät "tilastotiedot" eivät ole niin yksioikoisia kuin väitetään. Luulisi, että tämä olisi jo itsenäisesti ajatteleville kansalaisille selvä juttu, tuota propagandaa on sen verran holtittomasti tuotettu netissä vuosien ajan.

No voi hyvänen aika. Ei ole mitään yhtenäistä ryhmää, jota piirre "maahanmuuttajuus" yhdistäisi.

Ilmeisesti selkeä ajattelu ei aina kaikilla areenoilla oikein toimi.

Jyväskylä
Ulkomaalaistaustaisten osuus väestöstä 2,7 %
Osuus omaisuusrikoksista 7,3 %
Osuus henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista 6,3 %
Raiskaustapaukset, joissa epäiltynä ulkomaalaistaustainen 12,5 %.

Tampere
Ulkomaalaistaustaisten osuus väestöstä 3,2 %
Osuus omaisuusrikoksista 8,3 %
Osuus henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista 12,2 %
Raiskaustapaukset, joissa epäiltynä ulkomaalaistaustainen 40,9 %.

Turku
Ulkomaalaistaustaisten osuus väestöstä 4,5 %
Osuus omaisuusrikoksista 11,2 %
Osuus henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista 20,6 %
Raiskaustapaukset, joissa epäiltynä ulkomaalaistaustainen 22,5 %.

Oulu
Ulkomaalaistaustaisten osuus väestöstä 1,9 %
Osuus omaisuusrikoksista 5,9 %
Osuus henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista 10,7 %.
Raiskaustapaukset, joissa epäiltynä ulkomaalaistaustainen 41,2 %.

Helsinki
Ulkomaalaistaustaisten osuus väestöstä 6,4 %
Osuus omaisuusrikoksista 16,1 %
Osuus henkeen ja terveyteen kohdistuvista rikoksista 21,6 %.
Raiskaustapaukset, joissa epäiltynä ulkomaalaistaustainen 46,2 %.

Lähde: Ajankohtainen kakkonen

Mediaseuranta: YLE: Ulkomaalaisten tekemät rikokset kasvussa

70 % Espoon raiskauksista maahanmuuttajien tekemiä — Teemu Lahtinen Uudessa Suomessa - Arkisto

[QUOTE="vieras";24734282]Kyllä nämä mamurakastelijat voisivat ottaa asioista itsekin selvää, eikä vaan vittuilla päin naamaa, asioista joista ette mitään tiedä.[/QUOTE]
Mene taas r-nkkaaman mamunm-na ja raiskaukset mielessä ja jätä palsta rauhaan.

[QUOTE="vieras";24734302]Mene taas r-nkkaaman mamunm-na ja raiskaukset mielessä ja jätä palsta rauhaan.[/QUOTE]

Artikuloisitko niin, että muslimimunaan kokemattomatkin saavat viestistäsi jotain irti?!

Muistakaa, että noihin ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin on sisällytetty ns. "turistienkin" tekemät rikokset, joka selittää pitkälle mamujen osuuden omaisuusrikoksista. Yllä mainitulla tavalla lukujen esittäminen vääristää todellisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja turistit myös asialla;24734395:
Muistakaa, että noihin ulkomaalaisten tekemiin rikoksiin on sisällytetty ns. "turistienkin" tekemät rikokset, joka selittää pitkälle mamujen osuuden omaisuusrikoksista. Yllä mainitulla tavalla lukujen esittäminen vääristää todellisuutta.

Vitut vääristä.

Alkuperäinen kirjoittaja turistit myös asialla;24734395:

aijaa, tätä en tiennytkään.
jyväskylässä ja oulussa käy ulkomaalaistaustaisia turisteja.
yleensä ne on ulkomaalaisia..

Eiköhän nuo romanian ja bulgarian "turistit" tee aika ison osan ulkomaalaisten tekemistä omaisuusrikoksista. Myöskään väkivaltaiset ryöstöt eivät ole heille tuntemattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja turistit myös asialla;24734420:
Eiköhän nuo romanian ja bulgarian "turistit" tee aika ison osan ulkomaalaisten tekemistä omaisuusrikoksista. Myöskään väkivaltaiset ryöstöt eivät ole heille tuntemattomia.

ko. taulukko on vuodelta 2007, mikä on bulgarien ja romainien osuus?

Paskat. Raiskauksista ilmoitetaan n. 10% ja niistä ilmoitetuistakin selvitetään vain murto-osa. Jokainen voi itse päätellä, millaisia raiskauksia helpommin ilmoitetaan ja selvitetään..

[QUOTE="vieras";24734514]Paskat. Raiskauksista ilmoitetaan n. 10% ja niistä ilmoitetuistakin selvitetään vain murto-osa. Jokainen voi itse päätellä, millaisia raiskauksia helpommin ilmoitetaan ja selvitetään..[/QUOTE]

Olisko sitten jotain perusteluita tai tietoja asiasta muuta kuin oma mutu?

Väitätkö muka, etteivät venäläiset ja virolaiset tehneet myös vuonna 2007 ns. pikakeikkoja Suomeen? Pointti oli, että ulkomaalaistaustaisiin lasketaan rikostilastoissa myös ulkomaalaiset turistit. Löytyiskö sulta lukuja, joista turistien tekemät rikokset on eritelty omaksi ryhmäkseen?

Yhteistyössä