M
Mirde
Vieras
Heippa! Olen tässä pikku hiljaa hankkimassa vaunuja ja haaveilen kolmipyöräisistä yhdistelmävaunuista. Etupyörän haluaisin kiinteänä: Ei kääntyvää siis. Karkeat ilmarenkaat oli ykköshaaveena, mutta ilmakennorenkaat lienevät yhtä erinomaiset? Nyt sitten niitä kokemuksia, kommentteja ja mielipiteitä.
Merkki. Mikä on koettu hyväksi?
Koppa. Kova vai pehmeä; miksi?
Koko. Pieneen tilaan koottuna, tahtoo hän. Nimittäin auto on aina muutenkin tupaten täynnä... Saati sitten lastentavaroiden kanssa...
Mutta onko niissä kovasti kokoeroja?
Renkaat. Onko oikeasti väliä, onko ilmarenkaat vai kennot?
ja hei: KAIKKI kommentit: mitä pitää osata huomioida? Olen päiväkodissa töissä ja joku mielipide on olemassa, mutta teillä sitä kokemusta lienee enemmän silti...
Filuu Z8 löytyi eilen googlen kautta ja oli aika vakuuttava. Mutta myös kaikki muut vaihtikset haluan kuulla, sillä oli tosi hankala löytää kolmipyöräisiä vaunuja. Kome pyörää haluan ehdottomasti siksi, että liikun paljon koirien kanssa ja maasto on sen sorttista, että mitä ketterämpi vaunu sitä parempi...
KIITOS kaikille, jotka viitsii vastata! Tämä on mulle iso juttu...
:heart:
Merkki. Mikä on koettu hyväksi?
Koppa. Kova vai pehmeä; miksi?
Koko. Pieneen tilaan koottuna, tahtoo hän. Nimittäin auto on aina muutenkin tupaten täynnä... Saati sitten lastentavaroiden kanssa...
Renkaat. Onko oikeasti väliä, onko ilmarenkaat vai kennot?
ja hei: KAIKKI kommentit: mitä pitää osata huomioida? Olen päiväkodissa töissä ja joku mielipide on olemassa, mutta teillä sitä kokemusta lienee enemmän silti...
Filuu Z8 löytyi eilen googlen kautta ja oli aika vakuuttava. Mutta myös kaikki muut vaihtikset haluan kuulla, sillä oli tosi hankala löytää kolmipyöräisiä vaunuja. Kome pyörää haluan ehdottomasti siksi, että liikun paljon koirien kanssa ja maasto on sen sorttista, että mitä ketterämpi vaunu sitä parempi...
KIITOS kaikille, jotka viitsii vastata! Tämä on mulle iso juttu...
:heart: