Komein mies - kuvia, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ABCD"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ABCD"

Vieras
No-niin, minulla on hieman yksinäistä, kun vietän iltaa ihan vain keskenäni kotona...:/ Ajattelinpa siis haastaa teidät listaamaan + laittamaan kuvia komeista ja karismaattisista miehistä. Omasta mielestäni number one (tietenkin oman ukkokultani jälkeen!) on Javier Bardem...NAMI!

(P.S. Jos joku vielä kertoisi, miten tänne liitetään kuvia, kun olen hieman huono näiden atk-juttujen kanssa...Copy+Paste ei toiminut...) :)

[QUOTE="ABCD";30024137]No-niin, minulla on hieman yksinäistä, kun vietän iltaa ihan vain keskenäni kotona...:/ Ajattelinpa siis haastaa teidät listaamaan + laittamaan kuvia komeista ja karismaattisista miehistä. Omasta mielestäni number one (tietenkin oman ukkokultani jälkeen!) on Javier Bardem...NAMI!

(P.S. Jos joku vielä kertoisi, miten tänne liitetään kuvia, kun olen hieman huono näiden atk-juttujen kanssa...Copy+Paste ei toiminut...) :)[/QUOTE]

Mä oon aina luullut että tuo on Jeffrey Dean Morgan (jota luulin ennen Robert Downey jr:ksi). Tässähän menee ihan sekaisin :D.

Tällä hetkellä, tällä tyylillä. :heart:
Moni muukin ois tollasella rockabilly tyylillä melkosen komea!

tumblr_mgyt5eUPnc1qjffwko1_500.jpg

En ole tuohon Paoloon ennen törmännyt, mutta mulla on oppilaana (19-vuotias asmiksessa) eräs ihan samannäköinen poitsu, mutta vaan hieman vaaleemmilla hiuksilla! :D

En jaksa alkaa puhelimella linkkejä laitteleen, mut listailla voin kyllä (omasta mielestäni) komeita miehiä:
- David Dayan Fisher
- Jeffrey Dean Morgan
- Jason Statham
- Robert Downey Jr.
- Bear Grylls
- Dominic Purcell
- Wentworth Miller

Yhteistyössä