Kommentteja kaipaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden vaiheilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden vaiheilla

Vieras
Kirjoitampa sitten vaikka asiasta tänne,kun ei ketään ihmistä ole kelle asiasta voisi sydäntä keventää... siispä mietin tässä avioeroa!! :( Miehen kans oltu yksissä jo reilusti toista kymmentä vuotta ,3 lasta ja talo velkaa maksetaan. Nyt ainakin minusta tuntuu,että jos meillä ei tätä taloa olisi ratkaisu minun puolesta olisi ero!! lapsethan nyt asuu vaikka vuokra asunnossa tässä jossain lähellä (jos sellaisen saisi) mutta itselle unelma oli saada oma talo ja piha.. miehen mielestä meillä riidellään ihan turhista asioista!! Mutta ongelma just onkin miehen luonne,salailee, huolimaton rahan käyttö yms. ja jos minä sitten epätietoisuudessa otan asioista (hankinnoista esim.) selvää olen kyttääjä.. ja mullahan ei sitten saa olla mitään "salattavaa" ..
Ehdotin sitten että laitetaan nettipankki niin,ettei kumpikaan voi toisen tilille nähdä niin ei voi kyttäämisestä syyttää,mutta miehellä se ei käy!! Pitää kuulema kuitenkin olla minun rahatilanteesta perillä.. joo en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Kyllähän teidän joku sopu on asiasta saatava jos yhdessä meinaatte jatkaa. Mie erosin ja muutin kerrostaloon lasten kanssa, vaikka kiva ois omakotitalossa tietysti ollu asua, mutta näin meni.. mieluummin vuokralla ku huonossa suhteessa.
Oisko jostain perheneuvolasta tai vastaavasta apua? Joku siellä taustalla miehelläs on ku noin suhtautuu raha-asioihin.

sen vielä haluisin lisätä,että tunteet miestä kohtaan mulla on lähinnä kaverilliset ,että eletään vaan saman katon alla ilman mitään intohimoa... mulla välillä suorastaan inhoa miestä kohtaan... että se välillä osaakin sanoa niin ilkeesti. Kyllähän se kohteliaisuuksiakin välillä sanoo,mutta miks ne ilkeydet jää päällimmäisenä mieleen???

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Kyllähän teidän joku sopu on asiasta saatava jos yhdessä meinaatte jatkaa. Mie erosin ja muutin kerrostaloon lasten kanssa, vaikka kiva ois omakotitalossa tietysti ollu asua, mutta näin meni.. mieluummin vuokralla ku huonossa suhteessa.
Oisko jostain perheneuvolasta tai vastaavasta apua? Joku siellä taustalla miehelläs on ku noin suhtautuu raha-asioihin.

Monesti olen miehelle ehdottanut ,että mentäis jonnekin terapiaan,koska haluaisin jonkin ulkopuolisen mielipiteen tilanteesta..mies ei lähde!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

Monesti olen miehelle ehdottanut ,että mentäis jonnekin terapiaan,koska haluaisin jonkin ulkopuolisen mielipiteen tilanteesta..mies ei lähde!!

Etpä sie sit yksin voi suhdetta pelastaa. Jos laitat miehen kova kovaa vasten eli sanot, että se on joko terapia tai vastaava tai sie lähdet lasten kanssa. Itsellä oli 14v kestänyt suhde ja juuri tuollainen kaveruusjuttu + ilkeilyt ja muut joita en halua täällä eritellä. Minä sain tarpeekseni ja olen nyt 1,5 vuotta elänyt uudessa ihanassa suhteessa, jossa mies tietää miten naista tulee kohdella emmekä pidä toisiamme itsestään selvyyksinä.
Ero on aina hankalaa, mutta joskus lopputulos palkitsee.

Yhteistyössä