K
kahden vaiheilla
Vieras
Kirjoitampa sitten vaikka asiasta tänne,kun ei ketään ihmistä ole kelle asiasta voisi sydäntä keventää... siispä mietin tässä avioeroa!!
Miehen kans oltu yksissä jo reilusti toista kymmentä vuotta ,3 lasta ja talo velkaa maksetaan. Nyt ainakin minusta tuntuu,että jos meillä ei tätä taloa olisi ratkaisu minun puolesta olisi ero!! lapsethan nyt asuu vaikka vuokra asunnossa tässä jossain lähellä (jos sellaisen saisi) mutta itselle unelma oli saada oma talo ja piha.. miehen mielestä meillä riidellään ihan turhista asioista!! Mutta ongelma just onkin miehen luonne,salailee, huolimaton rahan käyttö yms. ja jos minä sitten epätietoisuudessa otan asioista (hankinnoista esim.) selvää olen kyttääjä.. ja mullahan ei sitten saa olla mitään "salattavaa" ..
Ehdotin sitten että laitetaan nettipankki niin,ettei kumpikaan voi toisen tilille nähdä niin ei voi kyttäämisestä syyttää,mutta miehellä se ei käy!! Pitää kuulema kuitenkin olla minun rahatilanteesta perillä.. joo en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.
Ehdotin sitten että laitetaan nettipankki niin,ettei kumpikaan voi toisen tilille nähdä niin ei voi kyttäämisestä syyttää,mutta miehellä se ei käy!! Pitää kuulema kuitenkin olla minun rahatilanteesta perillä.. joo en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.