Kondomin koko

  • Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Penikseni on ympärimitaltaan ilmeisesti suuri (vähän päälle 14cm) ihmettelin vain kun olen lukenut netissä juttuja että isot kondomit ovat vain jokin "markkinakikka" ja että kyllä kondomi venyy siihen oikeaan kokoon. Minulle ei kyllä millään mene tuollainen tavallinen kun se kiristää niin että seisokki loppuu tasan siihen kun kondomin yrittää vetää päälle. MySIZE (jotka ovat ilmeisesti maailman isoimmat kondomit) sivuilla lukee että 13-14 cm ympäryysmitta vaatii 64mm kondomin (suurin mitä heillä tarjoilla on). Itse en koe penistäni mitenkään erityisen paksuksi niin en tiedä voiko tämä olla totta. Ja kun olen tällainen pedantiikko matikka hullu, niin itse laskemalla päädyin siihen että 14cm ympäryysmitta vastaa 4,46 cm halkaisijaa. Eli 44,6 mm eikä tuo 64. Mikä vikana?
 
Rekku
Penikseni on ympärimitaltaan ilmeisesti suuri (vähän päälle 14cm) ihmettelin vain kun olen lukenut netissä juttuja että isot kondomit ovat vain jokin "markkinakikka" ja että kyllä kondomi venyy siihen oikeaan kokoon. Minulle ei kyllä millään mene tuollainen tavallinen kun se kiristää niin että seisokki loppuu tasan siihen kun kondomin yrittää vetää päälle. MySIZE (jotka ovat ilmeisesti maailman isoimmat kondomit) sivuilla lukee että 13-14 cm ympäryysmitta vaatii 64mm kondomin (suurin mitä heillä tarjoilla on). Itse en koe penistäni mitenkään erityisen paksuksi niin en tiedä voiko tämä olla totta. Ja kun olen tällainen pedantiikko matikka hullu, niin itse laskemalla päädyin siihen että 14cm ympäryysmitta vastaa 4,46 cm halkaisijaa. Eli 44,6 mm eikä tuo 64. Mikä vikana?

Itse olen ymmärätnyt, että se mitta 64 mm onsiinä, kun tyhjä kandoomi on litteänä pöydällä?
Eli se kumin leveys ilman munaa.
Silloin tuo 64 millinen kortsu olisi "istuva" 128 mm ympärysmitalle.
Mutta kun kumi ei saa olla löysä, niin kumin yäpärysmitta pitää olla pienempi kuin kullin ympärysmitta.

Oma puikkoni on noin 100 mm ympärysmitaltaan ja kaikkein pienimmätkin luikuvat holtittomasti, joten pyrin aina panemaan paljaalla.
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Itse olen ymmärätnyt, että se mitta 64 mm onsiinä, kun tyhjä kandoomi on litteänä pöydällä?
Eli se kumin leveys ilman munaa.
Silloin tuo 64 millinen kortsu olisi "istuva" 128 mm ympärysmitalle.
Mutta kun kumi ei saa olla löysä, niin kumin yäpärysmitta pitää olla pienempi kuin kullin ympärysmitta.

Oma puikkoni on noin 100 mm ympärysmitaltaan ja kaikkein pienimmätkin luikuvat holtittomasti, joten pyrin aina panemaan paljaalla.

Aaaa! Kiitoksia vastauksesta. En ole ikinä ymmärtänyt miksi niissä ei voi lukea vaan ympäryysmitta x millimetriä - x millimetriä. Mutta jos saan vielä varmistaa että tajusin oikein: elikä tuo 128mm on sopiva minulle koska kortsun kuulukin olla tuon 12mm liian pieni että pysyy paikallaan?
 
Viimeksi muokattu:
Varteenotettava
Penikseni on ympärimitaltaan ilmeisesti suuri (vähän päälle 14cm) ihmettelin vain kun olen lukenut netissä juttuja että isot kondomit ovat vain jokin "markkinakikka" ja että kyllä kondomi venyy siihen oikeaan kokoon. Minulle ei kyllä millään mene tuollainen tavallinen kun se kiristää niin että seisokki loppuu tasan siihen kun kondomin yrittää vetää päälle. MySIZE (jotka ovat ilmeisesti maailman isoimmat kondomit) sivuilla lukee että 13-14 cm ympäryysmitta vaatii 64mm kondomin (suurin mitä heillä tarjoilla on). Itse en koe penistäni mitenkään erityisen paksuksi niin en tiedä voiko tämä olla totta. Ja kun olen tällainen pedantiikko matikka hullu, niin itse laskemalla päädyin siihen että 14cm ympäryysmitta vastaa 4,46 cm halkaisijaa. Eli 44,6 mm eikä tuo 64. Mikä vikana?
Oletko jo oikeasti kokeillut MYSIZE 64 kortsuja. Ne nimittäin ovat oikeasti isoja eli vaativat ympärysmitaltaan yli 15 cm kalun, mieluummin yli 16 cm, jotteivat luiskahtaisi pois kesken leikin. Ei toivoakaan, jos kalun ympärys on alle 14 cm tai vakio 12-13 cm.

Itse käytän niitä, sillä mulla on kanssa sama ongelma, etteivät muiden XL-kortsutkaan tunnu hyviltä, kun puristavat niin vietävästi. Pituuttakin noissa MYSIZE 64:ssa on jo riittävästi eli reilut 20 cm, jotta ei jää kumi puolivarteen, niinkuin noilla vakiokokoisilla käy.

Suosittelen kanssa MYSIZE 64 kortsuja kaikille, joilla on erityisen paksu kalu. En ole markkinoilta löytänyt isompia mistään, vaikka olen kolunnut jenkkejä myöten sivustoja ja kauppapaikkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Oletko jo oikeasti kokeillut MYSIZE 64 kortsuja. Ne nimittäin ovat oikeasti isoja eli vaativat ympärysmitaltaan yli 15 cm kalun, mieluummin yli 16 cm, jotteivat luiskahtaisi pois kesken leikin. Ei toivoakaan, jos kalun ympärys on alle 14 cm tai vakio 12-13 cm.

Itse käytän niitä, sillä mulla on kanssa sama ongelma, etteivät muiden XL-kortsutkaan tunnu hyviltä, kun puristavat niin vietävästi. Pituuttakin noissa MYSIZE 64:ssa on jo riittävästi eli reilut 20 cm, jotta ei jää kumi puolivarteen, niinkuin noilla vakiokokoisilla käy.

Suosittelen kanssa MYSIZE 64 kortsuja kaikille, joilla on erityisen paksu kalu. En ole markkinoilta löytänyt isompia mistään, vaikka olen kolunnut jenkkejä myöten sivustoja ja kauppapaikkoja.

Olen hiukan päälle neljätoista. Ovatko ne liian isot?
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Siis jos ympärysmitta on alle 15 cm, ei missään nimessä kannata harkita MYSIZE 64, vaan jotain normikalulle tarkoitettua tai jotain XL -mallia. Jollet sitten halua lahjoittaa kumiasi kumppanin sisään.

Jännää kun siellä heillä väittivät kuitenkin että se olisi just hyvä. Ken tietää ehkä olet itse mitannut yläkanttiin tai sitten omasi on epätasaisesti paksu? Ei millään pahalla missään nimessä. Kiitokset paljoa avusta.
 
Viimeksi muokattu:
Varteenotettava
Jännää kun siellä heillä väittivät kuitenkin että se olisi just hyvä. Ken tietää ehkä olet itse mitannut yläkanttiin tai sitten omasi on epätasaisesti paksu? Ei millään pahalla missään nimessä. Kiitokset paljoa avusta.
Jep olet siinämielessä oikeassa, että omani paksunee aikapaljon juurta kohti ollen juuresta jo n 16 senttiä ympärys, terskasta n. 14,5 ja puolivarresta vähän15 centin päälle. Juuri juuresta noi XL-kortsutkin puristavat ärsyttävästi ja tavalliset jäävät puolivarteen, kun mitta ei riitä saati ympärys.
 
Viimeksi muokattu:
Varteenotettava
Jep olet siinämielessä oikeassa, että omani paksunee aikapaljon juurta kohti ollen juuresta jo n 16 senttiä ympärys, terskasta n. 14,5 ja puolivarresta vähän15 centin päälle. Juuri juuresta noi XL-kortsutkin puristavat ärsyttävästi ja tavalliset jäävät puolivarteen, kun mitta ei riitä saati ympärys.

No nyt on pojat sitten tosi parruillekin riittävän leveä kortsu. Tilasin Saksasta MySize 69 kortsuja, joiden leveys on tuo 69 mm ja on sopiva 16-18 senttiä ympärysmitaltaan olevalle jättikalulle. Nyt ei enää purista ikävästi kalun juuresta. Ja mittaakin on riittävästi eli reilut 20 senttiä, oliko 225 mm. Suosittelen vaan tosi orhille. Tyhjänä kortsu näyttää jo leipäpussilta.
 
Viimeksi muokattu:
Isoa puntissa
No nyt on pojat sitten tosi parruillekin riittävän leveä kortsu. Tilasin Saksasta MySize 69 kortsuja, joiden leveys on tuo 69 mm ja on sopiva 16-18 senttiä ympärysmitaltaan olevalle jättikalulle. Nyt ei enää purista ikävästi kalun juuresta. Ja mittaakin on riittävästi eli reilut 20 senttiä, oliko 225 mm. Suosittelen vaan tosi orhille. Tyhjänä kortsu näyttää jo leipäpussilta.

Mielenkiinnosta hommasin kanssa näitä "jätesäkkejä" ja oli kyllä minulle jo aivan liian isoja. Empä ole ennen näiin isoja kortsuja nähnyt. Taitaa olla ennätyskokoa. Pituus oli ok, mutta leveys oli jo ylimitoitettu. Täytyy kyllä olla varsinainen superparrun omistaja, joille nämä käy. Tyydyn siis MySize64 tai 60 -kokoihin. Ne pysyy päälläkin
 
Viimeksi muokattu:
Hakusessa
Pitäisi löytää mukavan tuntunen kortsu. Ei ole nimittäin 10 vuoteen tullut niitä käytettyä ja nyt pitäisi taas ottaa käyttöön. Aikaisemmin käytössä oli magic ja joku muu, mitä en nyt muista. Nyt kokeillu perus sulttaania. Kaikissa ollu sama vika! Eli puristaa nii perhanasti,erityisesti nupin juuresta. Tuntuu että se "jänne" menee poikki.Ympärysmitta pelivälineellä n.13 cm. Suosituksia kaivataan!
 
insinööri
53 mm leveä peruskondomi on 2 x 53 mm = 10,6 cm ympärysmitaltaan ja on tarkoitettu 12-13cm ympärysmitan penikselle. Kondomin pitää olla 1,4-2,4 cm pienempi ympärysmitaltaan jotta pysyy päällä.

Peniksen pituudella ei ole juurikaan merkitystä, koska loput kondomista voi jättää rullalle peniksen juureen. Joillakin liian isokin kondomi voi puristaa peniksen juuresta, koska aukirullaamaton osa kondomista on aina tiukempi kuin kondomin muu osa.
 
Sopiva kumi
Aikasemmin en oo pitäny itteäni mitenkään isona missään suunnassa, vaan ennemminki pienenä. Mulla on kuitenki aina ollu suuria ongelmia pysyä kovana kumin kanssa ja aikasemmin luulin et olin vaan taitamaton tms. Mut ku aloin seurustelemaan nykysen naisystävän kanssa, ni se rupes haukkumaan mua paksuks enkä tietty ottanu sitä kuuleviin korviini, koska oma mielipide tunnetusti on se oikee.. Mut sit jossain välissä se halus alkaa mittailemaan mua ja siinähän mittaili, kun vähän itteäki kiinnosti et mitä mittanauha näyttää. No olinhan se ympärysmitta sit vähän yli 15cm eli yllätyksekseni olinki vähän normaalia paksumpi. No seuraavaks tietty tuli mieleen et josko ongelmat kumin kanssa olis johtunu just tosta paksuudesta ja tilasin sit mysizen valikoimasta 3kpl kaikkia 57-69mm kokoja. yllätyshän oli suuri ku alotin 60mm koosta ja se oli selvästi vielä pieni. no seuraavaks sit varteen 64, mikä alko jo tuntumaan ihan hyvältä, mut päälle laittaessa sai vieläki vedellä sormilla tavallaan kumin alta, eli rullaamalla se ei menny ku noin puoltankoon. Lopuks sit epäluulosena 69mm kouraan ja sovittamaan. Yllätys oli suuri, kun kumi ei ollutkaan löysä, vaan istui oikeinkin jämäkästi paikallaan. Eli kaikille, jotka epäilevät käyttävänsä liian pieniä tai vaikka suuria kondomeja, niin menkää ihmeessä ja tilatkaa esim kondomikuninkaasta sekoitusgeneraattorilla useampaa kokoa pari kappaletta. Kokeilkaa ja yllättykää kuinka sopiva kumi tuntuu jopa hyvältä päällä!
 
Myös hiukan paksumpi
Minulla oli myös ongelmana se, että ns. normikondomit puristi liikaa. Tunto hävisi, eikä hommasta tahtonut tulla mitään (ei päässyt loppuun saakka, vaikka kuinka pitkään yritti), vaikka ympärysmittaa ei olekaan kuin hiukan yli 14 cm. Itselleni löysin sitten netistä tilaamalla apua noista My.Size kondomeista. Tilasin aluksi kolmea eri kokoa, kolmen kappaleen paketit. Niistä löytyi sitten se sopivin koko ja sitä tilaamalla lisää. Kondomikuningas/koko-opas sieltä löytyy vinkkejä ja apua oikean kokoisen löytämiseksi.

Osasta noista postimyyntifirmoista voi tilata maksamalla heti ja toimitus esimerkiksi pakettiautomaattiin. Näppärää!
 
samajuttu
Mulla on kanssa ympärysmittaa 14,5 - 15 cm ja normikumit puristavat niin että sitä ei saa päälle ilman pakottamista ja seisokki katoaa siinä samalla. Sitten viimein tajusin tämän ja ostin tässäkin ketjussa mainittuja my.size -kondomeja. My.size:n sivuilta löytyvät mitan mukaan 69 olisi minulle sopiva. Ensin kuitenkin otin 57 ja 60 millisiä, mutta 57 tuntui pahalta, 60 meni jotenkin muttei ollut mukava. Sitten tilasin 64 ja 69 millisiä. 64 milliset tuntuvat hyviltä, puristavat vähän, mutta sopivasti. Sitten on se 69 millinen, joka pysyy aktin aikana päällä ongelmitta ja tuntuu kuin sitä ei olisi ollenkaan päällä. Vaikka välillä joku keksiikin että normaalin kumin saa vedettyä vaikka jalkaan, niin ei se peniksen päälle kuitenkaan sovi. Suosittelen kokeilemaan isompia malleja jos normaalit kaupasta ostettavat tuntuvat huonoilta.
 
pikkupipeli
Mulla on kanssa ympärysmittaa 14,5 - 15 cm ja normikumit puristavat niin että sitä ei saa päälle ilman pakottamista ja seisokki katoaa siinä samalla. Sitten viimein tajusin tämän ja ostin tässäkin ketjussa mainittuja my.size -kondomeja. My.size:n sivuilta löytyvät mitan mukaan 69 olisi minulle sopiva. Ensin kuitenkin otin 57 ja 60 millisiä, mutta 57 tuntui pahalta, 60 meni jotenkin muttei ollut mukava. Sitten tilasin 64 ja 69 millisiä. 64 milliset tuntuvat hyviltä, puristavat vähän, mutta sopivasti. Sitten on se 69 millinen, joka pysyy aktin aikana päällä ongelmitta ja tuntuu kuin sitä ei olisi ollenkaan päällä. Vaikka välillä joku keksiikin että normaalin kumin saa vedettyä vaikka jalkaan, niin ei se peniksen päälle kuitenkaan sovi. Suosittelen kokeilemaan isompia malleja jos normaalit kaupasta ostettavat tuntuvat huonoilta.
Minulla ei ole sitä ongelmaa että kortsut puristavat. käytän 53mm ja 180mm pituudeltaan ja pippelini on 8cm pitkä erektiossa ja 10.5 ympärys. paksuus kortsussa on suht sopiva mutta pituutta aivan liikaa. mutta lasten mallejahan ei myydä missään.
 
Viimeksi muokattu:
pikkupipeli
penikseni on 10.5 ympärys ja 8cm erektio. minulla ei kondomit purista. yleensä niihin jää 10:n cm varaa pituudelta ja paksuus jää hivenen löysälle. en ole löytänyt lasten malleja mistään.
 

Yhteistyössä