Kondomin koko

  • Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Penikseni on ympärimitaltaan ilmeisesti suuri (vähän päälle 14cm) ihmettelin vain kun olen lukenut netissä juttuja että isot kondomit ovat vain jokin "markkinakikka" ja että kyllä kondomi venyy siihen oikeaan kokoon. Minulle ei kyllä millään mene tuollainen tavallinen kun se kiristää niin että seisokki loppuu tasan siihen kun kondomin yrittää vetää päälle. MySIZE (jotka ovat ilmeisesti maailman isoimmat kondomit) sivuilla lukee että 13-14 cm ympäryysmitta vaatii 64mm kondomin (suurin mitä heillä tarjoilla on). Itse en koe penistäni mitenkään erityisen paksuksi niin en tiedä voiko tämä olla totta. Ja kun olen tällainen pedantiikko matikka hullu, niin itse laskemalla päädyin siihen että 14cm ympäryysmitta vastaa 4,46 cm halkaisijaa. Eli 44,6 mm eikä tuo 64. Mikä vikana?
MR XXL / Amsterdam 22/13,4
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mitä kokoa noista porukka suosittelis vehkeelle joka on ympärysmitaltaan 147-155mm? Pituudellahan nyt sinällään ei oo väliä, mutta kun tähän mennessä likimain kaikki kumit on olleet järjettömän tiukkoja ja tahtoneet rullautua pois päältä, ni mietin olisko noista ollut iloa jatkossa...
 
vierailija
Mitä kokoa noista porukka suosittelis vehkeelle joka on ympärysmitaltaan 147-155mm? Pituudellahan nyt sinällään ei oo väliä, mutta kun tähän mennessä likimain kaikki kumit on olleet järjettömän tiukkoja ja tahtoneet rullautua pois päältä, ni mietin olisko noista ollut iloa jatkossa...
Minä tilasin astetta pienempiä halkaisijalta, etteivät rullautuis pois päältä. Ei tainunu mennä tilaus nyt oikein. Käytännössä ongelma on se että kun haluaa pitkään nautiskella vaimon kanssa, jossakin vaiheessa pitää kortsua palautella takaisin, ettei pimpsa sitä vie. Mutta tätä ei voi tehdä monesti. Johtuu kai siitä peniksen omasta tuottamasta liukasteesta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onko hyviä vinkkejä? Kun ei vaan kortsun kanssa saa orgasmia. Ja toisaalta jos vaimo on halunnut luopua hormonaalisesta ehkäisystä nii ei pitäis ottaa itteensä? Toistaiseksi, luulen että on ymmärtänyt. Voiko olla jotain kondomin materiaaliin liittyviä ominaisuuksia, joista penis ei tykkää tms? Ymmärrän sen että jos on usein harrastettu seksiä, herkkyys ei ole sama. Olin viikon ilman, myös itsetyydytystä, mutta himo oli kova kun eilen vaimoa vein.. Jouduin kuitenkin kättä pyytämään.
 
L...s
Tuo 69 mm on ainoa joka sopii ihan ok. Pituutta sais olla enemmän että sais juureen asti ilman väkisin venyttämistä. 64 kokeilin ja avoouoliso naureskeli kun vieläkin joutui irvisteleen ja loppujenlopuks hajos. Nuo 69mm on kestänyt hyvin. Ilman olis tietty paras mutta pillereitä emäntä kun ei enään halua syödä. Normaalikokoisia ei saa rullattua päälle ja pituuskaan niissä ei riittäisi kuin puoleenväliin. Anaaliseksi on jäänyt vain muutamaan kertaan elämässä. Mut...en valita ;)
 
vierailija
Mistähän se kondomin pois-rullautuminen tulee? En oikeen usko että liian pieni kortsu. Enemmänkin se peniksen oma liukaste. Eli jota tulee jo ilman orgasmia.

Toinen asia on kondomin päässä oleva nuppu/alue spermalle. Ei todellakaan riitä tila. Mieluummin pyytää vaimon kättä loppuun kuin tulee kortsuun. Tympeää kun se ns loppuhuipennus on seinään ampumista ts puolet jää piippuun tms
 

Yhteistyössä