Kondylooman hoidosta

  • Viestiketjun aloittaja Kondykooma
  • Ensimmäinen viesti
Kondykooma
Minulla todettiin jokin aika sitten kondylooma ulkoisena limakalvoilla. Syylät ovat pienien häppäreiden pinnalla tasaisena rykelmänä. Siis isompina alueina. Sain hoitoon Aldara-voidetta ja Condyline liuosta.

Otin alkuun käyttöön Aldara voiteen. Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on kyseisestä voiteesta? Parin päivän käytön jälkeen alueet, jossa kondysyyliä on, ovat kivuliaat, punoittavat ja verestävät hieman. Onko tämä paranemiseen liittyvää muutosta? Kuinka kauan teillä muilla mennyt tämän voiteen kanssa, että syylien häviämistä alkaa havaitsemaan? Virtsaaminen tekee kanssa kipeää..joten päätin heti alkuun pitää kahden käyttökerran jälkeen 4 päivää taukoa, jotta tilanne hieman rauhoittuu. Millaisia oireita teille on tullut voiteesta? Entäpä miten olisi järkevintä hoitaa muutama syylä, jotka ovat n. vajaan sentin päässä emättimen suuaukon sisäpuolella? Miten syyliä hoidetaan terveyskeskuksessa..eli pääsenkö penslaukseen tarvittaessa omalääkärin kautta vai tekevätkö omalääkärit itse sen?

Onko teillä ollut näistä kotihoitovoiteista ja liuoksista ylipäänsä miten hyötyä vai onko syytä mennä lääkärille poistattamaan?
 
kokemuksia
Olen kahteen kertaan käyttänyt Aldara-voidetta. Kummallakin kerralla lopetin voiteen käytön noin kolmessa viikossa. Alapää tuntui olevan täysin rikki.

Aldaran käytössähän on tosi tärkeää, että sitä laitetaan vain sille alueelle, jolle lääkäri on neuvonut.

Olen lukenut netistä useita kokemuksia, joissa ihmiset kertovat, että Aldara on auttanut häätämään viruksen. Eihän sitä voidetta käytettäisi, jos sillä ei olisi saatu myös hyviä tuloksia.

Aldara sopii vain hävyn alueella käytettäväksi, ei siis emättimen sisäpuolella.
 
Kondykooma
..kerkesin itse tosiaan käyttää voidetta 2 kertaa ja tuntuu, että paikat on ihan rikki. Pieniä haavaumia ja emättimen suulle oli tullut sellainen pieni haavauma-alue myös. Nyt olen kolmatta päivää tauolla voiteesta ja limakalvoille oli laitettava Bepanthenia, joka tuntuu rauhoittavan tilannetta. Lääkäri kertoili Aldarasta sen verran, että voiteen käytössä ei haittaa, jos sitä menee terveelle limakalvolle. Liuoksien kohdalla on kuulemma toisin.
 
hui
Mulla todettiin kondylooma ja lääkäri määräs condyline liuosta noihin pirun syyliin.. Hienosti ne on ruvennu häviämään, ongelma on vaan se että kirvely on käsittämätön, alapää hellänä.. Nyt vietän ensimmäistä 4 pv taukoa ja mietiskelen onko tarvetta jatkaa hoitoa sillä noi on noin hyvin lähteny. Arvethan noista jää..
 
Kondylooman hoidosta - https://euroclinix.net Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Kuten ensimmäinen kommentoija jo totesi, Aldaraa siis kuuluu levittää vain syylien päälle, ei koko ihoalueelle. Jos sitä levittää koko alueelle, voi se tosiaan aiheuttaa melkoista polttelua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä