konkarit apuun. mun menkat on myöhässä...kait??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -85 joko äidiks?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

-85 joko äidiks?

Vieras
Heipparallaa.

Täällä yksi raskauttava toivova naikkonen kyselis teiltä konkareilta, että millon kantsis tehdä raskaustesti? En malttas millään odottaa sitä plussaa! Mut sit tietty "pelottaa" että sieltä tuleekin se negatiivinen...

Jätin pillerit pari kiertoa sitten. Nyt kahdet "luomu"kierrot alkaneet aina joka kuun sama päivä. Nyt sitten ne on kaksi päivää myöhässä. Olen kyllä sellainen stressierkki, että mietin onko kuukautiset jääneet vain jännityksen ja liian odottamisen takia alkamatta. Oireet kropassani ovat olleet viikon verran samanlaiset kuin aiempina kuukausina kuin menkkani ovat alkaneet; pientä kipristelyä ja arat rinnat. Mut mitään ei vielä kuulu. Voihan olla, että ne tulee just tällä kertaa myöhässä kun ei mulla läpi elämäni ole ollut tasainen kierto.

Onks ihan tyhmää lähtee ostaa se testi heti? Sit ei ainekaa stressais enempää jos se näyttäs negaa..ja vois alkaa odottelee rauhas menkkoja.... KÖ??

[QUOTE="Vieras";27126604]Ei ne testit paljoa maksa. Käyt s-marketista hakemassa pregcheck raskausliuskoja 2kpl:n pakkauksen 2,95€.[/QUOTE]

peesi. pieni raha mielenrauhasta :)

images

Konkari sanoo: onnea testiin!

Meet kauppaan, otat hyllystä, maksat kassalla.
Luet ohjeet heti kun tuut kaupasta kotiin, teet testin ohjeiden mukaan ja toisen vielä varmuuden vuoksi huomenna aamulla aamupissasta.

Ja tuut heti kertoo palstalle mitä testi näytti.

tattista tytöt! ;) kai se on lähdettävä äkkiä lähimpään markettiin! toivottavasti sieltä löytyy noita testejä! ei kyl tosiaan ole paha hinta mielenrauhasta....

Itse olen testannut jo ennen menkkojen poisjääntiä vahvaa positiivista, samoin 2 päivää menkkojen ollessa myöhässä, ei epäilystäkään plussasta.
Sitten on niitä jotka tekee viikonkin myöhässä vain hailean haamun.
Se kumpaan ryhmään sinä kuulut, en tiedä ;) Etkä tiedä sinäkään ellet tee testiä

en ole vielä tehnyt testiä. olin illan menoloissa, ja ajattelin jättää testin aamuun. sieltä s-marketista se löyty se halpa testi: 2,85 eur. Ihmettelen vain mikä ihmeen "kuppi" tuossa paketissa on mukana. Paketissa selitetään hyvinkin liuskojen toiminta, mutta mulle on epäselvää mitä ihmettä noi kupit on. tietääks kukaan? Toi Pregcheck kyseessä.

Vähän kyl jänskättää... toivoisin niin lussaa..!!

en tiedä miks kroppa haluaa mua tälleen kiduttaa. menkkoja ei kuulu mut oireet välillä ihan ku menkat ois tulossa; vatsakramppeja, pahaaoloa... antaa uskotella et ois raskaana mut sit ei olekaan!!! mut silti ei tuu menkkoja. en tajua!! :(

Yhteistyössä