Hae Anna.fi-sivustolta

Korjausompelimo Itäkeskuskuksessa

Viestiketju osiossa 'Kodinhoito' , käynnistäjänä Sanna, 31.01.2011.

1. Sanna Vierailija

Hei,

Olisin korjauttanut vetoketjun farkuistani. Osaako kukaan suositella Itäkeskuksesta korjausompelimoa?

T.Sanna

2. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Puotinharjun ostarilla Paolax on ihan hyvä kyseiseen tarkoitukseen.

3. en tiedä Vierailija

idäs mitänä mutta lännestä kyllä eli Mechelinkadun päässä, lähellä isoa liikenneympyrää on yksi hyvä, liikkeen pitäjä on virolainen. (postia lähes vastapäätä).

Lasted edited by : 31.01.2011
  4. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Mistä sinä minun asumisistani tedät? Alkuperäinen kysyjä kysyi nimenomaan ompelimoa Itäkeskuksesta ja tuo minun vinkkini on kuitenkin lähempänä kuin sinun antamasi vinkki. Olen nimenomaan vetoketjun vaihdattanut housuihini mainitsemassani liikkeessä.

Lasted edited by : 31.01.2011
  5. sivullinen Vierailija

On huomattu että Jx liikkuu itäkeskuksen suunnalla, siitä nyt voi päätellä että jossain sielläpäin asuu. Ei siitä kannata suuttua, totesipa eräs että hyvä kun aloittaja sai sinulta vinkin.
    Itse en tiedä itäkeskuksesta mitään enkä niistä liikkeistä, asun Etelä-Helsingissä.
    Jos osaat lukea ja maltat, kirjoittaja kertoi antavansa hyvän vinkin MUILLE, ei välttämättä itäläisille. Tieto hyvistä ompelimoista on kullanarvoista tietoa, täällä Kaivopuistossa ei ole yhtään ompelijaa tietääkseni. Kyllä minäkin Töölöön menen mieluummin kuin Itäkeskukseen, syitä voit vain arvailla.
    PS. olen käynyt tasan 2 krt Itäkeskuksessa, en pidä...

6. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Miten sinä voit tuollaista huomata varsinkaan, kun et ole minua koskaan nähnyt?

7. sivullinen Vierailija

Toivottavasti en ole nähnyt, mutta pyörit täällä palstoilla hela tiden ja kommenttisi ovat sen verran erikoisia että ne muistaa. Minä en liiku Hakaniemessä enkä idässä päin, en tiedä missä Puotilakaan edes on.

8. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Aika hyvin näyttää sinulla olevan kotiseututietoutta. Ilmeisesti olet junantuoma kommenteistasi päätellen. T. Helsingissä syntynyt ja kasvanut ps. se paikka, jonka mainitsin oli Puotinharju ei Puotila.

9. äläpäs Vierailija

kuule räyhää! olet todella ikävä henkilö ja maanantaipv on noille se pahin. Olen kuules asunut muuallakin eli muissakin maissa kun helsignissä ja sinun juuresi ovat jossain landella, senkin muistan lukeneeni.
    Älä arvostele fiksumpiasi, olet todella rajoittunut, koulutuksesta en sano mitään. Eli jos olisi sinä, pysyisin hiljaa. Mutta tyhjät tynnörit kolosevat eniten. Myös siellä Pohjois-Karjalassa....
    Nukkumalähiöiden syvällinen tuntemus ei kuulu minunkaan osaamiseen, on Jakomäkeä ja muuta, niistä en ole kiinnostunut.
    Voisit mennä töihin, olisit edes jollain tapaa hyödykäs.

10. Hmmm jaahas Vierailija

Nyt täytyy kyllä kommentoida, että se joka tyhjää tynnyriä alkaa soimaamaan, ei kovin fiksua kuvaa itsestään anna. Viisas antaisi tyhjän tynnyrin kolista ihan rauhassa.

11. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Palataanpas alkuperäiseen aiheeseen

12. Ohi aiheen täytyy kommentoida tuota jatkuvaa muualla kuin pääkaupungissa syntyneiden ja kasvaneiden halveksimista.

Minä olen ylpeä siitä, että olen syntynyt pohjoisessa pikkukaupungissa (nykyisin tosin jo yli 100 000 asukkaan kaupunki), asunut sen jälkeen niin maalla kuin parissa muussa pikkukaupungissa Suomessa ja pari vuotta Lontoossakin. Helsingissä en ole vielä asunut, mutta saatan vielä joskus asua.

Minusta laajakatseisuus tekee ihmisestä vasta sivistyneen. Se että on syntynyt esimerkiksi Helsingissä, ei takaa millään mittarilla sivistystä ja senhän näistä täälläkin esitetyistä kommenteista voi päätellä.

13. Hmmm jaahas Vierailija

Aamen.

14. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    Landella en ole koskaan asunut enkä myöskään Jakomäessä. Syntynyt ja kasvanut Helsingissä.

15. landelainen Vierailija

Se ei valitettavasti ole sivistyksen tae kuten joku tuossa edellä totesikin.

16. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Korjausompelimoja:

Tikata, Itäkatu 1-5
    (09) 759 1380
    00930 Helsinki

Ompelimo Paolax, Kasteholmantie 2
    (045) 238 6747 Puotinharjun ostoskeskus.

17. samma här Vierailija

Olen myöskin syntynyt muualla kuin Helsingissä, juureni ovat eräässä isossa Pohjois-Pohjanmaan rannikkokaupungissa. Olen todella kiitollinen synnyinpaikastani joka takasi turvallisen lapsuuden. Jo nuorena lähdin kokeilemaan siipiäni eli opiskelemaan Eurooppaan. Siellä opin lisää eli vuorovaikutusta, eurooppalaista sivistystä, kieliä jne. Työskentelin myös Euroopassa mutta tulin Suomeen henkilökohtaisista syitä. Asun Helsingissä nyt, olen asunut jo pidempään työni ja jatko-opintojeni takia. Täällä voi näet koko ajan kehittää ja pätevöittää itseään työn ohessa eli yliopistossa ja korkeakouluissa.
    Kasvatukseni sain fiksuilta vanhemmilta ja ne opit pätevät edelleen.
    Luonne on myös perintöä, kiitos siitäkin! Olen saanut koko elämäni ajan erilaisia luottamustehtäviä eli edustanut työpaikoilla "koko porukkaa".
    Ei tulisi mieleenkään halveksia jotain tuntematonta ihmistä, nimitellä häntä siksi ettei ole sattunut syntymään vaikkapa Helsingissä. Huomautan myös että vasta neljännen polven helsinkiläinen voi kutsua itseään helsinkiläiseksi, ei toisen polven "tulokas". Tuo on tutkimuksissa oleva kriteeri.

18. comm.. Vierailija

Ei ole, olen maaseudulla tavannut errttäin järkeviä ja jalat maassa olevia ihmisiä. Ja sydämen sivistystä omaavia, siksipä täytyy ajoittain lähteä tutkailemaan maaseudun henkeä ja tuulia, se virkistää ja tervehdyttää (mikäli ainekset ovat olemassa!). Siellä ihmiset osaavat jopa keskustella rakentavasti keskenään, mielipiteitä on.

19. Jatta Vierailija

Hei vaan toisianne arvostelevat. Valitettavasti alkuperäinen aihe unohtui kokonaan. Paolax erittäin hyvä ompelimo, olen asioinut paljon ja aina ollut tyytyväinen tulokseen.
    Sivistyksen taso ei näköjään riipu siitä, missä syntynyt, kasvanut tai missä asuu. Ihanaa päivää kaikille!

20. Uskomatonta Vierailija

Etsin Paolaxin aukioloaikoja ja päädyin tänne. Nyt muistan miksi en seuraa nettipalstoja, uskomatonta kommentointia ja trollaamista. Ko ompelijan palveluita olen käyttänyt jo vuosia, koska hänellä on hyvä työn laatu. Jos olet rasisti ei kannata valita tätä paikkaa, joka sijaitsee Puhoksen ostarilla moskeijan ja halal-ruokakauppojen vieressä. Vaikka asun idän kultahammasrannikolla tuo ei minua ole haitannut.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri