Korkea häpykumpu

  • Viestiketjun aloittaja Tytsy
  • Ensimmäinen viesti
Tytsy
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
 
Posliinin ystävä
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?

Hei,

Riippuu tietysti onko karvoja vai posliini. Karvoilla korkea kumpu vielä korostuu, aja vaan kaikki pois niin näyttää tosi kivalta.
 
Viimeksi muokattu:
hyvin-varustettu
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Huh-huh. Kulli heräilee jo pelkästä ajatuksesta.

Jos huomiota haluat, niin käytä niin tiukkoja kuin pystyt. Jos haluat pitää kumpusi piilossa, löysää pöksyä kehiin
 
Viimeksi muokattu:
Aikuinen mies
Voi Tytsy, se kumpu on aivan ihana. Olet saanut sen geeniesi kautta, luuston rakenteelta. Joillakin sitä ei ole ollenkaan, vaan on sellainen "lättäpillu". Jostain syystä se kumpu on erittäin viehättävä ja kaunis.
Sen verran olen niitä lättäpilluja kokenut, että jotenkin se vaan on kiihottavampi naidakin, se korkeakumpuinen.
 
Arse17
Onhan se kaunis. Nuorilla naisilla tämä kumpare mukavasti korostuu, vanhempana usein sitten painonousun myötä hävii. Kerran eräällä rouvalla oli niin korkea ja terävä häpyluu, että painaessa teki omaan vastaavaan paikkaan kipeää. Mutta en minä valita, mukavaa se oli!
 
Jussi
Tykkää kyllä mitä enemmän näkyy.
Ei kun esiin vain ja tiukkaa housua kehiin, joka ukko kuolaa aivan varmasti.

[sähköpostiosoite moderoitu]
 
Viimeksi muokattu:
IsoPete Vantaalta
Minulla on korkea häpykumpu, jonka näyttämistä vähän arastelen. En esimerkiksi uskalla käyttää tiukkoja urheilutrikoita lenkillä. Mitä miehet ovat siitä mieltä? Onko se ällöttävän näköinen?
Oikein hyvä, jos häpykumpusi on "korkea" , se voi näkyä tai korostua vaikka urheilutrikoiden käytössä.

Mukavinta on kuitenkin tanssia hitaita naisen kanssa, joka työntää häpykumpua kohti miehen kullia, se on seksikästä. Kerran yksi mimmi piti mua tosi tiukasti kiinni ja työnsi kumpuaan ja suorastaan hieroi sillä muniani. Oli siinä vaikea pitää pokkaa, kalu koveni selkeästi ja mimmi ottikin sitten kädellä kiinni ja puristi kullia tiukasti kädellään...

Muuten kullini on ympärileikattu ja siksi tuntoherkkyys on muutenkin melko hyvä. Koska mulla oli suuri kulli ja esinahka jo pienenä ennen ympärileikkausta, oli ko. leikkaus melko iso operaatio. Toisaalta esinahkaa tulikin sitten niin paljon, että siitä pystyttiin valmistamaan pienikokoinen jalkapallo. Sillä pelailen edelleen futista.
 
Viimeksi muokattu:
tyhmä
Itselläni on korkea häpykumpu. Häpeän sitä ihan tosissani, pidän aina pitkiä paitoja ja farkkuja niin sitä ei näe. Oman poikaystävän edessä vieläkin aristuttaa, vaikka ollaan oltu jo puoltoista vuotta. Me ei olla puhuttu tuosta asiasta, mua niin hävettää. En käy uimassa, en kehtaa makoilla koska se näkyy. Itse ajattelin leikkausta, olisi varmaan mulle hyvä vaihtoehto.
 
tyhmä
Itselläni on korkea häpykumpu. Häpeän sitä ihan tosissani, pidän aina pitkiä paitoja ja farkkuja niin sitä ei näe. Oman poikaystävän edessä vieläkin aristuttaa, vaikka ollaan oltu jo puoltoista vuotta. Me ei olla puhuttu tuosta asiasta, mua niin hävettää. En käy uimassa, en kehtaa makoilla koska se näkyy. Itse ajattelin leikkausta, olisi varmaan mulle hyvä vaihtoehto.
 
Hupipoika
Voi teitä "tyhmiä" naisia. Ette usko, että miehenne/poikakaverinne mielestä kumpunne ovat ihania. Mitä lähempää ja kirkkaammissa valoissa me niitä pääsemme tarkastelemaan sen parempaa meille. Älkää siis hävetkö vaan olkaa ylpeitä.
Ehkä olisi reilua itseänne ja kumppanianne kohtaan myös avata suu moisista arkuuden aiheista. Saisitte kuulla tämän edellä mainitun totuuden. Voisi auttaa pääsemään niistä yli.
 
vierailija
Korkea häpykumpu on rintojen ohella yksi naisellisuuden näkyvimmistä ja erottisimmista merkeistä, älkää siksi hyvät naiset piilotelko sitä vaan tuokaa sitä hyvällä maulla esiin!!! Vielä jos teillä on syvät nivuskuopat, niin näky on erittäin kaunis!
 

Yhteistyössä