Hae Anna.fi-sivustolta

Korkea henkisyys tkaa pitkän iän se lisää elinikää mitöä henkiselmmällä korkeammala tasolla on sitä

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Fossu501, 12.08.2018.

1. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    MITÄ KORKEAMMALA ON HENKISESTI SITÄ PITEMPÄÄN ELÄÄ TAI AINAKIN KORKEA HENKSIYYS JA HEGEISUYYS TAKAA PAREMAT EDELYTYKSET POITKÄÄN IKÄÄN

MINÄKÄÄN EN OO mitenkän tavallinen ihimine minö olen OON JO 156 VUOTIAS olen siis länyt täällä pitkään 1862 vuona oon syntynyt TURUSSA olen syntynyt keskiluokkaseen perheeseen

oon elänyt sillon kun SATUSETÄT ELI TÄÄLLÄ ELI topelLIUS JA LÖNROTTI JA ruuneperki ja minna canthin

Vangenhapani ELivät aika normaalin iän tuphon aikaan mutta äitini kuili ensimmäisen ä se on melko erikoisat ksoka yleensä miehet kuolevat ensin varsinkin menneinä muinaisina aikoina mutta äotini ei kmikään kovin nuori ollut taisi olla 63 kun kuoli muistaakseni no isäni eli yllättävän pitkään tuohon aikaan eli 81 vuotiaaksi mutta isoisäni eli isän isäni oli jo kuollut enne mun syntymää se oli kuollu kun mun isä oli alle parikymppinen kun taas muut sukulaiset eli nromaalsiti niinku vanhemmatkin

No itse asiassa mun erhe on ollut hyvin henkinen ei tosiaankaan mitään kristinuksoa muuta ku nimellisesti vaan kirkossa kytiin kun oli vasta pakko ei tykätty alkuunkaan siitöä paskasta meillä oli paremmat hnkiset opit oppaat mun äiti oli näkijä kautta ennustaja se on idin puoleiseslta suvusta tulut äidin äidin mies oli normaali kun taas isän puoleltaon ollut isän isät ja äitit vaikka mitä munkkeja jotka erosivat oli ainakin kaksi tyypoiä en enää musitakaan kaikkia

2. vierailija Vierailija

"MITÄ KORKEAMMALA ON HENKISESTI SITÄ PITEMPÄÄN ELÄÄ TAI AINAKIN KORKEA HENKSIYYS JA HEGEISUYYS TAKAA PAREMAT EDELYTYKSET POITKÄÄN IKÄÄN

MINÄKÄÄN EN OO mitenkän tavallinen ihimine minö olen OON JO 156 VUOTIAS olen siis länyt täällä pitkään 1862 vuona oon syntynyt TURUSSA olen syntynyt keskiluokkaseen perheeseen"

Iän pitenemisestä en tiedä, mutta siinä olet oikeassa että et ole tavallinen ihminen.

"oon elänyt sillon kun SATUSETÄT ELI TÄÄLLÄ ELI topelLIUS JA LÖNROTTI JA ruuneperki ja minna canthin"

Kyllä satusetiä vieläkin on. Yksi on tällä palstalla. Sinä.

"No itse asiassa mun erhe on ollut hyvin henkinen ei tosiaankaan mitään kristinuksoa muuta ku nimellisesti vaan kirkossa kytiin kun oli vasta pakko ei tykätty alkuunkaan siitöä paskasta meillä oli paremmat hnkiset opit oppaat mun äiti oli näkijä kautta ennustaja se on idin puoleiseslta suvusta tulut äidin äidin mies oli normaali kun taas isän puoleltaon ollut isän isät ja äitit vaikka mitä munkkeja jotka erosivat oli ainakin kaksi tyypoiä en enää musitakaan kaikkia"

Uskon paremmin kuin hyvin, että isän puoleisesta suvustasi ovat esi-isät ja esiäidit olleet vaikka mitä.

Tosin siitä yllätyin, että äitisi isä on ollut normaali. Vai huijaatko vain?

3. uskokylmänen Vierailija

Kyllä minä tähän uskon. Miksen uskoisi.

4. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei ihminen ei oo koskaan eläny yli tuhat vuotiaaksi sentään ennen kun tuli virhe j eliikää alennettiin mutta sen kin jälkeen on igmisiä elänyt useamman sata vuotta eli paljon yli 100 vuotiaaksi tai oikeastaan se elinikä haarukka asetettiin 120 asti mikä tarkottaa sitä että ihminen voi elää korkeintaan 129 vuotiaaksi eli nykyään tieteellisesti vanhimmaksi todistettu oli yksi ranskalaimem nainen 127 vuotias. on jo kuollut.

Sen jälkeen kun eliik1ää ihmisillä alennettiin se kesti jonkin aikaa ennen kuin vaikutus alkoi näkyä eli vähä kerralla eliikä laski sukupolvien kuluessa eli aina uudempi sukupolvi eli vähemmän aikaa kuin vanhempi tietemkin poikleuksia oli poikkeulsia on aina ja kaikkialla poikeusista ei pööse eroon.

Tästä keetoo raamattukin se näkyy siellä ja on sanottukin että elinikää alennettiin 120 asti eli ei voi elää yli 129 129 on se critical point

Vanhin oli 960 jotain eli ennen alentamista ihmisen ikä oli siinä 900 vuoden kieppeillä niinkuin jättuläisollä tai sitten metusalem oli poikkeus t

5. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mutta uskosin että 300 on nykyään se poikkeukstaoauksien elinikä raja siitä on paha mennä sabomaan onko poikkeuksien poikkeuksia uskoisin että on mutta luoja tietää kuink harvassa on poikkeuksien poikkeudet kun poikkeukser on jo äärimmäisen harvinaisia melkein ei olekaan paitso minä olen elävä esimerkki mutta en sano tätä ylpeilläkseni vaan totean todisteena

6. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eli tuskin minä elän yli 300 vuotiaaksi mutta onhan sitä eräs kiinalaanen mies eläny jostain 1600 luvulta lopultamuistaakseni 1900 luville eli hän oli 256 noin suunnilleen vuotias jos joku tietää tarkemmin muistaa hänen elinikänsä niin kertokoon ta lingatkoon eli nyt kun olen 156 niin ei mitään hajua millon kuolen paitsi ennen 300 vuotta tod. näkösesti mutta lun arvoin mun fyysisen mentaalisen henkisen ym kunnon ja kestävyyen ja virkeyen niin oletan että ellen auton alle jää niin mun pitäs elää yli 200 vuotiaaksi helposti paitsi että mä nään auton enneunessa jos se meinaa tulla päälle myös Kars Skywalker on nähnyt minä yseamman kerran onneksi ne kerrat on laskettavissa yheb käen sormilla

7. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Pitköiläsyyden salaisuus oli kiinalaisen miehen mukaan gyvuin jedimäiset elämäntavat henkiset elämäntavat henkiset harjotukset jedimäiset aatteet ym jo se lisää elinikää kun kulkee valon tiellä viljelee positiivisia ajatulsia ja elää täysin ilman negatiivisia emootioita tai ajatuksia ne ovat myrkkyä aivoille tieteelisestikin todistettu toki voiman eli magian käyttö parantaa kropan kestävyyttä siinä mielesä että hidastaa vanhenemista

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri