Hae Anna.fi-sivustolta

Koronaväreet

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 26.03.2020.

1. vierailija Vierailija

Vuosien jälkeen tuli tämä palsta mieleen, kun nyt huomaa, miten vaisto on jälleen virittynyt. Unet näyttävät, enkelien läsnäolo taustalla, intuitio voimistuu.

Viime aikoina on ollut erikoista kylmää väreilyä, tiheämpää kuin ”normaali” ”kananlihalla” olo. Muilla?

Sydämelliset terkut tutuille, jos täällä vielä heitä on,

Sahramisteli/Sahra/Sahara

2. vierailija Vierailija

Ihmiset ovat kait yleisesti pienessä hälytystilassa koronan vuoksi niin ajatukset kääntyvät siitä ulkoisesta vouhotuksesta ja kiireestä sillai sanotaanko sisäänpäin. Ollaan vastaanottavaisempia sisäisille sielun signaaleille.

3. vierailija Vierailija

Väreilyistä minä en mitään ymmärrä, mutta minun tarttee pukeutua lämpimämpiin vaatteisiin ettei paleltaisi. Syyksi veikkaan tosin flunssaa tai koronaa.

4. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    299
    Se on pelkotila joka tekee kepposia ihmiselle.
    Pelätessään ihminen ei ajattele normaalilla tavavalla.
    Pelko tekee ihmisessäniin että kaikki ei voi enää ajatella rauhallisesti. Hädän merkkejä on jos keho ja psyykke antaa merkkejä esim. nyt coronan ajasta.
    Se on aivan luonnollinen reaktio melkein kaikille ihmisille.
    Minub mielipiteeni, ota tai jätä, se on jokaisen oma asia mitä mietä on :)
    -

5. vierailija Vierailija

Onneksi ei kuitenkaan pelota, huolestuttaa tilanne tietenkin. Jännä miten keho reagoi. Yleensä huolestuneena kroppa ei minulla reagoi näin, reagoin siis herkästi keholla ja se on tuttua.

Olipas taas unet viime yönä. Se kalman haju unissa on kyllä häiritsevä. Mustia ruumispusseja oli paljon.

Hyvää jatkoa ja tsemppiä itse kullekin!
    Ap

6. vierailija Vierailija

On kyllä aistit terävällä. Aamulla ajattelin että tuo muki tänään tippuu. Lapsi sitten tiputti iltapäivällä, onneksi olin laittanut maton alle, koska näin sen aamulla tapahtuvan. Muki ehjä, ei olis ollut meidän laattalattialla. Näin myös, että auto tulee mutkasta vastaan, tuli keskellä tietä, onneks olin nähnyt sen ja varautunut.

Herkät, luottakaa vaistoonne, vaikka joku dissaisikin ja naureskelisi teille. Erikoisia, normaalia tiheämpiä kylmänväreitä jatkuu edelleen.

Terkuin Sahra

7. vierailija Vierailija

Vielä toinen viesti, mikä juuri paukahti eteen. Koronaan kuolevat myös nuoret, eivät vain iäkkäät. Se nyt jo on ollut tiedossa pitkään, mutta tämä minun tietoisuuteeni tuli visiona äsken.

Sahra

8. vierailija Vierailija

Aistit on terävänä, muttei mitään tuollasta vaistoamista. Huomaan, että kauhean säikkynä. Kattilan kansi kaatui hellan päällä omia aikojaan. Hyppäsi sydän ihan kurkkuun. Samoin rytistynyt muovipullo vähän paukahti, niin sama, vaikkei ennen olis noteerannu. Onko muut tämmöstä huomannu, vaiko minä vaan säpsähtelen jo pienistä.

9. Osiria Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    53
    Kiitos mielenkiintoisesta aiheesta.

Täytyy sanoa, että on minutkin herkistänyt tämä korona-aika aika mielenkiintoisillakin tavoilla.

Yksi niistä on erityisen herkäksi muuttunut haju- ja makuaisti. Rappukäytävässä kulkeissa saatan oikeasti haistaa kuka on minua ennen siellä kulkenut ja onko hajujöälki tuore vain vanha (jos olisin viime vuonna tiennyt kirjoittavani näin, olisin nauranut itselleni) .

Yleensä tuoksu on pesuaineen tuoksu, joka leyhähtää vaatteista taisitten käytetty hiustenhoito/pesuaine jne, ihan mikä vain, haistan sen... tosi outoa oikeasti. Saa pienen pienen aavistuksen siitä miten eläimet voivat aistia ympäristöään. Varsinainen hajujen sinfonia.

Unet ovat varsin vilkkaita.

Mikä lie tämän aiheuttanut, itse korona vai sitten poikkeuksellisen pitkä kotoilu ja tätä kautta tullut mahdollisuus viettää aikaa omissa oloissaan ja tätä kautta syventyä omiin sisimpiin maailmoihin, joka on aiheuttanut sitten sisäisen maailman tulemisen enemmän havainnolliseen muotoon.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri