Hae Anna.fi-sivustolta

Korteille

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Ahdistunut, 06.06.2018.

1. Ahdistunut Vierailija

Hei. Olin eräässä isossa projektissa mukana töissä ja nyt virheitäni korjataan.. myönnän tehneeni virheitä , pelkään vaan että niitä löytää ajan myötä lisää. Projekti kestää pari vuotta ja vasta käynnistyikin. Kun saadaan nämä korjattua tuleeko negatiivista palautetta lisääkin vielä...?
    Ahdistaa niin, vaikka eihän asialle enää mitään voi. Mitäs mun työnäkymään nousee?

2. vierailija Vierailija

Nostan... Jos satuttaa käymään. Tää ois tosi tärkeetä!

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

7. vierailija Vierailija

8. Kortteja Vierailija

Tilanne on menossa ohi ja sinun panostuksesi tästä eteen päin tuottaa tulosta. Taustalla pohditaan ajan kanssa tilannetta. Tästä tilanteesta johtuvat taakat painavat sinua ja eivät ole vaikuttamatta. Joku nainen näyttää olevan ilkeänä, ainakin taustalla. Voi yrittää savustaa sinua ulos.
    Onko kotona mies, joka tukee sinua kun kortit näyttävät kotona olevan tilanteen hyvällä mallilla ja tähän tulee mies. Vai onko työssä joku mies puolellasi?

9. vierailija Vierailija

Kiitos sinulle. Viime yö oli taas uneton kun tätä työasiaa mietin ja murehdin.. työparina projektissa oli nainen ja hän nyt näitä virheitäni korjaa juurikin.. ehkä hänet, tumma nainen, näit?
    Työssä eräs mies on..ystävä, joka puolellani on kyllä ja kehottaa mun aina ottavan rennommin
    Viime viikolla jopa pelkäsin että saan vielä potkut huonosta työstä, mutta tuskin sentään..yöllä murheet vaan kasvavat ja pelottaa tuleva..

10. Kortteja Vierailija

Useimmiten työnsä tunnollisesti tekevää työntekijää virheet painavat, siltikään ei ole syytä jäädä pitkäksi ajaksi murehtimaan jo tapahtunutta. Sellainen on turhaa energian tuhlausta ja kuten itsekin sanoit, tehtyä ei saa tekemättömäksi ja piste. Hyvää juhannusta sinulle, elämä ei tähän kaadu!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri