Hae Anna.fi-sivustolta

Korteille

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Onni kateissa, 11.09.2019 klo 08.37.

1. Onni kateissa Vierailija

Iänikuinen kysymys monenkin mielestä, mutta saanko kirjani valmiiksi ja toinen miten selviän raha-asioista jotka ovat kamalassa kaaoksessa....

2. Kortteja Vierailija

Puhutaan levon tarpeesta suhteessa kirjan kirjoittaiseen. Onko mahdollisuutta jättää kirjan kirjoittaminen hetkeksi kokonaan syrjään. Sen jälkeen kirja valmistuu uudella innolla ja vauhdilla.
    Raha-asiaan sanotaan, että pitäisi valita uusi reitti rahan ansaitsemiseksi. Olisiko mahdollisuus ottaa jotakin työtä vastaan sillä aikaa kun kirjan kirjoittaminen olisi lepotilassa.

3. vierailija Vierailija

Kiitos vastauksestasi, kyllähän olen pitänytkin taukoa kirjoittamisesta, tuli vaan mieleen että onko paussit liian pitkiä, sitä pitää sitten alkaa haroa mitä on kirjoittanut jo valmiiksi. Tuota rahapuolta aatellen, mikähän se reitti mahtaisi olla, oon jo eläkeiän ylittänyt pian 8 vuodella joten hommat muille taitaa olla vähissä.
    Olen kyllä hyväkuntoinen, mutta omaa alaa, siihen ei ole mahkuja. Tietysti jos alan siivota muille, tms. siihen vissiin olisin kelvollinen. Olen tehnyt työtä niin paljon että 45 palkattuna, ja koti päälle, mies sairastui aikoinaan ja hänen eläke jäi tosi pieneksi silloisen laskukaavan mukaan.
    PItänee jotenkin selvitä, jospa joku onni potkaisi minuakin joskus.

4. Kortteja Vierailija

Kiitos palautteestasi. Ehkä se uusi reitti rahan ansaitsemiseen/rahojen riittämiseen ei ole noin pitkällä työtaustalla juuri uusi työ sanan varsinaisessa merkityksessä vaan pikemminkin tarvittaessa tehtävä apu/työ josta saisi lisätuloja.
    Työ voisi olla mainistsemasi siivoustyö, pienten koululaisten kouluun sattamis sekä aamu- ja iltapäiväseura, kauppa-ym. asiointia jne. Voisit laittaa ilmoituksen esim. jonnekin ilmoitustaululle tms. paikkaan.

Paljon olisi ihmisillä tarvetta pienimuotoiseen apuun/työhön mutta miten saada avuntarvitsijat ja tekijät yhteen.
    Pitäisi luoda järjestelmä josta voisi tilata tarvittaessa luotettavan tekijän juuri silloin kun tarve ilmenee ja palkkaaminen olisi järjestetty helpoksi. Esim. eläkeläisille tästä tulisi pientä lisätuloa kun nykyisin monilla eläkkeet eivät oikein riitä toimeentuloon. En tiedä olisiko esim. eläkejärjestöillä tms. mahdollisuutta tällaiseen toimintaan tai mikä taho tahansa voisi sitä pyörittää.
    Ko. toiminta palvelisi myös koululaisia ja opiskelijoita.

Tämän enempää en voi tässä asiassa auttaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri