Hae Anna.fi-sivustolta

Korteista ennustaminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Ladybrown, 25.07.2008.

1. Ladybrown Vierailija

Osaisiko joku neuvoa korteista ennustamisessa, siis mitä mikin kortti korttipakassa tarkoittaa? Olen aikanaan omistanut noiden symbolien merkitykset mutta kadottanut ne jonnekin, joten jos joku osaisi auttaa minua olisin tosi kiitollinen.

2. AlissaM Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei,

Varsinaisesti itse käytän tarot kortteja, mutta varmaan tarkoitit tavallista korttipakkaa.
    Katso vaikka sivulta: http://www.kotinet.com/hankultala/pelikort.htm
    Sieltä löytyvät ainakin yhdet selitykset.

-A

3. Ladybrown Vierailija

Oikein paljon kiitoksia sinulle AlissaM ja ihanaa päivän jatkoa toivotellen Ladybrown

4. iso kysymysmerkki Vierailija

5. papitar Vierailija

on olemassa kirja;Korteista katsomisen taito,mutta,jos omaat näkijän kykyjä,toimivat kortit lähinnä keskittymiskyvyn ylläpitäjinä.Kun sinulla on kortit ja kysymys,ota vain muutama kortti ja luota ensimmäiseen mielikuvaan,jonka saat.Se on yleensä oikea.

6. :3 Vierailija

ennustaja: ota kaikki neljä jätkä korttia eteesi (jos olet mies, ota rouvat), nimeä jokainen jätkä joksikin mieheksi, jonka tunnet. sekoita muut kortit ja anna kohteen valita yksi kortti kummankaan katsomatta sitä ja laita se syrjään. esitä kysymys (kysymykseen on pystyttävä vastaamaan nimellä. esim. ketä ostaa karkkeja sinulle? Henri) ääneen ja asettele kortteja pakasta vuorollaan jätkien alle siihen asti kun tulee samaa maata oleva kortti kuin sen yläpuolella oleva jätkä tai jokeri. tee näin koko kortti pakan loppuun. Kun kortit on loppu, aloita jätkien alla olevien korttien tulkinta: hertat: rakkaus, pata: viha, ruutu: seksi, risti: raha. Jos herttoja on enemmän, suhde toimii, ruudut merkitsevät seksin määrää kk , mitä enemmän ristejä, sitä enemmän mies hemmottelee. Jokerit voi kohde sijoittaa haluamaansa paikkaan. Kun kaikki kasat on luettu, katsotaan ensimmöiseksi valittu kortti, se merkitsee kenen kanssa kohde menee naimisiin!!!

7. Pököpää Vierailija

Ohhoh. Koitin tuota papittaren hommelia...olen kyllä tiennyt, että minulla on piilossa intuitiivisuutta vaikka millä mitalla..otin kolme korttia, ja sain pakasta hertta ässän, hertta kuninkaan ja pata rouvan. Kysymykseni ollessa " Rakastunko enää koskaan sillä oikealla tavalla?" Tämä on melkoisen selvä vastaus.
    Ehdottomasti rakastun, pahasti, ja taitaa olla varattu mies...tai sitten tämä pata akka vie rakkauteni..mutta luulisin, että mies on varattu.

Minä en oikeastaan haluaisi rakastua..enkä varsinkaan varattuun mieheen. Rakkaus on aivan liian vaikea asia ja se tekee kaikesta niin kamalan hankalaa..mutta eipä sille mitään voi.

8. Pököpää vielä Vierailija

Olen joutumassa käräjille, ja koitinpa sitten kysyä mitä siellä käy...sain vastaukseksi pata kunkun ja pata ysin...minulle tuli semmonen aate, että tämä henkilö jota vastaan siellä käräjöidään riehaantuu siellä...ja tuli semmonen ahdistava olokin. Mutta tuota, osaiskos joku viisaampi katsoa? puenko vain peloilleni vaatteita tässä nyt....

9. väärä palsta Vierailija

ennustukset ennustusten puolelle

10. joo Vierailija

tällä puolella saa vaan haastaa riitaa ,.

11. väärä palsta Vierailija

joo, niin varmaan, nähtävästi.

12. pksjd Vierailija

Kunkku lakimiestä, ysi tappiota ja ongelmia.

13. Pököpää Vierailija

14. Niinkuin Vierailija

sinäkin teet KONGREETTISESTI,..,, =) wink wink

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri