Kortintekijät: Mistä olette ostaneet värillisiä metallinhohtoisia tusseja?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Kortintekijät: Mistä olette ostaneet värillisiä metallinhohtoisia tusseja? Siis niinkuin kulta- tai hopeatussi, mutta esimerkiksi joulun punaisena? Eli värin pitäisi olla vahva.

Joulukortti-innostus iski tänään ja nyt tuntuu, että tekstit sopisivat esim punaisena tai kuparisena.

mä ostin suomalaisen kirjakaupan alesta sellaiset glitterikynät, joilla on tarkoitus piirtää mustalle paperille. ovat siis peittäviä. en ole vielä kokeillut, mutta hintaa oli isolla paketilla alle 5euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
mä ostin suomalaisen kirjakaupan alesta sellaiset glitterikynät, joilla on tarkoitus piirtää mustalle paperille. ovat siis peittäviä. en ole vielä kokeillut, mutta hintaa oli isolla paketilla alle 5euroa.

No tuo ei ole kallis, edes kokeilumielessä. Multakin löytyy "glitterkynät", mutta niillä ei tehnyt mitään. Pikkujoulupaketista tulleet aikoinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:

No tuo ei ole kallis, edes kokeilumielessä. Multakin löytyy "glitterkynät", mutta niillä ei tehnyt mitään. Pikkujoulupaketista tulleet aikoinaan.

noissa on ohut terä. mun mielestä ovat peittoväriä ja osassa niissä on sit kimalletta mukana.

Pitää varmaan tehdä kierros ainakin kaupungilla. Jotenkin olen virittäytynyt ennen vain kultatusseja etsimään, joten moiseen en ollut ennen törmännyt.

Googletus paljasti tosiaan, että esim Staedtlerillä on jotain ohkaisia metalliväritusseja. Tosin haluaisin varmaan paksumman. No, katsastamaan viikolla.

Yhteistyössä