Hae Anna.fi-sivustolta

Kortit

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Voinko luottaa?, 09.10.2019 klo 16.08.

1. Voinko luottaa? Vierailija

Tapasin miehen netissä joku aika sitten. Hän asuu toisella puolella maapalloa mutta on nyt tulossa liikematkalle maahan jossa asun. Onko hän aidosti kiinnostunut minusta vai haluaako vain hetken hupia? Vakuuttaa olevansa vilpittömin mielin liikkeellä. Vakuuttaa myös olevansa vapaa mutta minusta outoa että hän jotenkin aina "katoaa" viikonlopuksi. En haluaisi lisää sydänsuruja kun olen tarpeeksi joutunut pettymään...

2. Kortteja Vierailija

Tämä mies on tässä korttipöydässä ja hänestä nousee hallitsevuus ja tahdonvoima. Hänellä on miehekäs lähestymistapa joka ilmeisesti hurmaa sinut. Kyllä hän on nyt luomassa uutta ja voi avautuakin omista asioistaan, saat tavallaan tietää hänen salaisuutensa. Hänellä on tarve jonkinlaiseen lepoon sillä hän on kiireinen ihminen. Hän hamuaa valtaa, onko hän tai himoitseeko hän korkea asemaa.
    En saa tähän aktiivissti merkkejä kumppanista, mutta jos mies on kuvaamani kaltainen, pidä puolesi älä suostu olemaaan tavoitettavissa hänen mielihalujensa mukaan vaan vaadi myös itsellesi sitä mitä koet tarvitsevasi. Voi olla, että jos miehellä on kumppani niin se kumppanuus rakoilee, on päättymässä tai päättynyt lähiaikoina.

3. Kiitos paljon vastauksesta! Pitää täysin paikkansa että mies on miehekäs eli itsevarma ja se tosiaan minut hurmaa! Ja todella hallitseva, joka hieman minua pelottaa...Ja on kyllä salaperäinen jollain tavalla ja olenkin hänelle siitä sanonut että mitä hän salailee. Miehellä on kyllä kunnianhimoinen suunnitelma tulevaisuudelle ja sekin pitää hänet kiireisenä! Aikoo perustaa menestyvän yrityksen parin vuoden sisällä. Ehkäpä sitten on kuitenkin vapaa koska niin vakuuttaa. Ehkä tuo hänen hallitsevuutensa tekee minusta epävarman ja siksi olen epäillyt josko hänellä olisi joku toinen minun lisäkseni.
    Hyvää syksyn jatkoa Sinulle!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari