kortsu vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maisa

Vieras
Mitä teette kun satunnaisen seksikumppanin seisokki lopahtaa kortsun laiton jälkeen?Tuntuu, että aika monella miehellä on tämä ongelma..Eihän se kyllä samalta tunnu kuin ilman, mutta silti haluaa suojautua.

Annatteko periksi ja olette ilman korstua vai loppuuko seksi siihen?

Se loppuu siihen. Paljaalla ei tuntemattomille anneta. Ja myöskin olen sen huomannut, että kortsun kanssa seisokki usein lopahtaa - ihan tavallinen juttu, vaikkakin vaiettu. Mutta ehkä se johtuu siitä, että kun kumppani on yhdenillan juttu se ei välttämättä ole se oikea. Sitten on tietysti ne miehet, joilla seisoo vaikka lehmän kanssa. Kumpi sitten on parempi...?

Kiitos vastauksista! Eihän tätä tarkemmin ajateltuna olisi tarvinnut edes varmistaa, on vain niin harmittava yllätys kun itse on ihan kuumana;) Ja miten noloa myös mimmille todeta että hupsista, mitäs nyt tapahtuu...nämä yhden illan jutut...milloinkohan niistä pääsis irti?

Mä uskon vakaasti, että mies voi opetella kortsun käytön niin, ettei seisokki lopahda. Omasta tahdostahan se vaan on kiinni...

Seksi loppuu siihen, jos ei kerran seiso kortsun kanssa. Luulisi, että miehenkin mielestä on kivempi kortsulla kuin kokonaan ilman.

Mutta mistäs minä näistä tiedän, kun olen nainen :)

Yritin tätä ja nyt vasta ottaa päähän. Hetken yhdessäolon jälkeen totesimme, että kortsun voi jättää pois, kun molemmat ovat terveitä ja nainen hoitanut ehkäisyn jo yli 5 vuotta kuparikierukalla. Suhde meni poikki ja nyt kuulin olevani tulossa isäksi, kun kierukka petti. Ei nainen ollut kertaakaan tarkistanut oliko kierukka edes paikallaan, vaikka jo toinen 5-vuotiskausi menossa.

Ilman on tietenkin ihanampaa. Iho ihoa vasten, eikä mitää ylimääräistä siinä välissä.

Satunnaisen kanssa tietenkin kumia on käytettävä. Koskaan ei ole lorpsahtanaut, mutta naisestahan se on kiinni. Jos ei ole tarpeeksi kuuma pakkaus, voi seisokin toiminta olla juuri niin vähästä kiinni, kuin kumin laitto.

Ihan älytön ajatus tuo, että miehen PITÄÄ opetella !!!
Kaksi ihmistä siellä sängyssä peuhaa ja molemmilla on vastuu.

Ilman kortsua ei tipu, ei tuntemattomattomille eikä tutuillekaan, jos ei testeissä ole käyty. Sen verran varovainen saa olla nykyaikana.

Jos ""se"" lopahtaa siinä vaiheessa, niin ei tipu ilman. Ootellaan hetki ja kokeillaan uudestaan. Tämän jälkeen jos ei onnistu ei kannata enää loppupakettia kokeilla.

Baba: pyydätkö sitten testitulospaperin nähtäväksi ennen seksiä? Vai uskotko sanaan? Herpes voi muuten puhjeta todella nopeasti tartunnan jälkeen, joten esim. parin viikon ikäinen testitulos ei välttämättä ole ihan paikkansapitävä.
Mielestäni testituloksiin luottaminen (paperinkin voi väärentää) on ihan yhtä typerään kun antaa panna paljaalla.

Taidankin olla sitten vain niin epäviehättävä tapaus jos miehen seisokki pettää;D ihan miten vaan...

Enkä nyt älyttömästi harrasta yhdenillan juttuja, ihmissuhdetta tässä haeskelen, joten eihän puolituntemattoman kanssa seksiä voi välttää?

Miksi pitää tuomita parin rivin perusteella?Helppoa piipittää sieltä nimimerkin takaa...voivoi

Kiitos teille jotka vastasitte asiallisesti ja jaoitte ajatuksenne.

Onpa rakentava kommentti! Eipä niitä vakituisia kumppaneita ole tarjolla juuri ollenkaan, mikäli tätä palstaa on uskominen.

Toisaalta olen itse lopettanut yhdenillanjutut juuri tuollaisten miesten takia. Ei noista tule kuin kahta turhautuneemmaksi.

Joo, mun selibaatti on jatkunut jo 10 vuotta kun en ole suostunut ensitapaamisella sänkyyn. Älkää rakkaat miehet jättäkö heti sitä uutta tuttavuutta vaan deittailkaa sitkeesti, siitä se taivas vielä aukenisi....

vieläköhän menee toiset 10v.......

Pipalle!

Niin eihän kaikki tietenkään paperilla näy. Eikä kaikkea voi varmistaa. Pelkkään sanaan testeissä käymisestä en uskoisi. Kenellekään tuntemattoman kanssa en sekstailisi ilman kortsua, oli sitten paperi mukana tai ei.

Tarkoitin testeillä lähinnä vakiintuvaa parisuhdetta. Minusta on luottamuksen osoitus, että molemmat käy (vaikka yhdessä) testeissä ja sitten jättää kortsut pois.

Esimerkiksi voin kertoa, että ex-poikaystävän kanssa käytettiin kortsua koko ajan, vaikka söin pillereitä, koska mies ei suostunut menemään testeihin. Vaikka välillä oli kortsun kanssa hankalaa, niin en antanut ilman.

Eikä kondomikaan kaikelta suojaa, kokemusta on.

Itse aina pyrin pamputtamaan takaapäin niin on helpompi huomaamatta vetästä kortsu pois. Yleensä ne muijat on ollu sen verran kännissä, etteivät oo tajunneet. Sitten siinä on samalla helppo kanssa yrittää kakkoseen ja sit jos hoito ei siitä tykkää ni voi helposti sanoo, että sori väärä reikä.

Kyllä tuntuu kummallliselta jos mieheltä lopahtaa seisokki kortsun takia. Kyllä siinä on yleensä muut tekijät kyseessä (humalatila, jännittyneisyys jne), eikä se kortsu. Jos jollain keppi väsähtää kortsun takia, niin sitten on parempi olla ilman. Itse olen mies eikä itselläni ole ikinä ollut ongelmia seisokin kanssa kortsun takia. Joskus on voinut pienen humalatilan takia vähän veltostua, mutta se ei ole johtunut kondomin käytöstä vaan jostain muusta. Eikä silloinkaan itse kondomin laitto ole aiheuttunut veltostumista. Sen laittohan tarkoittaa yhtä kuin, että nyt pääsee peuhaamaan.

Tutustuin mieheen, aluksi niin ihanaan. Netin kautta... Kun eka karran nähtiin kasvotusten, oli se jo tunnin yhdessä olon aikana menoa petiin. Ja niin vain kumit unohtu, vaikka oltiin sovittu kirjoitellessa netin kautta, että kumeja käytetään. Tai eihän tämä mies mielellään olisi halunut, joten ei hän sitten niistä mitään puhunut, ku yhdessä oltiin. Vakituista suhdetta oli tarkoitus rakentaa. Mutta niin vaan suhde lopahti, monesta syystä. Nyt oon miettinyt tätä puolen vuoden huumaa. Eräänä iltana pikku humalassa mies kertoi, että hänellä on ollut useampi kymmenen eri seksikumppania, laidasta laitaan. Ja veli käy vieraissa Venäjällä. Mitä isoveli eellä, niin kaippa se pikkuvelikin perässä. Nyt olen testeihin mennyt tiistaina. Tuloksia oottelen. Se vaan, että eihän niistä näy kuin kondulooma, tippuri ja klamydia. Kaikkinensa yksityisellä ku kävin, yli 150 euroa. HIV-testiin aattelin rohkastua, ja käydä terveysasemalla ilmaiseksi tekemässä. Olen ihan varma, että tästä lähin kuljen KONDOOMIPAKETTI KÄSILAUKUSSA! Sieltä ne löytyy huulipunien vierestä!

aika monella miehellä on tämä ongelma..

Lopahtaminen ei aina johdu kortsusta, vaan kortsusta tehdään syyllinen. Miehille ei ole harvinaista jännittää yhdyntää vieraan naisen kanssa. Melkoiset suorituspaineet ja kaiken onnistumisen perusta on hyvä erektio. Erektio on hyvin paljon riippuvainen muista kuin fyysisistä jutuista. Suorituspaineiselle on kaikkein pahinta että epäonnistuu, ja silloinhan erektion katoaminen on pahin mahdollinen pelon toteutuminen.

On turha filosofoida, että seksiä voisi olla ilman erektiotakin. Miehelle ilman erektiota ei ole seksiä. Naiset eivät voi tajuta minkälaisia paineita siitä voi saada. Itselläni jännitys katosi vasta, kun penikseni oli jäykistyneenä sisällä. Vielä nytkin (avoliitossa) huomaa miten parisuhteenkin tyytyväisyys on kiinni miehen peniksen jäykistymisestä.

Viimeksi muokattu:
Mitä teette kun satunnaisen seksikumppanin seisokki lopahtaa kortsun laiton jälkeen?Tuntuu, että aika monella miehellä on tämä ongelma..Eihän se kyllä samalta tunnu kuin ilman, mutta silti haluaa suojautua.

Annatteko periksi ja olette ilman korstua vai loppuuko seksi siihen?

On tainnut "Maisa"lle käydä, sen ainoan kerran kun on meinannut saada, juuri näin

Viimeksi muokattu: