Tutustuin mieheen, aluksi niin ihanaan. Netin kautta... Kun eka karran nähtiin kasvotusten, oli se jo tunnin yhdessä olon aikana menoa petiin. Ja niin vain kumit unohtu, vaikka oltiin sovittu kirjoitellessa netin kautta, että kumeja käytetään. Tai eihän tämä mies mielellään olisi halunut, joten ei hän sitten niistä mitään puhunut, ku yhdessä oltiin. Vakituista suhdetta oli tarkoitus rakentaa. Mutta niin vaan suhde lopahti, monesta syystä. Nyt oon miettinyt tätä puolen vuoden huumaa. Eräänä iltana pikku humalassa mies kertoi, että hänellä on ollut useampi kymmenen eri seksikumppania, laidasta laitaan. Ja veli käy vieraissa Venäjällä. Mitä isoveli eellä, niin kaippa se pikkuvelikin perässä. Nyt olen testeihin mennyt tiistaina. Tuloksia oottelen. Se vaan, että eihän niistä näy kuin kondulooma, tippuri ja klamydia. Kaikkinensa yksityisellä ku kävin, yli 150 euroa. HIV-testiin aattelin rohkastua, ja käydä terveysasemalla ilmaiseksi tekemässä. Olen ihan varma, että tästä lähin kuljen KONDOOMIPAKETTI KÄSILAUKUSSA! Sieltä ne löytyy huulipunien vierestä!