Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja hei

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Ahkera, 14.05.2018.

1. Ahkera Vierailija

Jännä tilanne. Nykyinen sijaisuus loppumassa, jatkunee syksyllä. Nyt tarjottiin hyvää vuoden sijaisuutta.
    Kumpi noista mulle hyväksi? Ja uskallanko toisrn hylätä, jos nykyinen ei jatkukaan? Vai onko vielä jotain tarjolla?
    Mulla siis positiivinen ongelma. :)
    Kiitos vastauksesta

2. Voi kun saisin vastauksen

3. Kortteja Vierailija

Intuitiivisesti saan, ettei vuoden pestiä kannata hylätä ja jäädä välillä työttömäksi. Tietysti sinun täytyy itse ratkaista punnitsemalla kokonaisuus, esim. se kummassa olisi mahdollisuus saada työtä, vaikkakin väliaikaista, myöhemmin pidemmällä aikavälillä. Saan että ainakin olet ottamassa sijaisuuden vastaan ellei sitä peruta tai et itse peru jostakin syystä. Niin, positiivisetkin ongelmat voivat olla hankalia ratkaista. Onneksi ongelmat useimmiten ratkeavat helpommin kuin aluksi osaa odottaa.

4. Palaute Vierailija

Kiitos. Minulle tarjoutuikin tilanne jatkaa suoraan tässä nykyisessä. Oletettavasti tässä jatkuu myös ensi kevääseen. Viihdyn niin hyvin, että valitsin nykyisen, jossa jatkossa mahdollisuus paremmin työllistyä myös. Riskillä päätin nyt mennä ja toivotaan ratkaisun olevan hyvä.
    Josko tästä jäisin sitten eläkkeelle?

5. Kortteja Vierailija

Kiitos palautteestasi. Ongelma siis ratkesi kuin itsestään.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri