Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä keddu, 08.07.2018.

1. keddu Vierailija

Erosin juuri, mutta uskoisin ja minulla on sellainen tunne, että suhde voisi toimia vielä. Rakkautta minun puolelta ainakin löytyy häntä kohtaan, enkä ole kohdellut häntä kaltoin vaan toisinpäin. Vai onko rakkautta vain enää jossain muualla?

2. Nostan Vierailija

3. Nosto Vierailija

4. Nostan Vierailija

5. NOSTO Vierailija

6. NOSTO Vierailija

7. Kortteja Vierailija

Ensin tässä näytetään, että haavesi ovat turhia. Siltikin kun sinulla voimakas halu saada suhde tämän miehen kanssa toimimaan edes jollakin tavalla, se ei ole mahdotonta. Sanot, että mies on kohdellut sinua kaltoin, voitko olla varma ettei se tulisi jatkossa toistumaan? Haluathan itsellesi kumppanin, joka arvostaa ja kunnioittaa sinua. Mieti myös,voitko saada tältä mieheltä kaipaamaasi tukea ja turvaa? Tämä mies ei ole ainoa maailmassa.

8. Aloittaja Vierailija

Olen mies ja hän on nainen, joten miten tämä asia kääntyy. Kaltoin kohtelu ei ole muuta kuin tiukkaa kontrollia ja pompottamista, mutta myöskään arvostus minua kohtaan ei aina ole parhaimmasta päästä.

9. Kortteja Vierailija

Kiitos palautteestasi. Molemminpuolinen kunnioitus on hyvän suhteen ehto. Kääntäen sama vastaus korteista tulkiten, vaikka oletkin mies. Ei naisilla ole oikeutta toimia miehiä kohtaan huonosti vaikka ovatkin monesti fyysisesti heikompia. Henkinen vallankäyttö satuttaa eikä tuo suhteeseen mitään hyvää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri