Hae Anna.fi-sivustolta

Kortteja

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä vierailija, 12.08.2018.

1. vierailija Vierailija

Kurkkaisitko vähän rakkauselämääni :) Olen 42 vuotias, vuosi sitten eronnut, 2 lapsen äiti. Huhtikuusta alkaen olen alkanut katsella ympärilleni miesten suhteen ja onhan tässä kaikenlaista pientä ollut. Yhden ystävän olen saanut ja sitten yhdestä toisesta on tullut tällainen kevyt suhde. Toiveissa olisi tietysti sellainen astetta vakavampi suhde, onko se tulossa jostain vai joko se mies on tässä olemassa?

2. Kortteja Vierailija

Jotenkin tuo olemassa oleva suhde on sellainen, ettei se mies ole siitä tavallaan minnekään lähtemässä vaikka ei ehkä kovin syvällistä suhdetta halua tai osaa asettua siihen. Sinä taas olet jotenkin varuillasi, perääntymässä. Et ole varma, sen enempää tästä miehestä kuin itsestäsikään vaan haluat katsella vielä tulevaa.
    Odotatko yhteydenottoa joltakin jo tuntemaltasi mieheltä? Sellainen on tulossa. Viesti voi sisältää anteeksipyynnön jostakin aikaisemmasta ja lisäksi miehen ehdotuksen tapaamisesta tai yhteydenpidosta. Onko siis jäänyt joku kiinnostava mies menneeseen?

3. vierailija Vierailija

Oho, no tuo "kevyt" suhteen mies on juuri tuollainen kuin kerrot ja se on meillä kummallakin tiedossa. En ole siitä perääntymässä, itse ehkä tunnen, että tämä mies on ehkä tietyllä herkkyydellään koskettanut minua ja nyt se vähän "pelottaakin" minua. Tulevaa tietysti katson, koska luulen, että tämä mies ei pysyvämpää halua. Parikin miestä on, jotka ovat taakse jääneet, mielessä taustalla ovat. Toinen on tämä pelkkä ystävä, jossa tuntui olevan suuret tunteet pelissä, mutta kariutui yllättävän asian takia. Toinen on sitten sellainen viestittelykumppani, joka vain yllättäen häipyi.

4. vierailija Vierailija

Näkyykö, että koska yhteydenotto tulee :)

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

Nosto, itse asiassa yhteydenotto tuli, mutta ei oikein edennyt asia. Näetkö miten tämä jatkuu?

7. vierailija Vierailija

Ehditkö tämän katsoa, tuo aiempi osui jo niin nappiin :) Kiitos siitä :)

8. vierailija Vierailija

9. vierailija Vierailija

Katsoisitko minulle! Mitä näet nyt tummina syyspäivinä? ennenkaikkea rakkaudessa, tavataanko me vielä?

10. vierailija Vierailija

Olis sinun kannattanut avata oma ketju kysymykselle...

11. vierailija Vierailija

Pystytkö katsomaan vielä, että tuleeko tuohon jatkoa. Vai eteneekö joku muu juttu?

12. Ei pahalla Vierailija

Anteeksi mutta täällä on muitakin jotka haluaisi edes yhteen kysymykseen vastauksen. Eikä vaan yhdelle ja samalle!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri